Dieselgate: VW odkoupí v Americe 500 tisíc aut a vyplatí odškodné

21 komentářů

Ash
22. dubna • 13:21

Hm, nejmenovaný bazar na tři písmena, hned z kraje abecedy - máme pro Vás 8.222 vozů...a od podzimka to bude 508.222, všechny řádně prověřené :-D

neodborník
22. dubna • 21:03

Podle čeho tak usuzujete, závidíte konkurenci ?

Jan Taraba
22. dubna • 14:58

V Brazílii EEE Euto nefunguje a do Evropy se to přehomologovat nedá. Takže popsané tu rozhodně nenastane.

sokar
23. dubna • 8:19

Proc by se to nedalo? Zcela bezne se to dela.

Mičurin
22. dubna • 11:10

V EU mají ceny přemrštěné (zákazníci z EU tyhle pokuty zaplatí) a přitom tím smradem trpí víc. Zodpovědným manažerům z VW bych nakopal koule, stejně jako ostatní zaměstnanci VW, kteří jsou nevinní a budou tím trpět.

alapli
22. dubna • 8:58

Tady nejde o to, zda bych si jej chtěl nechat. Pokud tento výrobce "lidových vozů" zjevně podváděl a za peníze které dostanu si koupím jiné, není co řešit. Spíš mě zaráží...v USA servilita...u nás postupné zdražování, VW...děkuji nikdy.:-)

Mazdaklan.cz
22. dubna • 9:55

Ta servilita není "problém" jen VW. Se podívejte třeba na Mazdu - ve Státech zastavení prodeje a megasvolávačka (http://bleskove.cz/auto/1049-mazda-ma-prusvi... ... v Evropě (natož v ČR) ticho po pěšině - ani nezdůvodnili, v čem že jsou vozy pro US trh tak jiné, že se v EU nic řešit nemusí. :-| Ale buďme rádi, že vadné auta Mazda neposílá k nám :-D

Marex
23. dubna • 17:33

I mistr tesař se utne, nicméně solidní firma udělá svolávačku i u konstručních závad, které postihují jejich vozy i ve větším měřítku, ale ta nesolidní to tutlá a v tichosti napravuje při garančkách, nebo to napravuje se spoluúčastí majitele vozu, což je oblíbenou činností právě koncernu. Koncern? Ne děkuji, již nechci.

xfaktor
22. dubna • 8:47

Ty bys takový auto chtěl odprodat? A proč? Vadí ti snad, že ti auto vyhazuje víc sazí, než by mělo? Normálně se tomu člověk se zdravým rozumem musí zasmát. Amíci jsou trošku pošahaný. Jejich sračky se v evropě skoro neprodávají, tak tohle je holt na oplátku. Doporučuju přečíst si k tomu článek na www.cimbu.cz. Tohoto pána snad nikdo v týhle zemi nezpochybňuje.

jirka
22. dubna • 18:15

ameriky by se tu prodavalo dost ale clo a dalsi legislativa to brzdi.

st
23. dubna • 11:04

Můžete prosím vysvětlit jaká legislativa a jak brání v prodeji amerických vozů?

bzzz
25. dubna • 10:39

Namatkou homologace, emise, clo... nebrani nicmene je to komplikace a nikoli zanedbatelna.

Mirek
22. dubna • 10:30

Američané sice neprodukují Hi-tech výrobky, jenže u nich nesmí výrobky o svých užitných vlastností lhát. Pokud se to provalí, firma se prohne...
Lež je výsadou slavné EU, kde papír snese všechno. Všichni to ví, že se prokazatelně podvádí, ale vše se děje pro naše blaho a ekologii :-/

bzzz
22. dubna • 10:43

EU nikomu nebrani ve vymahatelnosti prava. Naopak je Evropsky soud casto posledni instanci a sanci proti post-komunisticke justicni hydre.Jen hlupak si necha nakukat, ze za vse spatne muze EU. Navic ojroposlance prece nekdo nominoval a nekdo zvolil, stejne jako ty nase domaci, takze nadavat muzeme akorat sami sobe.

Mirek
22. dubna • 11:06

Jaká vymahatelnost práva? Jakou máš šanci, že vymůžeš právo na výrobek, který ti koncern prodal a přitom takový není??? Vrátí ti peníze? Odkoupí jej nazpět? Odškodní tě slevou na nákup dalšího, už technicky opraveného výrobku? Že ještě ne? Kdy?...třeba budou odškodňovat pár přeživších lidí za několik desítek let, jak se děje do současné doby (např. Japonsko plánuje odškodnit korejské sexuální otrokyně po více než 70 letech)...tak to potom jo...

k22
22. dubna • 9:19

"Tohoto pána snad nikdo v týhle zemi nezpochybňuje" já osobně ne, ale dost lidí ANO.

Zdenek Novotný
22. dubna • 8:29

V USA automobilka zaplatí dotčeným zákazníkům odškodné a odkoupí vůz, v Evropě se nic nechystá. Promiňte, prosím, vážení soudruzi Němci, nejedná se tady o zvýhodnění jedné skupiny zákazníků oproti jiné? Nedá se to kvalifikovat jako určitá forma nerovnosti? Nebo snad, proboha, ze by to byly , ze strany Volkswagenu, počátky diskriminace určité části zákazníků?

bzzz
22. dubna • 9:25

Nikdo ti/vam nebrani zalovat VW v Evrope/doma. Doporucuji ale nejdrive nastudovat zamorskou a nasi legislativu.

Mirek
22. dubna • 10:33

Výsledek žaloby je předem jasný. Tak proč by to dělal? Soudy (EU) nenechají padnout firmu, která zaměstnává statisíce lidí.

Ota
22. dubna • 12:44

pockat .. ale mesta a ruzne poplatky a dane delaji presne to opacne proti automobilkam .. trestaji majitele vozidel .. tohle zase nechapu ja

Mirek
22. dubna • 15:29

Dá se to pochopit. Stát má z automobilového průmyslu obrovské peníze a lidem dává tento byznys práci. Lidé musí být postupně "dojeni", ale ne moc, aby úplně nevykrváceli...taková rovnováha. Pokud by auta jezdily na obyčejnou vodu, stejně se vymyslí speciální daň na vlastnictví auta, protože si stát nenechá příjem uniknout...

Doporučujeme

Články odjinud