Šéf Audi je ve vazbě kvůli emisím. Úřady mají strach z maření vyšetřování

Vóša  |  18. 06. 2018 13:28

Jak příjemné je si přečíst takovýhle článek.... příjemné teplo se rozlývá po těle....

to říkám já, Vóša, z boží vůle Škodobijec č. 1

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 13:39

Pokud je vinen, patří za mříže. A spravedlnost by měla pak fungovat pro všechny, kteří vědomě podváděli, to se netýká jen koncernu, ale i některých japonských automobilek.
V druhém kroku by bylo vhodné zbavit vysokých funkcí úředníky, kteří požadovali po automobilkách nesmysly.

Odpovědět  |   | 
ugo  |  18. 06. 2018 14:17

...a postavit tyto zrudne uredniky pred koncernovou popravci komisi!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 06. 2018 21:25

Please, shut up.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 22:52

Ani omylem. Pojďme vzpomenout skandál ohledně spotřeby u Mitsubishi. To se ti, jako fanatikovi, moc nehodí do krámu.
Mimochodem dneska jsem na dálnici potkal nový Lexus RX.
Když vyhodil blinkr, tak jsem nevěřil svým vlastním očím - oni docela sprosté zkopírovali Audi s postupně se rozsvecujicimi diodami. Je to to samé Japonsko, o kterém ty tvrdíš, že je desítky let vepredu s technologiemi?
Minulý týden jsem testoval Lexus GS450h, jako super auto (sice tlačítka z devadesatek), ale když jsem viděl parkovací kameru, tak jsem dostal záchvat smíchu. Ta hybridní technologie u Toyoty... to má být ten technický náskok? Vždyť to umí úplně to samé, co nabízí americký a evropský výrobce.
Takže, you shut up please!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 06. 2018 22:12

BTW, víš jaké auto budu tento rok objednávat. Lexus. Konečně máš jasný důkaz toho, ze jsem nikdy nebyl závislý na koncernu, jen jsem ho hájil, kdykoliv mu někdo krivdil.
Sice jsi mi japonské značky dost zneuchutil tim svým odpornym fanatismem, ale ne natolik, abych se nezamiloval totálně do LC500. Ten zvuk a všechno kolem je fantastické.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 21:35

Chudinky automobilky. Fňuky fňuk.

Odpovědět  |   | 
-drb-  |  21. 06. 2018 17:09

Úředníci, co požadovali nesmysly... Jak dlouho se bude ještě držet ten mýtus o chudinkách automobilkách, které zlý úředník dohnal k podvodům. Realita je poněkud jiná.

Na přípravě emisních norem od začátku spolupracovaly týmy z evropských automobilek. To nebyly věci vycucané z prstu, ale čistý lobismus, kde obě strany aktivně hledaly způsob, jak si vzájemně vyjít vstříc - EU těžila z toho, že se jí dařit (na papíře) snižovat emise, automobilky měly konkurenční výhodu proti neevropským výrobcům (věděli velmi dopředu, jak bude vypadat měřicí cyklus a co je pro to potřeba udělat).

Stačí se podívat, jak se vůbec nic nedělo, když laická i odborná veřejnost dlouhodobě upozorňovala na to, že reálné údaje o provozu neodpovídají údajům výrobců (zejména spotřeba; emise si laik těžko změří). Teprve až to VW přehnal v USA, kde se snažil obejít tamní normy a zákony a byli obviněni z podvodu, tak se pomalu začal hledat obětní beránek i tady.

Opravdu to není tak, že by zlý úředník jen tak od stolu stanovil nesmyslné normy. Tak EU nefunguje, ten byrokratický moloch potřebuje pro každé rozhodnutí podklady, které musí zpracovat desítky lidí a obrací se na odborníky z oboru. Konkrétně tady to byli přímo výrobci (VW, Peugeot, Citroen, Fiat), kteří poskytli své odborníky a spolupracovali při přípravě pravidel měření emisí.

Odpovědět  |   | 
? WinNatural
WinNatural  |  18. 06. 2018 16:59

Ten Volkswagen Gruppppppe je tak odporný spolek bezpáteřních zm.dů, že to patří pozavírat všechno! Automobilka s nejhorší pověstí na světě. Ale strýček Goebbels by byl na ně pyšný, to zase jo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 21:33

Jo prej svolat k opravě. Cha cha cha. To opravit nejede, jedině za cenu vyšší spotřeby a nižšíhovýkonu pokud vůbec, takže ve výsledku máte auto s podřadnejma parametrama takže další podvod na zákazníkovi. Té jenom chlácholené klientů, aby je hned nežalovali.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  19. 06. 2018 06:11

Ecoteroristický předpis je nesmysl, stejně tak i všechna EV šílenství. Ekologie dostavá na frak i v odpadovém hospodářství plném výkazů a činností, které spíš poškozují prostředí, mrknout by se měli na zákazy náklaďáků, kdy najedu o 50 km víc, abych se dostal tam, kam vezu náklad. Tomu Euro 6+c atp, se lze jen smát.....

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  20. 06. 2018 15:38

Emisní přepisy EU jsou naprosto imbecilní.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 06. 2018 13:33

"Vyšetřovatelé zřejmě získali důkazy o tom, že Stadler a další osoby podezřelé z podvodu, se snažili ovlivňovat vyšetřování. "Museli jsme jednat opravdu rychle," cituje list Handelsblatt nejmenovaného mluvčího státního zastupitelství v Mnichově. "

No vida pořád se to snažej zamést pod kobereček.

V Německu to vláda a autoprůmyslový lobby vedou od 10 k 5.
Nedřív podváděl ve velkým ADAC,
pak tu byl kartel výrobců tahačů (koncern samozřejmě nesměl chybět),
pak VW Dízlgejt,
pak megakartel BMW, VW a Mercedes
Mercedes má svolávačku kvůli podvodnýmu softwéru,
a taky tam dodávali zkažený maso do supermarketů...
a ani nedokázáli porazit Mexiko

Bravo! Němci jsou podvodníci jako hrom a ještě si ušili z ostudy kabát.
Jejich hrdost je v hajzlu a ještě musej dohánět nějaký začátečníky z Kalifornie

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 06. 2018 13:36

Aspoň že občané a města maj rozum a podařilo se jim soudně porazit zlý automobilky co jim zasírali vzduch jedem a dát jim zákaz vjezdu.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  20. 06. 2018 15:37

Šéf Audi je ve vazbě, to je logické. Manažer z fabriky je ohromně společensky nebezpečný. Kdyby si natřel hubu krémem na boty, znásilnil tři baby a najel dodávkou do průvodu, bude dál venku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 195 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A