Devět nejspolehlivějších ojetin podle Dekry: Němci v čele, ale bez VW

34 komentářů

Tom
26. května • 19:21

Nechapu proc redakce zverejnuje evidentne zfalsovane statistiky, snizujete tim jen relevantnost vaseho serveru. Nebo v tom jsou penize? Pak bych clanky znacil PR.

kluc
27. května • 10:09

Asi moc zfalšované nebudou, když je Renault v této statistice mezi absolutní špičkou a Škodovka je až někde v průměru. Tato statistika jen potvrzuje další podobné statistiky ze kterých zcela jasné, že dnes jsou nejspolehlivější prémie a Mazda s Renaultem.

Lojza
26. května • 13:36

Ono taky když má někdo na Mercedes-Benz tak má i na to aby snim jezdil na garančky a pravidelný servis, kdežto když má někdo olítanej Passat jako já tak opravuje jen když se to rozbije, viz já už podruhý mi na STK řekli že mi rezne vejfuk, ale ještě neni skrz tak proč ho měnit že :-D

petr
22. února • 11:35

Tak jsem viděl reklamu:
Mít auto nebo mít Passat je nesrovnatelný rozdíl.
A předtím jsem zase viděl reklamu:
Volkskwagen = das Auto
Tomu se lze asi jen :-D

mex
22. února • 12:14

Simply clever :-)

2. května • 22:03

Symply cocot

marekV
21. února • 11:47

Teď by mě ještě zajímalo jaký je rozdíl mezi TUV a Dekra. V obou případech jde o společnosti dělající v Německu STK a každá má své výsledky statistik. Ale nevím jak velké procento aut jezdí do jedné nebo druhé společnosti.

Zelí
21. února • 11:21

Měl jsem vážný zájem o éčkové kombi. Byl koupený v čr a prodával ho přímo dealer, který ho po celou dobu i servisoval. Když jsem viděl servisní historii a co všechno se na tom autě podělalo, tak jsem poděkoval a mercedes jsem ze svého zájmu zcela vyloučil. Pochopitelně, že na stk to auto nevykazovalo žádnou závadu. To je nic neříkající statistika.

Petr
21. února • 22:14

jasně a potom se místní vypatlaný komouš probudil s rukou v nočníku
PS: nerozmyslel jste si to proto, že ta přístrojovka je kopie z Passatu :) :) :), jak zde několik let zvracíte

LOL
22. února • 13:25

Petříku, ty si léčíš komplexy! Tys byl před rokem 89 na tuty agent-práskač! :D

Zelí
22. února • 10:29

Sice jsem nikdy s komoušema neměl nic společného, ale možná, že dnešní rychlokvašení antikomunisti (a že jich je a hlavně mezi těmi, kteří si o komunistech četli jenom v novinách...) jsou jejich horší variantou. Nevím, kam si váš jednoduchý mozeček zařadí obdivovatele marxismu soudruha Dalajlámu nebo levicového intelektuála Václava Havla.

Pepa
21. února • 9:02

Jak může někdo dle tamní "STK" soudit spolehlivost? STK spíše vypovídá o majitelích, než o autech. Buď je to blbě přeložený, nebo si skopčáci sami sobě lezou na mozek.

Tom
21. února • 7:13

Zase podvod ;-), taky moc nerozumim metodice. Proc testuji nova auta. Ojete auto by melo mit alespon 200tis km, nebo to je hodnota se kterou maji nemecka superauta problem?

Pepa
21. února • 9:04

Tak nám Passat po těch 200k začal každý měsíc stávkovat, takže za mě ano.

Jouda
21. února • 9:12

On ten Passat je na tom docela blbě i v této statistice. Na nejlepší jako je Toyota Avensis, Renault Laguna nebo Opel Insignia ztrácí.

vietor
20. února • 12:29

naco je takyto clanok. len vyplnit priestor ked ste sem nic ine nevedeli prilepit.
Aspon doplnit tabulkami podla jednotlivych kategorii, lebo vitazne znacky v danych kategoriach su v nasich regionoch minimalne zastupene vo vozovom parku.
Pre mna vypovedna hodnota na urovni porovnania kvality aut v Egypte.

Jouda
21. února • 8:59

Třeba mezi MPV byl nejlepší Renault Scénic. To zase není taková exotika.
http://www.used-car-report.com/index.php...

mex
20. února • 12:18

Nemci jsou podvodnici, jediný způsob, jak se v teto anketě může dostat Němec na celni místo je zfalsovat ji. Mají v tom bohate zkusenosti.

Petr
21. února • 22:15

Vy znáte nějakou anketu, kterou někdo v Německu zfalšoval, aby ovlivnili pořadí?

mex
21. února • 23:08

A vy ne?

Petr
22. února • 8:13

Umíte odpovědět nebo jste tek blbý?

mex
22. února • 11:33

Ne, nejsem z Vaší rodiny, Naštěstí.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
22. února • 16:04

ano, to byste nebyl hovado co si neumí přečíst ani článek, na který dá odkaz

mex
22. února • 19:05

Koukám, ze tvoji rodiče byli sourozenci, no pěknej genetické odpad vyplodili, jen co je pravda.

Petr
22. února • 19:54

jsou úrovně peprných invektiv, když člověk udělá velkou blbost, tak jako vy, tak si peprné pojmenování zaslouží, ale to, že svou blbost napřizná (každý občas napíšeme blbost) a ještě nadává rodinným příslušíkům toho kdo na jeho blbost upozornil, jen ukazuje na opravdu VELKÉ HOVADO, vy mně urazit nemůžete i když budete nadávat komu chcete z mé rodiny, takové HOVADO JAKO VY, je mi akorát k smíchu a bavím se s ním

Tom
5. května • 6:42

Velkou blbost jste udelal vy Petre :-) Nadavat v diskuzi a nepriznat svou chybu, to je lepsi nediskutovat. Panove maji pravdu, Nemci podvadi a nejen v autoprumyslu.

mex
22. února • 22:14

Klid, vem si prášek a sup do postýlky :D

LOL
22. února • 13:23

:-DPetr byl poslední 4 měsíce v kómatu, a tak nezaznamenal těch pár průserů co si Němci se svými "nezfalšovanými statistikami a testy" užili švandy..

mex
22. února • 13:49

Spis je to placeny diskutér a uvádí pověst VW na "pravou" viru, teda chtel jsem napsat míru.

Petr
22. února • 16:03

HOVADA SE ŠEŠIKOVALA, ABY POTVRDILA, ŽE JSOU HOVADA!!! Tak znova (a přečtěte si vy hovada ty své odkazy): Vy znáte nějakou anketu, kterou někdo v Německu zfalšoval, aby ovlivnili pořadí?

kiki
20. února • 11:09

So spolahlivostou to nema nic spolocne...
Napr. opotrebovane brzdy, zle nastavene svetlomety a podobne...

kk
20. února • 10:21

pitchovina

Asa
21. února • 23:57

Kdyz neni skodovka na chvostu tak se muzete po*** co :D

Doporučujeme

Články odjinud