Šéf Audi je ve vazbě kvůli emisím. Úřady mají strach z maření vyšetřování

Vóša  |  18. 06. 2018 13:28

Jak příjemné je si přečíst takovýhle článek.... příjemné teplo se rozlývá po těle....

to říkám já, Vóša, z boží vůle Škodobijec č. 1

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 13:39

Pokud je vinen, patří za mříže. A spravedlnost by měla pak fungovat pro všechny, kteří vědomě podváděli, to se netýká jen koncernu, ale i některých japonských automobilek.
V druhém kroku by bylo vhodné zbavit vysokých funkcí úředníky, kteří požadovali po automobilkách nesmysly.

Odpovědět  |   | 
ugo  |  18. 06. 2018 14:17

...a postavit tyto zrudne uredniky pred koncernovou popravci komisi!

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  18. 06. 2018 21:25

Please, shut up.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  18. 06. 2018 22:52

Ani omylem. Pojďme vzpomenout skandál ohledně spotřeby u Mitsubishi. To se ti, jako fanatikovi, moc nehodí do krámu.
Mimochodem dneska jsem na dálnici potkal nový Lexus RX.
Když vyhodil blinkr, tak jsem nevěřil svým vlastním očím - oni docela sprosté zkopírovali Audi s postupně se rozsvecujicimi diodami. Je to to samé Japonsko, o kterém ty tvrdíš, že je desítky let vepredu s technologiemi?
Minulý týden jsem testoval Lexus GS450h, jako super auto (sice tlačítka z devadesatek), ale když jsem viděl parkovací kameru, tak jsem dostal záchvat smíchu. Ta hybridní technologie u Toyoty... to má být ten technický náskok? Vždyť to umí úplně to samé, co nabízí americký a evropský výrobce.
Takže, you shut up please!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  19. 06. 2018 22:12

BTW, víš jaké auto budu tento rok objednávat. Lexus. Konečně máš jasný důkaz toho, ze jsem nikdy nebyl závislý na koncernu, jen jsem ho hájil, kdykoliv mu někdo krivdil.
Sice jsi mi japonské značky dost zneuchutil tim svým odpornym fanatismem, ale ne natolik, abych se nezamiloval totálně do LC500. Ten zvuk a všechno kolem je fantastické.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 21:35

Chudinky automobilky. Fňuky fňuk.

Odpovědět  |   | 
-drb-  |  21. 06. 2018 17:09

Úředníci, co požadovali nesmysly... Jak dlouho se bude ještě držet ten mýtus o chudinkách automobilkách, které zlý úředník dohnal k podvodům. Realita je poněkud jiná.

Na přípravě emisních norem od začátku spolupracovaly týmy z evropských automobilek. To nebyly věci vycucané z prstu, ale čistý lobismus, kde obě strany aktivně hledaly způsob, jak si vzájemně vyjít vstříc - EU těžila z toho, že se jí dařit (na papíře) snižovat emise, automobilky měly konkurenční výhodu proti neevropským výrobcům (věděli velmi dopředu, jak bude vypadat měřicí cyklus a co je pro to potřeba udělat).

Stačí se podívat, jak se vůbec nic nedělo, když laická i odborná veřejnost dlouhodobě upozorňovala na to, že reálné údaje o provozu neodpovídají údajům výrobců (zejména spotřeba; emise si laik těžko změří). Teprve až to VW přehnal v USA, kde se snažil obejít tamní normy a zákony a byli obviněni z podvodu, tak se pomalu začal hledat obětní beránek i tady.

Opravdu to není tak, že by zlý úředník jen tak od stolu stanovil nesmyslné normy. Tak EU nefunguje, ten byrokratický moloch potřebuje pro každé rozhodnutí podklady, které musí zpracovat desítky lidí a obrací se na odborníky z oboru. Konkrétně tady to byli přímo výrobci (VW, Peugeot, Citroen, Fiat), kteří poskytli své odborníky a spolupracovali při přípravě pravidel měření emisí.

Odpovědět  |   | 
? WinNatural
WinNatural  |  18. 06. 2018 16:59

Ten Volkswagen Gruppppppe je tak odporný spolek bezpáteřních zm.dů, že to patří pozavírat všechno! Automobilka s nejhorší pověstí na světě. Ale strýček Goebbels by byl na ně pyšný, to zase jo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  18. 06. 2018 21:33

Jo prej svolat k opravě. Cha cha cha. To opravit nejede, jedině za cenu vyšší spotřeby a nižšíhovýkonu pokud vůbec, takže ve výsledku máte auto s podřadnejma parametrama takže další podvod na zákazníkovi. Té jenom chlácholené klientů, aby je hned nežalovali.

Odpovědět  |   | 
Fic  |  19. 06. 2018 06:11

Ecoteroristický předpis je nesmysl, stejně tak i všechna EV šílenství. Ekologie dostavá na frak i v odpadovém hospodářství plném výkazů a činností, které spíš poškozují prostředí, mrknout by se měli na zákazy náklaďáků, kdy najedu o 50 km víc, abych se dostal tam, kam vezu náklad. Tomu Euro 6+c atp, se lze jen smát.....

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  20. 06. 2018 15:38

Emisní přepisy EU jsou naprosto imbecilní.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 06. 2018 13:33

"Vyšetřovatelé zřejmě získali důkazy o tom, že Stadler a další osoby podezřelé z podvodu, se snažili ovlivňovat vyšetřování. "Museli jsme jednat opravdu rychle," cituje list Handelsblatt nejmenovaného mluvčího státního zastupitelství v Mnichově. "

No vida pořád se to snažej zamést pod kobereček.

V Německu to vláda a autoprůmyslový lobby vedou od 10 k 5.
Nedřív podváděl ve velkým ADAC,
pak tu byl kartel výrobců tahačů (koncern samozřejmě nesměl chybět),
pak VW Dízlgejt,
pak megakartel BMW, VW a Mercedes
Mercedes má svolávačku kvůli podvodnýmu softwéru,
a taky tam dodávali zkažený maso do supermarketů...
a ani nedokázáli porazit Mexiko

Bravo! Němci jsou podvodníci jako hrom a ještě si ušili z ostudy kabát.
Jejich hrdost je v hajzlu a ještě musej dohánět nějaký začátečníky z Kalifornie

Odpovědět  |   | 
kuk  |  19. 06. 2018 13:36

Aspoň že občané a města maj rozum a podařilo se jim soudně porazit zlý automobilky co jim zasírali vzduch jedem a dát jim zákaz vjezdu.

Odpovědět  |   | 
světelná tyč  |  20. 06. 2018 15:37

Šéf Audi je ve vazbě, to je logické. Manažer z fabriky je ohromně společensky nebezpečný. Kdyby si natřel hubu krémem na boty, znásilnil tři baby a najel dodávkou do průvodu, bude dál venku.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 27 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A