Dieselgate III: V Německu musí do servisu i naftové Mercedesy a Opely

14 komentářů

pcwifi
26. dubna • 7:13

dýzl gejt, to uz tak zevsednelo, ze vsechno s tim spojene prechazim, nema smysl to cist. kdo chce vylze si svoji verzi, kdo chce pomluvi druheho. me se dýzl líbí a benzinovy 3 valec doplý turbem fakt neni to co by moje budouci auto melo mejt uvnitr ;-)

pepa
25. dubna • 16:09

Upřímně se bavím. Teda kdyby šlo o něco nebezpečnějšího, tak bych měl strach, co všechno může napáchat spolčení vychcaných výrobců, ruku v ruce s Bruselem a jinými nazelenalými polovzdělanci. Během dvou dekád udělat z bezproblémového agregátu jezdící průser a ještě přitom zblbnout laického zákazníka, aby jim za to platil. A až najede nějaké ty kilometry, tak čumí jako péro z gauče. Ve jménu pofidérních úspor na palivu /emisích/ bude už jen cálovat a cálovat na DPF filtrech, turbech, vstřikách, rozvodech, případně EGR ventilech, váhách vzduchu.
Tohle kdyby vzal do pera Wilda Shakespeare, to by byla komédie.
:-)

st
26. dubna • 21:36

Naštěstí EGR ventil jde zaslepit, filtr pevných částic jde deinstalovat, vstřikování močoviny jde vypnout, turbo repasovat a váha vzduchu je dnes už za hubičku. Samozřejmě je potřeba provést patřičnou úpravu SW. Ale chce se to zajímat a běhat po servisech. Jinak se z člověka stává kafka, která si říká o to, aby byla pořádně oškubána.

Neurotic
25. dubna • 10:37

Stejně to za 3/100 nepojede ani když to bude chodit do servisu každý den:-D Kdyby se radši zabývali změnou způsobu měření tak by udělali líp.

qwertz
25. dubna • 11:46

Teď, když automobily narvaly miliardy do nesmyslných downsizovaných turbosekaček to mají všechno zahodit? :-D
hádejte, za co budou v Bruseli lobovat?

Antiautomat
25. dubna • 15:05

...predsa za ekologiu, nie?
Ale samozrejme tu verziu, ktora sa vyucuje na psychoustave menom ekonomicka. Rozumej, sk.rvime to tak, aby sme na tom trhli.

Raymond
25. dubna • 10:13

Podvádí všichni, protože se musí vejít tam, kam se nemůžou vejít. Vemto čistý list papíru a nyní prosím bez ekofašistů. Děkuji.
PS: Naftu jen do kamen, traktorů a nákladních aut a bude se lépe dýchat.

ddt
25. dubna • 15:50

plkaš nesmysl z benzinaku taky nejde ozon vyved si hadici z vyfuku do kabiny a a nestacis odříkat ani basnicku polednice- budes tuhej... tak ze každý spalovani je skodlivy když uz to resis raymonde... B-]

qwertz
25. dubna • 16:01

zrovna ozon moc zdravi prospesny neni :-D
A sice neleze z vyfuku, ale to co z vyfuku leze nasledne na svetle na ozon zreaguje.

qwertz
25. dubna • 11:55

Tak jistě. Zcela zrušit emisní limity CO2, jelikož auta se na celkové produkci podílejí bezvýznamným podílem, a regulovat pouze toxické hnusy. To by ovšem převrátilo "výhodnost" jednotlivých motorů úplně naruby a to se mnohým libít vůbec nebude.

Mičurin
25. dubna • 9:47

A přitom nepřímovstřikový benzín nemá sebemenší problémy s nejpřísnějšími emisními limity, je nejkultivovanější, nezanášejí se mu ventily, je nejlevnější a nejkvalitnější. Hoši, zpátky na začátek!Je mně z tohodle hodně smutno. Nikdy to nemělo zajít takhle daleko. Kvůli neškodnému CO2 máme v ulicích více smradu a pevných částic.

Hlinda
25. dubna • 21:40

Jj, a proto máme třemi turby oturbené benzínové tříválce, které čadí a nic nevydrží.
A máme naftové motory, které smrdí a čadí a musí se do nich lít močovina.
Hezká evoluce v podání automobilek. Dostrkali zákazníka tam kam potřebovali.
3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[3-[

Antiautomat
25. dubna • 15:02

To je sice pekne, ale:
a/ nie je prilis kompatibilny s marketingovymi katalogmi
b/ tazsie sa da sk.rvit, rozumej, vyrobca ma menisu kontrolu nad planovanou zivotnostou
c/ je jednoduchy, lahko opravitelny a hlavne dlhodobo spolahlivy, co je predstava, pri ktorej marketing, fajnens a predaj tuhnu strachomAuto ma byt samozrejme udrziavane v riadnom stave a pokial je jednoduche a robustne, je to najlepsi sposob ako jazdit dlhodobo a setrne. Lenze to je zase predstava, ktora sa vyrobcom pacit nebude, ze? Ako z toho von? Som zvedavy, co vymyslia, ale urcite to bude nieco, na co doplati EU obcan a hlavne ten tretotriedny, ktorymi sme my. Prva lastovicka v podobe *dobrovolneho* sk.rvenia motora je tu. Divite sa, ze Vam na to ludia skocit nechcu, pretoze uz akosi poznaju, co sa bude diat? Neuveritelne, ze? Co si to krva ten obcan dovoluje?Mna o.i. zaujima co s tymi vykuchanymi smradmi, ktorych vidim kazdy den cele tucty - zatocit s tymito, spravilo by sa pre zivotne prostredie ovela viac. Co tak radsej zaviest taku normu, ktora by kazdemu takemuto dovolila hodit tehlu do okna, a ked vylezie, pripadne este aj do hlavy - potom zahrabat a nech je pokoj...takato skodna na ceste naozaj nema co hladat.

mpolan
26. dubna • 9:51

Nepřímovstřikový motor snadno vybavíš spoustou kůrvítek... Třeba přesuvníky časování, vhodně dimenzované olejové čerpadlo, dostatečně "kvalitní" rozvody, vhodně tenké stěny válců... bylo tu toho za dlouhé roky málo? A kupodivu, všechno to byly marketingem nebo financemi vynucené "drobnosti"...

Doporučujeme

Články odjinud