Diesel-hybridní pohon Peugeotu končí. Není o něj zájem

Diesel-hybridní pohon Peugeotu končí. Není o něj zájem

Koncern PSA Peugeot-Citroën provádí rozsáhlé změny ve výrobním programu. Jejich účelem je minimalizace nákladů a zvýšení zisku. Už to odneslo hydropneumatické odpružení, které se do dalších modelů značky Citroën nedostane. Další na řadě je diesel-hybridní pohon.

Ten jsme mohli vyzkoušet například v modelu Peugeot 508 RXH HYbrid4 a k dostání byl i v modelu Peugeot 3008. Technicky šlo o dvoulitrový turbodiesel pohánějící přední kola a elektromotor u zadní nápravy, který poháněl kola zadní.

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Podle Peugeotu za ukončením výroby stojí především fakt, že potřebuje prodávat úsporný hybrid i v zemích, kde není nafta v osobních autech obvyklá a dostupná.

Peugeot chce představit globální hybridní model, který bude vhodný pro evropský a například i čínský trh. Pravděpodobně půjde o plug-in hybrid, který bývá podporován štědrými dotacemi a který nabídne výraznější pokles emisí CO2, aby spadal do nejnižších daňových kategorií.

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků