Dieselgate: Šéf Volkswagenu Martin Winterkorn rezignoval

V reakci na aféru s podváděním při měření emisí naftových motorů odstoupil Martin Winterkorn z funkce šéfa koncernu VW.
Dieselgate: Šéf Volkswagenu Martin Winterkorn rezignoval

Šéf koncernu Volkswagen Group Martin Winterkorn odstoupil ze své funkce. Dnes odpoledne doručil svou rezignaci dozorčí radě koncernu.

Ve svém prohlášení mimo jiné uvádí: „Jsem šokován událostmi uplynulých dnů. Mimo to jsem udiven, že prohřešek takové velikosti byl ve skupině Volkswagen vůbec možný.“

Aféra TDI: Jak vlastně Volkswagen obešel metodiku měření emisí

Aféra TDI: Jak vlastně Volkswagen obešel metodiku měření emisí

„Jako výkonný ředitel přijímám odpovědnost za tyto nepravosti, které byly nalezeny v dieselových motorech, a tak jsem požádal dozorčí radu, aby souhlasila s mým odstoupením z funkce. Toto dělám v zájmu společnosti, i když jsem pevně přesvědčen, že jsem se sám nedopustil žádných pochybení.“

„Volkswagen potřebuje čistý restart také na půdě personálu. Rozhodl jsem se proto uvolnit cestu svou vlastní rezignací.“

Do kauzy VW se vložil i ministr Ťok. Půjdou vozy Škoda a další do servisů?

Do kauzy VW se vložil i ministr Ťok. Půjdou vozy Škoda a další do servisů?

Minitest Mercedes-Benz Vito Tourer Family 114 CDI: Na míru k vašim službám

Mercedes-Benz Vito Tourer Family (minitest)

Mít větší než běžnou rodinu znamená kromě jiného i obtížnější výběr auta. Především pak dnes, když jsou minivany na ústupu. Stojí za to dát přednost osobní dodávce od Mercedesu před čímkoli jiným?

včera | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive: To nejlepší z Česka?

Cupra Ateca 2.0 TSI DSG 4Drive

Sportovní Seaty mají nesmírně dlouhou tradici. Teprve loni se je ale Španělé rozhodli seskupit je pod jednu značku a dát jim novou identitu. A protože SUV v dnešní době táhnou, stal se průkopníkem model Ateca.

15.  1.  2019 | Jan Mička | 28 příspěvků
Minitest Mazda 6 2.5 Skyactiv-G A/T: Mimo čas a obvyklé mantinely

Mazda 6 2.5 Skyaktiv-G A/T (minitest)

Vzepřít se jednou provždy kalendáři, jen mládí, nikdy stáří, zpívá v jednom ze svých šlágrů božský Kája. Máme ale tak trochu dojem, že si něco podobného může pobrukovat i Mazda se svou šestkou.

10.  1.  2019 | Miro Mihálik | 88 příspěvků