Diesel-hybridní pohon Peugeotu končí. Není o něj zájem

Diesel-hybridní pohon Peugeotu končí. Není o něj zájem

Koncern PSA Peugeot-Citroën provádí rozsáhlé změny ve výrobním programu. Jejich účelem je minimalizace nákladů a zvýšení zisku. Už to odneslo hydropneumatické odpružení, které se do dalších modelů značky Citroën nedostane. Další na řadě je diesel-hybridní pohon.

Ten jsme mohli vyzkoušet například v modelu Peugeot 508 RXH HYbrid4 a k dostání byl i v modelu Peugeot 3008. Technicky šlo o dvoulitrový turbodiesel pohánějící přední kola a elektromotor u zadní nápravy, který poháněl kola zadní.

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Plug-in hybridy prý do čtyř let předběhnou v Evropě normální hybridy

Podle Peugeotu za ukončením výroby stojí především fakt, že potřebuje prodávat úsporný hybrid i v zemích, kde není nafta v osobních autech obvyklá a dostupná.

Peugeot chce představit globální hybridní model, který bude vhodný pro evropský a například i čínský trh. Pravděpodobně půjde o plug-in hybrid, který bývá podporován štědrými dotacemi a který nabídne výraznější pokles emisí CO2, aby spadal do nejnižších daňových kategorií.

Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
TEST: Moto Guzzi Audace Carbon – Pořádná stylovka za půl milionu

Moto Guzzi Audace Carbon

Pokud jste rádi středem pozornosti, milujete bloumání krajinou bez určeného cíle a neplánujete tripy delší než 200 km, mohla by vás tahle fajnová Guzzi zajímat. Ohromuje svým charakterem a její motor vás nadchne stejně jako italský smysl pro detail.

28.  9.  2017 | Michal Žďárský | 11 příspěvků