Dieselgate: Šéf Volkswagenu Martin Winterkorn rezignoval

richie.rich  |  23. 09. 2015 18:05

Tak a teď se vrati Piech a vsem jim natrhne Jinak tohle je typická ukázka boje zájmových skupin. Nikoliv uvnitř VW ale na světových trzích a hlavně na US trhu. Podváděj totiž bohužel všichni. A nejvíc Amíci. VW se tam nikdy neměl tlačit, ono ani není moc o co stát. Amíci mají svojí brutální benzínovou a nyní i pár let bateriovou lobby a trh mají zmáknutej. Strašák dieselových emisí nějak neřeší u jejich nákladní dopravy, což je opět jistá lobby. US je plná brutálně kouřících kenworthů, lokomotiv a lodí. Jak říká Homer Simpson : "Najděte si svoji ameriku, tady už je plno" . Jako kdyby o tu jejich planetu opic někdo stál

Odpovědět  |   | 
Moik  |  23. 09. 2015 18:44

To jsou jen kecy. .tvy dohady a odhady. Jasný je snad jen to, že je to hra. Ale jaka, na to si musíme chvíli počkat .

Odpovědět  |   | 
JPP  |  23. 09. 2015 18:49

Tak a ještě druhý krok, Piech zpátky na hrad a vyčistit tech chlívajz co tam Zimoklas nadělal.

Odpovědět  |   | 
xXx  |  23. 09. 2015 19:29

VW jsem vyskrtnul z vyberu na nove rodinne kombi. Ve vyberu zustaly nova Astra tourer, novy Megane kombi, Civic kombi.favorit je Astra. Nejsem oplista

Odpovědět  |   | 
John  |  23. 09. 2015 19:54

Akoze tie znacky su koser. Nebud naivny.

Odpovědět  |   | 
řidič  |  23. 09. 2015 19:56

Tak třeba je nebude kupovat v naftě...

Odpovědět  |   | 
xXx  |  23. 09. 2015 20:22

ano, presne tak, pujde 100% o benzin.

Odpovědět  |   | 
masta  |  23. 09. 2015 22:02

Vazeny xxx, bud ses psychopat nebo ujetej ekoterorista,jinak tve myslenu nechapu.prober se ty trdlo...

Odpovědět  |   | 
xXx  |  23. 09. 2015 22:48

Nelibí se mi, dobrý muži, ten přístup automobilky. To je ten důvod. Navíc diesely obecně nemám příliš oblibené, negativnich atributů dieselu je ceklem dost. To je jen můj názor..Nejsem rozhodně ekoterorista :) .Jak jim také mohu být, když jste mě označil zároveň trdlem (not allow @override) :)
Fajn večer.

Odpovědět  |   | 
Ruda  |  23. 09. 2015 20:10

TSI průser,TDI průser,Phaeton průser,desetistupňový automat končí (neschopnost,finance),nějak nechápu co tuhle automobilku drží při životě,nic pořádného nepředvedli.

Odpovědět  |   | 
Potooczech  |  23. 09. 2015 21:29

Zapomněl jste dodat ... a přesto ročně prodají přes 9 milionů aut a jsou s Toyotou jedničkou mezi automobilkami. Tohle dokázali ... je to málo? Myslím si, že ne.

Odpovědět  |   | 
Luka1000  |  24. 09. 2015 00:24

a co spoustu ocenění ... z všechny např. VW Golf VII. v roce 2013, evropské auto roku, celosvětové auto roku. A ve finále zjistíš, že je levnější než u nás "bájná" Octavia.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  24. 09. 2015 06:14

To je sice pěkné, ale auto roku volí novináři, ne zákazníci, a to mi připadá, že je to podobné jako v krasobruslení, kdy rozhodčí subjektivně dávají body a mnohdy se divák nestačí divit, kdo že je to na čelních pozicích. A co se tak podívat, kterých aut se v tom roku prodalo nejvíc, to by mohlo být hodnocení od zákazníků.

http://autosalon.iprima.cz/clanky/10-nejprodavanejsi... ...

Odpovědět  |   | 
masta  |  23. 09. 2015 22:00

A tebe zajima kolik tvy auto vypousti emisi?

Odpovědět  |   | 
porp  |  23. 09. 2015 22:27

Vůbec by jsem se nedivil, kdyby v této aféře měl prsty Ferdinand Piech .. a pak nakonec i na tento trůn šel on sám

Odpovědět  |   | 
Sysel  |  23. 09. 2015 23:07

Určitě měl, nízká cena akcií pro něj vytvořila možnost levného nákupu dalšího podílu ve firmě, zbavil se hlavního konkurenta, který to proti němu táhl s odboráři, takže teď se může vrátit a začít si věci rovnat podle svého gusta nebo spíše nasadit do funkce CEO svého koně, je už dost starý a ví, že se nemůže moc přepínat.

Odpovědět  |   | 
Ivan  |  24. 09. 2015 11:49

a ved z tých predražených vozu mozu vyplatit i dvojnásobek,ved iné nerobil VW len skupoval značky...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a XCeed 1.6 GDi PHEV: Jeden hot a druhý čehý

Kia XCeed 1.6 CRDi MHEV a 1.6 GDI PHEV

Korejský kompakt Kia XCeed je nyní dostupný s novými možnostmi pohonu. Vedle plug-in hybridu jde i o diesel s manuální převodovkou iMT.

včera | Vladimír Kadera | 9 příspěvků
TEST Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): Šli skautíci na výlet, měli 200 koní

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

Univerzálnímu stroji se zvýšeným podvozkem nejsilnější turbodiesel a bohatá výbava sluší. Znamená „skautizace“ pro uživatele nějaká omezení, nebo je zde vše Simply clever?

24.  1.  2021 | Richard Herbich | 97 příspěvků
TEST SsangYong Korando 1.5 Turbo GDI AT: Těžko uvěřit, že může stát tak málo

SsangYong Korando 1.5 T-GDI AT

Levné auto nutně nemusí vypadat levně. Příkladů bychom v Česku našli hned několik a chybět mezi nimi nesmí ani SsangYong Korando.

22.  1.  2021 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytávku, která se o všechno sama postará

Konec zamlženému oknu. Ford ukazuje vychytá…

V posledních Fordech najdete novou verzi systému, který automaticky detekuje zamlžení čelního okna.

21.  1.  2021 | | 20 N/A
Daniel Fuglevič
VýbavaFordŽivot řidičeTechnika
Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takto. Stepway s CVT už víc mít nemůže

Nejdražší Dacia Sandero v Česku vypadá takt…

S uvedením ceníků rozjela Dacia i konfigurátor, ve kterém se můžeme kouknout, jak vypadá ta vůbec nejdražší varianta nového Sandera.

11.  1.  2021 | | 80 N/A
Daniel Fuglevič
Dacia SanderoČeský trhCeny
Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být stále levný, ale o víc peněz se říct nebojí

Nový Fiat Tipo dorazil do Česka. Umí být st…

Fiat Tipo prošel omlazením v loňském říjnu a vedle standardních karosářských variant se nám ukázal i jako crossover. Startuje lehce nad 300 tisíci, není ale problém přesáhnout půl milionu.

6.  1.  2021 | | 28 N/A
Vladimír Kadera
České cenyFiat
Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji hodnotí dobový tisk a zkušený majitel?

Tatra 613 je milovaná i nenáviděná. Jak ji …

Dlouhých dvacet let trvala výroba Tatry 603, aerodynamicky pokrokově řešeného automobilu vyšší třídy se vzduchem chlazeným osmiválcem za zadní, poháněnou nápravou. Dost dlouhá doba, aby se vystačilo jen s inovacemi. Uvažovaných nástupců bylo hned několik (603 A, 603 X). Nakonec se nástupcem šestsettrojky stala Tatra 613.

31.  12.  2020 | | 137 N/A
Tomáš Dusil
TatraHistorie
Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Cena nehraje roli. I levná auta překvapila!

Nejlepší auta roku 2020 podle Autorevue: Ce…

Během uplynulého roku jsme vám přinesli více než 70 testů, jízdních dojmů a zajímavých ohlédnutí do automobilové historie. Nyní jdeme s kůží na trh a představíme vám auta, která jsou podle nás nejlepší.

1.  1.  2021 | | 7 N/A
AutoRevue.cz
Zajímavosti