Dieselgate II: Renault asi svolá do servisu dalších 700 000 naftových aut

8 komentářů

Pate
7. dubna • 11:44

Co je na tom zajímavého? Nic. Spíš nechápu "objevitele", kteří se rozohňují, že auta mají při provozování mimo specifikované podmínky emise mimo specifikaci uvedenou za specifikovaných podmínek.
Vždyť je to úplně logické a na pranýř by měli být hnáni tvůrci specifikací, čili zákonodárci. Ti vymysleli specifikace, které jsou na hony vzdálené realitě.To ovšem nic nemění na faktu, že koncern VW je skutečný podvodník - zatím jediný.

Alík
20. ledna • 16:58

To to možná začne po úpravě žrát víc Ad blue. To bude skvělé...

Carlos
20. ledna • 15:12

To nám to rychle roste. Myslím, že média teď budou mít rok co psát, po Renault přijde Ford, pak Merc a další. Cajdák, jak argentinská telenovela.

_sulcik_
20. ledna • 16:12

Tipnul bych si spíš Peugeot, tam už se něco proslýchalo měsíc nebo dva z5 :D

JA-NE
20. ledna • 10:57

a zaujima to este niekoho? :-/

Shimi
20. ledna • 11:31

Mě už dávno ne. Dokud se nezmění samotná metodika měření, tak nemá smysl se tím zabývat. Všichni optimalizují, jeden pomocí softu, druhý jinak a akorát se ještě nepřišlo na to jak. Proto "preventivní" prohlídky, páč má "bubák na kapotě" naděláno v kalhotách. Společnost by se měla spíš zamyslet nad tím, jestli má smysl cpát dehet do aut do řekněme 2 tun. A cpát to do nákupních tašek B-třídy je už naprostá zvrácenost.

_sulcik_
20. ledna • 16:10

A co teprve smart 1.gen. v naftě :D

mex
20. ledna • 10:53

...funguje pouze v teplotách mezi 17 a 35° C. Zkouška podle normy probíhá při teplotách 20 až 30° C...Tak to měli jeste slušnou rezervu :D

Doporučujeme

Články odjinud