Dieselová Honda Civic je už v Česku k mání i s devítistupňovým automatem

15 komentářů

Anti-automat
26. července • 18:54

Diesel Civic si teda neviem predstavit. A vobec, nijaky diesel v tak malom aute. Inak, byvala mala Civic 1.4 (samozrejme to spravne palivo), viac-menej zaklad. Stiavnica, Certovica, Sturec, Pezinska > ta vec letela ako baron Prasil a nebolo toho auta, ktoremu by nebola schopna poriadne podkurit. Ani motorka o 600 kubikoch (moj Bandit nevynimajuc) si nebol isty pred tymto nijak nevyraznym autom. To auto bola oda na radost :-)

kari
27. července • 8:38

Tak teď jsem se smál asi 60 minut, než jsem mohl něco napsat a s těmi motorkami jsi to zabil úplně :-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D:-D

Anti-automat
27. července • 20:22

kari, to bolo specialne na Teba. Nabuduce to bude vitana a potom dr.knorr.
Politruk bol v tomto smere lepsi. Iba si sa strapnil. Co mi spravis? Nenajdem si pracu? Nieco ine?

Joe Doe
27. července • 8:50

Pezinska Baba - kamarat, inak licencovany pretekar, za volantom Lexusu CT200h. Ano, hybrid.Pred nami jogurtak, ktory nas dost vyrazne spomaloval - ta motorka v rukach 90% jazdcov bude v podobnych podmienkach VZDY pomalsia ako podvizivene auto v rukach skuseneho vodica.

homer
28. července • 22:57

co??? pro žádnou silniční motorku není běžný osobák soupeř

bzzz
27. července • 9:26

V zime a s lyzema na strese resp zadech ;-)

Jim
26. července • 14:16

Za ty prachy slaboučký motůrek a zrychlení jak z 80tých let.

Jiří Hlisnikovský
30. července • 18:09

Diesel s minimální spotřebou plnící limity bez AdBlue. A zřejmě bude spolehlivější než kterýkoliv motor z koncernu.

jogurt
26. července • 17:19

To je civic, na výběr buď splašená vysokootáčková verze, nebo lenochod. Nic mezi tím.

Jiří Hlisnikovský
30. července • 18:08

Ale no tak.

Pavel
26. července • 17:35

Co to meleš za nesmysly? Osle

jogurt
27. července • 9:17

Ale jdi, ty brebto. Zkus méně fanatismu a více reality.

John
26. července • 13:45

Prevodovka bude asi podobná ako v CR-V, kde je tiež 9-stupňová. Tá v CR-V pracuje veľmi dobre, príde mi, že ten motor nepodtáča zbytočne moc ako to robia VW, zároveň 9. stupeň je extrémne dlhý a na dialnici ho radí často až pri 140 km/h, v aute je tak veľmi ticho, vďaka nízkym otáčkam.

Petr
26. července • 14:09

V aute je ticho, ale je to porad blbe odhlucneny oproti VW. Na dalnici to ma nizky otacky a porad to zere vic, nez VW. Kurna, kde se stala chyba.

j.r.
27. července • 8:52

Na bozsky koncern samozrejme nikdo nema,natoz Japonci...

Doporučujeme

Články odjinud