Šéf Audi je ve vazbě kvůli emisím. Úřady mají strach z maření vyšetřování

15 komentářů

světelná tyč
20. června • 15:37

Šéf Audi je ve vazbě, to je logické. Manažer z fabriky je ohromně společensky nebezpečný. Kdyby si natřel hubu krémem na boty, znásilnil tři baby a najel dodávkou do průvodu, bude dál venku.

Kuk Vykuk
19. června • 13:33

"Vyšetřovatelé zřejmě získali důkazy o tom, že Stadler a další osoby podezřelé z podvodu, se snažili ovlivňovat vyšetřování. "Museli jsme jednat opravdu rychle," cituje list Handelsblatt nejmenovaného mluvčího státního zastupitelství v Mnichově. "No vida pořád se to snažej zamést pod kobereček. V Německu to vláda a autoprůmyslový lobby vedou od 10 k 5.
Nedřív podváděl ve velkým ADAC,
pak tu byl kartel výrobců tahačů (koncern samozřejmě nesměl chybět),
pak VW Dízlgejt,
pak megakartel BMW, VW a Mercedes
Mercedes má svolávačku kvůli podvodnýmu softwéru,
a taky tam dodávali zkažený maso do supermarketů...
a ani nedokázáli porazit Mexiko :-DBravo! Němci jsou podvodníci jako hrom a ještě si ušili z ostudy kabát.
Jejich hrdost je v hajzlu a ještě musej dohánět nějaký začátečníky z Kalifornie :-D:-D:-D

Kuk Vykuk
19. června • 13:36

Aspoň že občané a města maj rozum a podařilo se jim soudně porazit zlý automobilky co jim zasírali vzduch jedem a dát jim zákaz vjezdu. :-P:-P:-P

Fic
19. června • 6:11

Ecoteroristický předpis je nesmysl, stejně tak i všechna EV šílenství. Ekologie dostavá na frak i v odpadovém hospodářství plném výkazů a činností, které spíš poškozují prostředí, mrknout by se měli na zákazy náklaďáků, kdy najedu o 50 km víc, abych se dostal tam, kam vezu náklad. Tomu Euro 6+c atp, se lze jen smát.....

světelná tyč
20. června • 15:38

Emisní přepisy EU jsou naprosto imbecilní.

Kuk Vykuk
18. června • 21:33

Jo prej svolat k opravě. Cha cha cha. To opravit nejede, jedině za cenu vyšší spotřeby a nižšíhovýkonu pokud vůbec, takže ve výsledku máte auto s podřadnejma parametrama takže další podvod na zákazníkovi. Té jenom chlácholené klientů, aby je hned nežalovali. B-]

stealth01
18. června • 13:39

Pokud je vinen, patří za mříže. A spravedlnost by měla pak fungovat pro všechny, kteří vědomě podváděli, to se netýká jen koncernu, ale i některých japonských automobilek.
V druhém kroku by bylo vhodné zbavit vysokých funkcí úředníky, kteří požadovali po automobilkách nesmysly.

-drb-
21. června • 17:09

Úředníci, co požadovali nesmysly... Jak dlouho se bude ještě držet ten mýtus o chudinkách automobilkách, které zlý úředník dohnal k podvodům. Realita je poněkud jiná.Na přípravě emisních norem od začátku spolupracovaly týmy z evropských automobilek. To nebyly věci vycucané z prstu, ale čistý lobismus, kde obě strany aktivně hledaly způsob, jak si vzájemně vyjít vstříc - EU těžila z toho, že se jí dařit (na papíře) snižovat emise, automobilky měly konkurenční výhodu proti neevropským výrobcům (věděli velmi dopředu, jak bude vypadat měřicí cyklus a co je pro to potřeba udělat). Stačí se podívat, jak se vůbec nic nedělo, když laická i odborná veřejnost dlouhodobě upozorňovala na to, že reálné údaje o provozu neodpovídají údajům výrobců (zejména spotřeba; emise si laik těžko změří). Teprve až to VW přehnal v USA, kde se snažil obejít tamní normy a zákony a byli obviněni z podvodu, tak se pomalu začal hledat obětní beránek i tady.Opravdu to není tak, že by zlý úředník jen tak od stolu stanovil nesmyslné normy. Tak EU nefunguje, ten byrokratický moloch potřebuje pro každé rozhodnutí podklady, které musí zpracovat desítky lidí a obrací se na odborníky z oboru. Konkrétně tady to byli přímo výrobci (VW, Peugeot, Citroen, Fiat), kteří poskytli své odborníky a spolupracovali při přípravě pravidel měření emisí.

Kuk Vykuk
18. června • 21:35

Chudinky automobilky. Fňuky fňuk.

Joe Doe
18. června • 21:25

Please, shut up.

stealth01
19. června • 22:12

BTW, víš jaké auto budu tento rok objednávat. Lexus. Konečně máš jasný důkaz toho, ze jsem nikdy nebyl závislý na koncernu, jen jsem ho hájil, kdykoliv mu někdo krivdil.
Sice jsi mi japonské značky dost zneuchutil tim svým odpornym fanatismem, ale ne natolik, abych se nezamiloval totálně do LC500. Ten zvuk a všechno kolem je fantastické.

stealth01
18. června • 22:52

Ani omylem. Pojďme vzpomenout skandál ohledně spotřeby u Mitsubishi. To se ti, jako fanatikovi, moc nehodí do krámu.
Mimochodem dneska jsem na dálnici potkal nový Lexus RX.
Když vyhodil blinkr, tak jsem nevěřil svým vlastním očím - oni docela sprosté zkopírovali Audi s postupně se rozsvecujicimi diodami. Je to to samé Japonsko, o kterém ty tvrdíš, že je desítky let vepredu s technologiemi?
Minulý týden jsem testoval Lexus GS450h, jako super auto (sice tlačítka z devadesatek), ale když jsem viděl parkovací kameru, tak jsem dostal záchvat smíchu. Ta hybridní technologie u Toyoty... to má být ten technický náskok? Vždyť to umí úplně to samé, co nabízí americký a evropský výrobce.
Takže, you shut up please!

ugo
18. června • 14:17

...a postavit tyto zrudne uredniky pred koncernovou popravci komisi!

Vóša
18. června • 13:28

Jak příjemné je si přečíst takovýhle článek.... příjemné teplo se rozlývá po těle....to říkám já, Vóša, z boží vůle Škodobijec č. 1

Doporučujeme

Články odjinud