Co je na tom zajímavého? Nic. Spíš nechápu "objevitele", kteří se rozohňují, že auta mají při provozování mimo specifikované podmínky emise mimo specifikaci uvedenou za specifikovaných podmínek.Vždyť je to úplně logické a na pranýř by měli být hnáni tvůrci specifikací, čili zákonodárci. Ti vymysleli specifikace, které jsou na hony vzdálené realitě.To ovšem nic nemění na faktu, že koncern VW je skutečný podvodník - zatím jediný.
To to možná začne po úpravě žrát víc Ad blue. To bude skvělé...
To nám to rychle roste. Myslím, že média teď budou mít rok co psát, po Renault přijde Ford, pak Merc a další. Cajdák, jak argentinská telenovela.
Tipnul bych si spíš Peugeot, tam už se něco proslýchalo měsíc nebo dva z5 :D
a zaujima to este niekoho? :-/
Mě už dávno ne. Dokud se nezmění samotná metodika měření, tak nemá smysl se tím zabývat. Všichni optimalizují, jeden pomocí softu, druhý jinak a akorát se ještě nepřišlo na to jak. Proto "preventivní" prohlídky, páč má "bubák na kapotě" naděláno v kalhotách. Společnost by se měla spíš zamyslet nad tím, jestli má smysl cpát dehet do aut do řekněme 2 tun. A cpát to do nákupních tašek B-třídy je už naprostá zvrácenost.
A co teprve smart 1.gen. v naftě :D
...funguje pouze v teplotách mezi 17 a 35° C. Zkouška podle normy probíhá při teplotách 20 až 30° C...Tak to měli jeste slušnou rezervu :D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.