Dieselgate III: V Německu musí do servisu i naftové Mercedesy a Opely

Názory k článku

Mičurin  |  25. 04. 2016 09:47

A přitom nepřímovstřikový benzín nemá sebemenší problémy s nejpřísnějšími emisními limity, je nejkultivovanější, nezanášejí se mu ventily, je nejlevnější a nejkvalitnější. Hoši, zpátky na začátek!

Je mně z tohodle hodně smutno. Nikdy to nemělo zajít takhle daleko. Kvůli neškodnému CO2 máme v ulicích více smradu a pevných částic.

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Raymond  |  25. 04. 2016 10:13

Podvádí všichni, protože se musí vejít tam, kam se nemůžou vejít. Vemto čistý list papíru a nyní prosím bez ekofašistů. Děkuji.
PS: Naftu jen do kamen, traktorů a nákladních aut a bude se lépe dýchat.

 |   |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Neurotic  |  25. 04. 2016 10:37

Stejně to za 3/100 nepojede ani když to bude chodit do servisu každý den Kdyby se radši zabývali změnou způsobu měření tak by udělali líp.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
pepa  |  25. 04. 2016 16:09

Upřímně se bavím. Teda kdyby šlo o něco nebezpečnějšího, tak bych měl strach, co všechno může napáchat spolčení vychcaných výrobců, ruku v ruce s Bruselem a jinými nazelenalými polovzdělanci. Během dvou dekád udělat z bezproblémového agregátu jezdící průser a ještě přitom zblbnout laického zákazníka, aby jim za to platil. A až najede nějaké ty kilometry, tak čumí jako péro z gauče. Ve jménu pofidérních úspor na palivu /emisích/ bude už jen cálovat a cálovat na DPF filtrech, turbech, vstřikách, rozvodech, případně EGR ventilech, váhách vzduchu.
Tohle kdyby vzal do pera Wilda Shakespeare, to by byla komédie.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
pcwifi  |  26. 04. 2016 07:13

dýzl gejt, to uz tak zevsednelo, ze vsechno s tim spojene prechazim, nema smysl to cist. kdo chce vylze si svoji verzi, kdo chce pomluvi druheho. me se dýzl líbí a benzinovy 3 valec doplý turbem fakt neni to co by moje budouci auto melo mejt uvnitr

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor