Dieselový Ford Focus ST stojí na českém trhu 698 990 Kč

Dieselový Ford Focus ST stojí na českém trhu 698 990 Kč

Česká pobočka automobilky Ford začala přijímat objednávky na modernizovaný Focus ST, což znamená, že si kromě tradiční benzinové verze můžete objednat také naftové provedení. Jeho česká cena má hodnotu 698 990 Kč za hatchback, respektive 718 990 Kč za kombi. Ceny zážehového motoru jsou stejné jako u toho dieselového.

Dieselový Focus ST je realitou. Nabídne 185 koní a stovku za 8,1 s  

Dieselový Focus ST je realitou. Nabídne 185 koní a stovku za 8,1 s  

Naftový Focus ST používá dvoulitrové TDCi naladěné na 136 kW (185 k) a na točivý moment 400 Nm. Stovku vůz zvládne za 8,1 s a maximální rychlost dosahuje na 217 km/h. Hlavní výhodou má být spotřeba, která by se měla pohybovat pod pěti litry na sto kilometrů. Benzinový motor nabízí 184 kW (250 k).

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Test Ford Focus ST: S předokolkou bokem  

Uvidíme, jak se dieselovému Fordu Focus ST nakonec povede. Ve srovnání se svým přímým konkurentem z Wolfsburgu je novinka pomalejší a dražší. Golf GTD začíná na 635 900 Kč, stovku zvládne za 7,5 s a maximálně se rozjede na 230 km/h. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Speciál: Ford Focus

Třetí generace Fordu Focus je koncipována jako globální: prakticky stejný model se prodává v Evropě, Americe i Asii. Vznětové motory TDCi a karoserie kombi jsou ale vyhrazeny jen evropským zákazníkům.

Nástupce byl představen 10. dubna 2018 v Londýně.  Stojí na zbrusu nové platformě, slibuje větší vnitřní prostor a zejména zcela nové motory. Vedle známých výbavových linií zahrnuje nabídka také luxusní Vignale i off-roadově založenou verzi Active s větší světlou výškou.

Viz také Ford Mondeo, Ford Galaxy, Ford C-Max

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 8 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků