A není na řídících jedntkách koncernu náhodou nápis BoSCH?
Kdyby jste to nevěděli, tak ten podvodnej systém vyvinuli v Audině a teprve po pár letech když se kravaťáci z VW dostali do úzkejch, tak si vzpoměli na tudle vychytávku z Audiny a v reálu ji použili a vychrlili bambiliony TDI sračkonetů.V jižní Korei rovnou zavřeli šéfa tamního VW, tak se to dělá.
A v Číně nebo Severní Koreji by ho rovnou zastřelili. Díky bohu za tuhle aféru. Teď jenom doufám, že to bude znamenat brzký konec dieslů v osobních autech.
Konečně ho našli "hajzla" jednoho. Bravo, a svině manažeři, kteří to celý způsobili a namastili si kapsi si na jachtě mnou ruce jak z toho zase vyklouzli bez ztráty květinky šmejdi jedni zasraný! 3-[3-[3-[
Tomu hovorím životný kaizen. Obtotok usanormy, schválili mu ho, zaplatili mu ho, priznal sa. Zabezpečil tým celé svoje potomstvo. Génius.
Tak už našli nejakého obetného baránka. Dúfam, že automobilka VW mu, resp. jeho rodine aspoň dobre zaplatí...
Scénář:"Z těch stovek lidí, co v tom byli namočení, najdeme někoho, kdo byl šéfem nějakýho týmu a kdo to teoreticky mohl mít na starosti a mohl i teoreticky celý vymyslet. S někým ze zaměstnanců se na obvinění domluvit určitě musíme, protože jinak se z toho nevylížem. Ten člověk dostane za tu štvanici tolik peněz, že to neunese, za každej případnej měsíc strávenej ve vězení ještě větší balík a bude to. Však on se za ty prachy někdo najde. A komu a kolik nakonec dáme peněz bude jedno, protože v tom už se šťourat nikdo nebudej, jsou to jen naše prachy. Veřejnost se uklidní, že byl někdo potrestanej, novináři se nakrmí hloupostma a je to v cajku."Někdo se ještě skvěle nemá, ale jistě bude mít! Přemejšlím o tom, jestli bych to pro ně udělal.
Měli by ty dieselové smraďochy zakázat a byl by klid. Kdo to má čichat. :D
Přesně tak. Protože působí rakovinu plic, mají v USA 6 x přísnější limit na NOx. Argumentace dalnicemi je směšná. Zvláště u USA.
Další jelito, které si myslí, že ochrana a zdraví spotřebitele v USA má nějaký reálný význam :-DV USA jsou povoleny tisíce látek pro použití v potravinách, v kosmetice, ve zboží běžné spotřeby, atd..., které všechny civilizované země na světě zakázaly jako prokazatelně zdraví škodlivé, karcinogenní a ohrožující životní prostředí. A teď přijde nějaký Jiříček a bude nám tu tvrdit, že zrovna u NOx se rozhodli, že ho zregulují, protože škodí zdraví. Skvělá logika.:-D
Lenže test spotreby je v USA nastavený tak, že skoro odpovedá aj realite. Kdežto EU tlačí viac na CO2 ako na ostatné a predpis má toľko múch a dier ako s tým vybabrať, že sa to automobilkám oplatí. Preto aj málo automobiliek z Európy predáva autá s naftou v USA. Keď som si pozeral asi dva tri roky dozadu Volvo v USA tak na stránke boli len benzíny. S iným motorom si auto nedostal.
Musím to odporovať. Ľudia ktorí vedia na čo je určený diesel (t.j. dlhé trasy a pod) ho využívajú v drvivej väčšine mimo miest t.j. dialnice, cesty 1. triedy a podobne. Ďakuj EU ktorá nastavila limity úplne nezmyselne a vyjde pre naftu papierová spotreba v meste 5-6L, pričom je úplne nereálna. A dosť sprostých ľudí na to skočí a nakúpi v tom zmysle, že v meste to jazdí za menej ako benzín to musím mať. Odhliadnuc, že pre naftu je mesto viacmenej smrť. Ak by si ľudia dopredu prečítali o motoroch a autách čo chcú kúpiť a na čo to budú využívať, tak by to vyzeralo inak. Ale to sa ľudom nechce...tak kúpia prvú kravinu čo je v obchode.
On ten diesel nepatří ani na dálnici, respektive bu měl být vybaven DPF a SCR a plnit reálně laboratorní emise. Potom nechť si každý soudruh jezdí v čem chce.
aneb je potreba najit nekolik umele vytvorenych bilych koni kteri za "drobne" vsimne na sebe dobrovolne vezmou vinu, medialni stvaci to jako vzdy zbasti i s navijakem a dostanou na usta izolepu.... ;-) jen cekam kdy totez potka i ostatni automobilky, nedelam si iluze ze VW je jediny, a doufam ze nesmyslne Euro emisni limity a dotace na diesely tim konecne skonci, tam je totiz IMHO prapuvodni pricina, toto je uz jen nasledek...
Pokud jde o nova auta, diesely ve velkem skonci v roce 2020. EURO 7 nepujde splnit bez varazneho navyseni ceny, takze diesel zustane ve drazsich a vetsich autech.Pak uz jen dusledna STK a kontroly na silnicich a vyradit vsechny vraky adobytky s vykuchanym DPF.
Ono to není tak jednoznačné. Za prvé: někdo skutečně musel tu fintu vymyslet, provést, schválit a realizovat. jeden to určitě nemohl být.Za druhé, obviňovat jenom VW je samozřejmě nesmysl. Jede v tom minimálně též Bosch a nepochybně další (ne-li všechny) automobilky. Jen ty to necpaly do USA, takže to na ně neprasklo.Za třetí: samozřejmě, že na vině jsou nesmyslné limity, znevýhdňující tu jednu jindy druhou technologii. Monemtáně je zvýhodněn benzín, kde se - zatím - neřeší částice, přestože tam prokazatelně jsou.Za čtvrté: právní situace v USA je diametrálně jiná než v EU. V USA deklaruje splnění výrobce, zde konkrétně VW, to je tedy "pachatel". V EU nikoliv, tam je třeba měření v nezávislé zkušebně. A ta odpovídá. Porovnávat tedy odpovědnost VW v USA a EU je naprosto zcestné, v EU se právně nemusel VW vůbec ničeho nekalého dopustit. Stejně jako všichni ostatní, nakonec technologie obcházení NOx limitů motory PSA je už známá a prokázaná. Rozdíl je jen v tom, že VW software používá verzi: "toto je test emisí", kdežto PSA verzi "toto není test emisí". Jinak jde o totéž.A za páté: EU test emisí je úplná ptákovina, totálně odtržená od reality skutečného provozu. Neodpovídá ani městské realitě, což by dávalo smysl, ani okreskové realitě, což už moc smysl nemá a ani dálnici, což už vůbec žádný smysl nemá a ani žádné jejich kombinaci.
Prosimtě, když Honda vyvíjela diesel pro Státy někdy od 2006 a v 2009 řekla, že není schopná splnit limity pro kalifornii bez vstřikování močoviny a proto ten vývoj zastavuje, druhej mercedes to tam dodával vždy pouze s močovinou... a následně přijde známý machr (a na proslavené motory obzvláště) lidová vozítka a řeknou, že oni to zmákli bez močoviny i pro kalifornii, tak podle tebe v tom průseru jedou teda všichni jo ? :))
Ty vypatlané koncernové mozky nejsou schopny pochopit, že ten jejich nadkoncern je jen obyčejný podvodník a lhář. Pořád dokola se budou vymlouvat a házet vinu na jiné jako děcka. Fakta jsou však jasná. Jiný podvodník a lhář se zatím nenašel. Nikdo jiný také nafťáky bez močoviny v USA neprodával.
Nikoliv. USA mají 6 x přísnější limit na NOx než EU. A VW proto podváděl.
Ano, skutečně 6x přísnější limit?https://www.dieselnet.com/standards/us/ld_t3.php... Můžete to demonstrovat na číslech?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.