Diesel-hybridní pohon Peugeotu končí. Není o něj zájem

Diesel-hybridní pohon Peugeotu končí. Není o něj zájem

Koncern PSA Peugeot-Citroën provádí rozsáhlé změny ve výrobním programu. Jejich účelem je minimalizace nákladů a zvýšení zisku. Už to odneslo hydropneumatické odpružení, které se do dalších modelů značky Citroën nedostane. Další na řadě je diesel-hybridní pohon.

Ten jsme mohli vyzkoušet například v modelu Peugeot 508 RXH HYbrid4 a k dostání byl i v modelu Peugeot 3008. Technicky šlo o dvoulitrový turbodiesel pohánějící přední kola a elektromotor u zadní nápravy, který poháněl kola zadní.

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Podle Peugeotu za ukončením výroby stojí především fakt, že potřebuje prodávat úsporný hybrid i v zemích, kde není nafta v osobních autech obvyklá a dostupná.

Peugeot chce představit globální hybridní model, který bude vhodný pro evropský a například i čínský trh. Pravděpodobně půjde o plug-in hybrid, který bývá podporován štědrými dotacemi a který nabídne výraznější pokles emisí CO2, aby spadal do nejnižších daňových kategorií.

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

dnes | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků