Koncern PSA Peugeot-Citroën provádí rozsáhlé změny ve výrobním programu. Jejich účelem je minimalizace nákladů a zvýšení zisku. Už to odneslo hydropneumatické odpružení, které se do dalších modelů značky Citroën nedostane. Další na řadě je diesel-hybridní pohon.
Ten jsme mohli vyzkoušet například v modelu Peugeot 508 RXH HYbrid4 a k dostání byl i v modelu Peugeot 3008. Technicky šlo o dvoulitrový turbodiesel pohánějící přední kola a elektromotor u zadní nápravy, který poháněl kola zadní.
Podle Peugeotu za ukončením výroby stojí především fakt, že potřebuje prodávat úsporný hybrid i v zemích, kde není nafta v osobních autech obvyklá a dostupná.
Peugeot chce představit globální hybridní model, který bude vhodný pro evropský a například i čínský trh. Pravděpodobně půjde o plug-in hybrid, který bývá podporován štědrými dotacemi a který nabídne výraznější pokles emisí CO2, aby spadal do nejnižších daňových kategorií.