On to přeci jen není to stejné i když obě automobilky dělají něco podobné.VW měl/má systém který pozná kdy je auto na měřeno na emise a provede úpravy aby motor prošel... kdykoli jindy jede motor v režimu kdy se na emise nehraje.. Opel podle toho co píšou v článku vypíná řízení emisí za jistých situací, prý pro ochranu motoru. V článku je uvedeno nad 145km/h. jindy evidentně motor běží v režimu kdy jsou emise v pořádku.Jestliže pečlivý čtenář nevidí zjevný rozdíl mezi těmito dvěmi "švindly" tak je je čase vypnout PC a jít na pivo.. neboť s takovým člověkem nemá smysl diskutovat. Zajímavé je jak najednou němečtí inženýři šikovně odhalují další hříšníky jen aby VW nezůstala ve sračkách sama... Otázka dne je proč to dělají, co je vede k tomu zatáhnout do toho další automobilky, co z toho budou mít??
Když jsem to řikal,, tak mi nikdo nevěřil:D Zachvilku příjde ještě Ford a renault...Pro hatery koncernu to stejně nic znamenat nebude... Bude to pro ně jen další výmysl toho zlého koncernu :DKaždopádně... Není to jedno? Všichni dobře víme, že emisní limity tak, jak jsou ted nastavené... Jsou nesmyslné.
Opel nepodvadzal ,nie oni len chceli ochranit motor. No jak dojimave.B-]:-D
No nie je to krásne? Odrb v praxi rovnaký ako u VW, len sa to inak nazve a eurošimel z Brusele (po vzoru prdel-prdele) je spokojný. Tak typické pre dnešnú pomýlenú Európu.
A že ten přiznaný podvod VW vyšetřují v USA Vám nevadí ? V tomto případě jde o novinářské "přiznání".
Mne je úprimne jedno, že VW sa súdi v USA. Nech to dopadne pre VW ako chce, tak ich bude musieť Angela aj tak podržať, lebo je to jedna z najväčších firiem v EU a keby má padnúť, tak sa z toho ekonomika celkom slušne posere.
Hm a víte, že to tak opravdu je, nebo jen hýkáte radostí, že v tom milovaný koncern není sám? Článek jen spekuluje a to, jak software opravdu funguje, autor sám podle článku neví...
Milovaný koncern? Ja by som auto od koncernu určite nekúpil, tie autá sú za tú cenu dosť mimo proti konkurencii. Hlavne kuracia peruť má podvozky jak z rebrináku.Keby politici neskúšali "poručit větru dešti", tak by automobilky nerobili takéto blbosti a prinútil by ich hľadať efektívne riešenia tlak trhu. Ale reálne efektívne, nie na papieri.
Proč do textu vkládáte vymyšlené urážlivo-posměšné termíny ? Nějaké prožité trauma, či komplex ?
Ak sa jedná o reakciu na kuraciu peruť, tak ano, je to prožité trauma, musel som občas jazdiť na fábii II, horšie auto som asi nezažil od dôb škody 105/120. Favorit a felícia sa aspoň nehrali na simply clever, bol to jednoducho lowend. Ísť vo fábii II hodinu po diaľnici je veľmi únavné. A je úplne jedno, či sa jedná o základný model HTP, alebo o vrcholnú motorizáciu 1,6 16V v plnej výbave, hukot a divné (som slušný, ok?) jazdné vlastnoti majú obe verzie.Fábia II je takisto lowend, ktorý automobilka prezentovala ako niečo výnimočné a dokázala to predávať za úplne šialené ceny. Vlastne ano, bol to výnimočný krám :-D. A čo sa týka podvozkov, tak fábie I a II, octávie I-III, sup I-II sú v porovnaní s konkurenciou dosť podpriemerné. Na ostatných škodách som nešiel.
jean súhlas, je to asi nejak tak, ako som už tu niekde napísal, škoda = podvýživený vw pre chudobných príbuzných...
Mně na značce nezáleží. Problém je jen používání nafty v osobácích.
https://uloz.to/xdzjdEs9/imag0346-jpg... A teď do mě.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.