Devět důležitých zpráv po prvním svezení se Škodou Kodiaq

c3e45tf  |  17. 11. 2016 09:37

Slibuji, ze si Kodiak nikdy nekoupim. Tou neustalou reklamni masazi se mi tak zhnusil, ze bych radeji chodil pesky ...

Odpovědět  |   | 
asdf  |  17. 11. 2016 09:58

Já si ho koupím

Odpovědět  |   | 
Kalimero  |  20. 11. 2016 07:37

Tak to gratuluji... na takový vozík radost pohledět

Odpovědět  |   | 
šofér  |  18. 11. 2016 07:46

tak přijdete o škrabku :)

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 11. 2016 08:20

Já také ne, protože je to kvalitní asi jako KIA. Provedení totální šmejd.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  19. 11. 2016 14:02

Fakt ? A jak jste to zjistil ?

Odpovědět  |   | 
Robert  |  19. 11. 2016 14:03

Fakt ? A jak jste to zjistil ?

Odpovědět  |   | 
Kalimero  |  20. 11. 2016 07:38

Karle, Karle... KIA je proti ojebaným plečkám s z Bolky pořád kus kvalitního auta

Odpovědět  |   | 
Nikoloki  |  17. 11. 2016 09:41

Navrhuji stránkovat místo řádkování - reklamní vejvar bude ještě větší - nebo že by ne? Já jsem utekl z druhé stránky

Odpovědět  |   | 

Já si to přečíst fakt chtěl, ale přechod na čtvrtou už jsem taky vzdal...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  17. 11. 2016 14:31

O moc jste nepřišel. Chvílemi jsem měl pocit že čtu katalog Kodiaqu... A kde je nějaká zmínka o včera představené Mazdě CX-5? Což je konkurent Kodiaqu..jenomže mnohem lepší.

Odpovědět  |   | 
Tlumex  |  17. 11. 2016 14:52

Tohle uz fakt nemuzou myslet vazne, abych za kazdy odstavec musel kliknout a vypnout reklamu, necht si to zastrci kam uznaji za vhodne

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  17. 11. 2016 17:46

Je zajímavé, že mně to v tomhle novém formátu nové reklamy negeneruje. Odstavce jsou tam jako obrázky, stránka kolem nich zůstává statická. Když už udělat takhle rozdělený článek, pak je to nejlepší varianta.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 11. 2016 19:29

...že by adblock?

Odpovědět  |   | 
mpolan  |  18. 11. 2016 12:27

Nemám zapnutý žádný blokátor ani filtry a přesto se mi zobrazí jen jedna reklama a zůstává po celou dobu listování jednotlivými odkazy.
Poraď mi, kde dělám chybu.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  19. 11. 2016 01:40

Tak zakladni chybou je to, ze ses narodil. Hodme stranou tvoji fanatickou lasku k Applu a nenavist ke Skodovce :D

Odpovědět  |   | 
Kott02  |  17. 11. 2016 10:19

Ona ta neustálá reklamní masáž s tím že to pravděpodobně bude nejlepší auto světa a tisíciletí (Škoda das auto.. jak jinak že ) má dost velikou výhodou. NEŽ LI KOUPIT KODIAQ, NAŠETŘÍM NA CADILLAC

Odpovědět  |   | 
Zdeny  |  17. 11. 2016 10:54

A za příplatek dokonce i tempomat
U auta za 3/4 mega

Opravdu simply never.

Odpovědět  |   | 
khc7u29x*(&3  |  17. 11. 2016 11:09

Qimply qever

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  17. 11. 2016 11:28

Novinarina to je drina. Par pripominek k urcitym nazorum.
Tluste A sloupky: neni nic neobvykleho u tohoto typu vozu a velikosti. Sloupek musi udrzet nejvetsi vahu vozu pri prevraceni na strechu. Proto je a musi byt masivni. Na zhorseny vyhled si opravdovy ridic zvykne. Pro novinare jezdici v nizkych, malych a lehkych vozech je to asi nepochopitelne. Ale proto neni treba z toho delat vadu.

Nahrada LED za xenony neni designova zalezitost: je dokazano merenim, najdete si to, ze LED svetlomety proti standardnim xenonum sviti mnohem lepe a vice. A dobra svetla pri jizde v noci ci za pritmi je k nezaplaceni. Nehlede na mnohem delsi zivotnost LED . Neni potreba je menit jako u xenonu a casem nesnizuji svitivost jako xenony.

Hodne stesti a vice premysleni nad dalsimi clanky

Odpovědět  |   | 
Petr N  |  17. 11. 2016 11:55

"...spotřeba, která úplně nenadchne"? To si děláte legraci? Uváděných 5,7 a v reálu nad 10... No myslím, že to už je podvod.

Odpovědět  |   | 
Toast  |  17. 11. 2016 12:03

S LED to neni takto jednoduche. Zivotnost 30000h je pri teplote 20stC, to prakticky nelze dosahnout. Se stoupajici teplotou zivotnost klesa.
Cena xenonove vybojky je cca 1500CZK, za tuto cenu urcite modul LED poridit nepujde.

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  17. 11. 2016 12:32

Dobre adaptivni nataceci bi-xenony stoji stejne jako LED svetlomety. Nehlede na nutnou nivelaci a montaz ostrikovacu svetlometu. Tyto dalsi dve technicke nutnosti u adaptivnich LED svetlometu odpadaji. Xenony nemam na mysli ty levne, co nabizi Skoda napr. V Rapidu s tretinovou zivotnosti normalnich bi-xenonu. To nejsou xenony konkurujicim "velkym" bi-xenonum porovnatelnym porizovaci cenou LED osvetleni. Ano u LED se meni cely reflektor. Pokud vydrzi LED dobu zaruky vozu, kdy se v zaruce vymeni, tak svoji zivotnosti prezije zivotnost celeho vozu.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  17. 11. 2016 18:10

vzhledem k tomu, že je právě období, kdy kdejaký ňouma nemá správně nastavené světla a svítí do očí, bych naopak jako povinné do nových aut nivelaci dle zatížení zavedl, místo pitchovin jako je pípání při nedopnutí pásu.

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  17. 11. 2016 22:24

Spatne serizene svetlomety i nivelace nezachrani. Protoze i xenony se spatne serizenou/nastavenou nivelci jsou spatne xenony. Nivelace u xenonu je z jineho duvodu nez to, ze by zachranovala spatne serizene svetlomety.

Odpovědět  |   | 
šofér  |  18. 11. 2016 07:46

Vy jste evidentně xenony v autě neměl, takže plácáte nesmysly, doporučuji si v autosalonu přečíst příručku jakéhokoliv auta s xenony, kde se dočtete proč musí mít nivelaci a povinně také ostřikovače světlometů. Je to z důbdodu osilnění.

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  18. 11. 2016 07:53

Právě že mám bi-xenony a jsem nadmíru spokojen, ale v dalším voze dobré LED a ne ty "náhražky" LED osvětlení, tak jako jsou "náhražky" xenonů.
Mám dojem, že jste jen příručkový. S oslněním máte pravdu o tom vím, proto píši, že nivelace není z důvodu špatně seřízených světlometů. Ale to jste evidentně, bez urážky, nepochopil. Ale nemáte pravdu, že nivelace nezachrání špatně seřízené xenony i s Vámi navrhovanou nivelací. To si zjištěte v dobrém servisu, kde vědí.

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  18. 11. 2016 08:51

oprava: "Ale nemáte pravdu, že nivelace zachrání špatně seřízené xenony i s Vámi navrhovanou nivelací." Tak jak plyne z Vašeho původního příspěvku, kdy píšete, že nivelaci byste nechal namontovat i na normální světla. Pokud šofér neservisuje nebo neumí servisovat svoje vozidlo a světla v něm, tak nivelace toto nezachrání. Protože i světla s nivelací mohou oslňovat pokud nejsou seřízené.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  17. 11. 2016 14:23

Dobré LED jsou lepší než dobré xenony, ale problém je, že se prodává hromada LED šuntů, které na bixenony nestačí, namátkou Seat Leon nebo Ford Mondeo s full LED nestačí na na bixenony ve Focusu.
http://www.autozeitung.de/auto-vergleichstest/laser... ...

Odpovědět  |   | 
skodafil  |  17. 11. 2016 18:00

Tohle mne dostalo: "Na zhorseny vyhled si opravdovy ridic zvykne". Tak zvykne si i na drat do oka, jenom ho rozumný člověk nevyhledává.

Odpovědět  |   | 
Kalimero  |  20. 11. 2016 07:41

Přesně... u všech konkurenční produktů je to problém, ale u téhle m.r.d.k.y si řidič zvykne Ubožáci zaplacení... to je žumpa...

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  17. 11. 2016 19:15

LED světla mohou a nemusí svítit lépe. Mám v BMW M3 adaptivní LED a jsou neskutečně jasné. Zkoušel jsem Lasery v R8 a kupodivu jsem nebyl tolik nadšený. Ovšem LED v Seatu je síla. Teď mám na týden půjčenou Atecu a je to fakt nešťastně slabé...

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  17. 11. 2016 22:31

Ano, jiste. Spatne LED jsou stejne spatne jako spatne xenony. O tom jsem psal a nic z toho nepopiram. Jen pisi, ze LED neni jen designova zalezitost. Designovka to je jen u spatnych LED reflekoru. Dobre LED jsou jen dalsi evoluce v osvetleni vozu. Nikoliv vsak revoluce. Stejne jako xenony a bi-xenony nastupce po zarovkach a halogenech.

Odpovědět  |   | 
Phoenix  |  19. 11. 2016 22:28

No i LED světlomety jsou dobré a špatné... Třeba německý auto motor sport zjistil, že Seat Leon má lepší základní halogeny, než příplatkové LEDky...

Odpovědět  |   | 
lalalaaaaa  |  17. 11. 2016 12:01

Půjde to objednat v petimistnem provedení?

Odpovědět  |   | 
Toast  |  17. 11. 2016 12:22

Treti rada sedadel je za priplatek 18000-21500CZK.

Odpovědět  |   | 
milde  |  17. 11. 2016 12:09

Bez článku o Kodiaqu a o deseti důležitých zprávách po prvním svezení se Škodou Kodiaq bych do konce týdne nemohl spávat

Odpovědět  |   | 
Ludek_II  |  17. 11. 2016 12:50

Vypelichany, dejchavicny a uzrany medved. To uz radeji rejzi. Tam aspon zakaznika neurazi vecma typu tempomat za priplatek.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  17. 11. 2016 13:55

Měl jsem yeti ... 2 roky záruka a polib si .. Servis podváděl s dílama a třeba v haldexu ani olej nevyměnili ,brzdovou kapalinu také ne ... Prý toho technik měl moc a zapoměl . Na faktuře ale nezapoměli ... Nebýt technik co si to okouknul tak mě okradli ... Toť servis Škoda ... Odešel jsem jinam .Škoda je škoda peněz . DOSLOVA ...

Odpovědět  |   | 
cki23y34  |  17. 11. 2016 16:21

Nejsi prvni a zrejme asi ani posledni ...

Odpovědět  |   | 
Robert  |  19. 11. 2016 14:26

I když jsem se snažil koupit zase Škodu , tak v SUV nebylo už co ...Výběhový Yeti už ne a Kodiak jsem neviděl ... naslepo dát 750 000 Kč tak takovej blázen nejsem ... a čekat ještě 3měsíce než to vyrobí ...mno ....
Po zkušenostech s manželky Vengou a super servisem jsem šel do Sportage 4x4 2,0 D s 136 kw . Uvidíme jak to bude po 150 000 km v kterých jsem prodal Yetiho ,u kterého jsem měnil jen brzdy a olej . Když to bude stejné tak u nich zůstanu . Kia se poslední dobou hodně snaží ..

Odpovědět  |   | 
Tom  |  19. 11. 2016 15:48

Sportage je super, taky jsem po ni pokukoval, nakonec vypadla kvuli velikosti, protoze jsme se rozhodli pro sedm mist. Ale to auto me mile prekvapilo, podle me po Tiguanu urcite nejlepsi volba v dane velikosti a na rozdil od Tiguana o poradny kus levnejsi.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  20. 11. 2016 08:21

Snad budu spokojený , před koupí mi ji půjčili na víkend a dojmy byli o třídu lepší než u Yetiho . Hodně místa , pohodlí , pocit bezpečí .. ve výbavě exclusiv se zimním paketem . Motor 136 kw se k tomu autu hodí tak akorát . Čas ukáže ... Cenová politika co má škodovka se už taky ale lepší . Auta i v základu nejsou totální holátka ,ale na Korejce to pořád nestačí . Kvalita je minimálně na stejné úrovni ...cenou ještě vedou . Někdo ještě i řeší Škodu jako naší značku a jak zaměstnåvá půl republiky a pod. .. ale Kia i Hyundai se mají výrobu u nás i na Slovensku ..A hrdost na škodu mě přešla po koupi VW ..
Tak kdyby ta fabrika jela bez nich vlastnili ji Češi a šlapali VW na paty jako třeba Kia , tak to by bylo jiné o:) . To je ale po 40 letech komančů dost sci-fi ... A v podstatě by to ani nebylo možné . Můžeme být rádi alespoň za montovny .. Podívejme se dál na východ jak se mají ...

Odpovědět  |   | 
MOJE JMÉNO  |  19. 11. 2016 20:07

Je to v dnešní době skutečně více o servisu než o autě samém. Brácha si cca před rokem koupil hlavně kvůli vyššímu posezu taky Vengu. Auto je průměr s nic moc super vastnostmi, ale na nenáročné hrkání to plně vyhovuje. Co však nevyhovuje je servis KIA v Nové Pace, kde se chovají, jak kdyby to už chtěli zabalit. První 4 měsíce byly vážně na mrtvici. Po týdnu se auto pravidelně už nedalo nastartovat z důvodu vybité baterie. Jasně - stát se může, ale co si s tím brácha užil za arogantní jednání, to bych nikomu nepřál. Po uvedené době se jim zřejmě podařilo závadu najít, ale nahlas to nikdy neřekli... Takže KIA možná ano, ale nikdy z Nové Paky ! A ještě doplnění : nevýhoda KII oproti jiným je ta, že používá ventilky v kolech, které stojí to co nové gumy. Tzn., že po cca 5i letech budete kupovat 8x ventilek, který vůbec nepotřebujete, jen proto, že u starého došly baterky.. Pryč se zasr... unií !!

Odpovědět  |   | 
R2  |  19. 11. 2016 21:15

Ventilky jsou bohuzel problem vice automobilek, pokud vim, tak je alespon u nekterych modelu pouziva Citroen, Mitsubishi, Ford, Renault, Peugeot, Hyundai ... odhadem tak pulka trhu, s trochou stesti to jde u nekterych aut deaktivovat, ale je na to potreba diagnostika a v autorizovanem servisu se do toho nepohrnou, radeji budou vydelavat na ventilcich, prodavat takovou srandu po 2 000 je celkem dobrej kseft.

Jinak s temi servisy je to problem vice automobilek, ale trvam na tom, ze je to problem automobilky, ta po mne chce abych jezdil do autorizovaneho servisu jejich znacky, pokud si nezajisti kvalitu, tak u nich dalsi auto nekoupim.

Odpovědět  |   | 
Kalimero  |  20. 11. 2016 07:46

To samé servis KIA v Kutné Hoře... tragedie. A stejně tak Hyundai Boura Činěves, ale Ti už naštěstí s H nefungujou... každopádně lituju všechny lidi, kteří si tam koupili Škodovku, nebo teď nově Mitsubishi... kvalita servisu je opravdu tragická a radši ani nechci vědět realitu s náhradními díly...

Odpovědět  |   | 
RoPo  |  17. 11. 2016 22:36

Servisy jsou jedna kapitola sama pro sebe. Ale to je vizitka konkretniho servisu nikoliv konkretniho modelu auta. Auto by mohlo za svoji povest jen konstrukci a diky ni castym navstevam servisu.
Preji lepsi vyber servisu. Je to o lidech. O pristupu k praci, k zakazniku. Tak jako vsude. Napric vsemi obory. Je dobre se na toto divat bez emoci a s nadhledem.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  17. 11. 2016 23:59

Popravde, zatim jsem nenasel servis Skoda, kde by se me alespon nepokusili okrast. Zkousel jsem i jine znacky, a tam, kde na me zkouseli tyhle triky, zanedlouho take zacali servisovat Skodovky. Takze mozna je to shoda okolnosti, ale rozhodne nejde o vyjimku.

Odpovědět  |   | 
Robert  |  19. 11. 2016 14:29

Utekl jsem jinam ... Zkusím to se Sportáží ...

Odpovědět  |   | 
R2  |  19. 11. 2016 17:51

Je to vizitka znacky, ten servis pravdepodobne nepouziva jeji logo svevolne. Pokud Skoda toleruje podvodniky v radach svych autorizovanych servisu, tak si ztratu duvery zakazniku zaslouzi.

Odpovědět  |   | 
Marex  |  18. 11. 2016 01:34

Škodovka mě svého času naučila pouze jedno, zásadně nejezdit do jejich značkových servisů. Kvalita odvedené práce bídná, ceny příšerné, schopnosti a znalosti personálu mizivé. Zkoušeny tři autoservisy. Nezapomenu, kolik si třeba řekli za rezervní autoklíč, na který jsem čekal týden a jak jim pak ještě přes 2 hodiny trvalo, než ho zvládli spárovat s ŘJ. Další autoklíč jsem si řešil již sám a stál mě třetinu a frézování planžety a spárování klíče zabralo týpkovi 20 minut a sdělil mi i PIN, aniž by za to chtěl nějaké kačky navíc, jak mají škodovácké servisy ve zvyku. Škodovka opravdu už nee.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 11. 2016 11:54

....znalecky posudok, zaviest naspat, chcem novy haldex. Fakturu za naklady s tym vsetkym spojene aj s bankovym spojenim najdete v kastliku spolujazdca. Zavolajte mi ked vsetko budete mat. Nahradne auto pristavit tam a tam. Bodka.

Odpovědět  |   | 
milanekjablonecak  |  17. 11. 2016 21:09

Není to špatný auto pro ty, který to uměj ocenit, není to ani low cost ani prémie a podle toho je potřeba k tomu přistupovat a cena odpovídá tomu, co se nabízí. To, že to může bejt levnější je normální názor, i můj, ale proč by to dělali, když je zájem, tak za dva roky to půjde dolu vzhledem k sílící konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Atj  |  17. 11. 2016 22:01

Ty LED světla jsou sice "moderní" ale podle mě je to krok zpět. Tiguan má "aktivní systém svícení" jinými slovy jeho ledky umí svítit "dálkovýma" pořád a jen zacloní protijedoucí nebo před jedoucí auta, všude kolem svítí. Kodiaq má stejné ledky jako leon a ateca, tudíž nějaká levnější verze, která dákláče jenom zapne nebo vypne. Bixenony i na superbu umí to aktivní zacloňovaní(smart light assist, dynamic light assist). Takže skodovka opět dostala levnější verzi a já bych tam teda radši měl ty bixenony co toho umí víc

Odpovědět  |   | 
your.god  |  17. 11. 2016 23:02

A je to tady zase. I v mobilní verzi. Kvůli jednou posranýmu propagačnímu článku na deset stránek rozhodně klikat nebudu.

Odpovědět  |   | 
Jarda  |  18. 11. 2016 00:00

Tak je sice pekne, ze uz ma auto vysouvaci listy na ochranu dveri ostatnich, ale ochranna bocni lista na ochranu vlastniho auta pred ostatnimi chybi...

Odpovědět  |   | 
Marex  |  18. 11. 2016 01:37

Za příplatek se třeba v ceníku najde

Odpovědět  |   | 
Karel  |  18. 11. 2016 08:18

Takže kromě toho, že to vůbec nejede, má to vysokou spotřebu a není vidět dopředu na silnici, je to fakt užasný vůz. Děkuju nechci. Ještě že existuje Honda CR-V.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 11. 2016 12:02

...ta je pekna, navyse v novej generacii to dostane par cisiel k svetlej vyske (co bol doteraz dost problem), naviac.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  18. 11. 2016 12:01

...odhliadnuc od dizajnu (zadna cast sa mi doslova nepaci, zvysok nahodou ujde), zaujimala by ma motorizacia 1.4 TSi, ale nie v novinarskej verzii (to jest dvojkolka manual). Ono casto menej znamena viac a kedze som vyjazdeny vodic, mam rad jednoduche auta. Naftu neuvazujem, poslednym kvalitnym koncernovym dieselom bola 1.9TDI 66/81kW a podla toho, co nam serviruje EU, to uz tak aj ostane (na druhej strane, v pripade sr.ckometu nemam nic proti).

Takisto som velmi zvedavy, kedy to dostane 1.5TSi. Urcite radsej pockat na to, kedze dovtedy pobezi testovacia nulta seria na zakaznikoch.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  18. 11. 2016 20:39

Je to krasavec... Asi jsem zariskoval, ale mam ho uz objednanyho. Hodne jsem zvazoval jake auto v tomto segmentu a nakonec jsem byl prekvapeny, jak snadne rozhodovani to bylo. Prekvapive nejzhavejsim konkurentem byly Korejci, teda Korejec Kia Sorento. Santa Fe je uchazejici zvenku, uvnitr je to tragedie, Sorento neurazi nicim. Mitsubishi Outlender bylnavrat do minulosti, fakt tragedie stejne jako Honda CRV. No a pak uz zbyl jen Nissan XTrail a to je teda slabota.
Kdyz jsem cetl tu kritiku nainterier, tak po usednuti do vozu clovek zjisti, ze interier verze Style je na mile vzdalena jeho konkurentum a vypada vyborne, jen zvazuji, jestli cerny nebo bezovy interier... Navic mile prekvapi i cenou v pomeru k vyborne vybave. Takze jedinou slabinou je, ze si kupuji uplne novy nevyzkouseny vuz... Kdyz ja ho potrebuju na jare...

Odpovědět  |   | 
Kalimero  |  20. 11. 2016 07:50

Odpovědět  |   | 
Lubos  |  24. 11. 2016 14:19

Ja ho planujem tiez objednat, ale este nie som na 100% rozhodnuty. Rozpocet 30 tisic eur bez DPH, ani euro naviac. Ja sa zatial rozhodujem medzi Passatom 1.8 TSI predkolkou a Kodiaqom 2.0 TSI. Dvojliter v Kodiaqu je nova generacia schopna pracovat v Millerovom cykle, takze spotreba bude okolo 9 litrov, co je pre mna OK. Potrebujem od auta zrychlenie 0-100 pod 8 sekund (co ani jeden japonec ani korea neponuka, tam to nedaju takmer ani pod 10s). Mam 3 deti, tak potrebujem dozadu dat aspon 2 sedacky a manzelku, najmensie dieta moze byt na sedadle vedla vodica. Takze sirka auta musi byt na urovni strednej triedy. MPV nechcem, aj ked nad Touranom som rozmyslal, ale ten sa diskvalifikoval cenou, ked dohodim kozene sedacky, LED svetla, elektricke otvaranie kufra.

Passat sa mi viac paci, aj cenovo to vyjde lepsie, ale je to predkolka, a ja rad lyzujem. Do Kodiaqu treba objednat adaptivny podvozok, to Passatu staci klasicky sportovy.

Pri 4x4 vypadli z hry korejci, lebo tam je pohon 4x4 pouzitelny iba do rychlosti 40 km/h, a takou rychlostou idem iba ked brzdim pred semaformi, takze pre mna je to nepouzitelne.

Tiguan sa mi paci tiez viac, ako Kodiaq, ale ked tam pridam kozene sedacky a R-line packet, tak uz je mimo rozpocet.

Takze ked to vsetko zoberiem do uvahy, tak z toho vychadza Kodiaq, mam este zopar nevyjasnenych rozhodnuti z hladiska vybavy. Urcite elektricke otvaranie kufra, koza/alcantara, dynamicky podvozok. Aby som sa zmestil do ceny, musel ist prec z konfiguracie sound system, 3. rad sedadiel, a park asistent.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid

Nová Toyota Corolla se přiřítila na český trh hned ve třech karosářských verzích. Pro první test jsme zvolili tu nejpraktičtější, navíc s nejvýkonnějším hybridním pohonem. Dokáže opodstatnit vyšší cenu? A bavíme se vůbec ještě o mainstreamovém modelu?

dnes | Jan Mička | 57 příspěvků
TEST Honda GL1800 Gold Wing DCT: Motorka za mega! Skoro...

Honda GL1800 Gold Wing DCT

Šestiválcový cestovní křižník s unikátní podvozkovou konstrukcí je to nejrozmařilejší, co Honda v jedné stopě nabízí. Gold Wing je ale zároveň také s velkou rezervou tou nejdražší dvoukolovou Hondou. Má vrcholné provedení šesté generace zlatokřídlé legendy čím opodstatnit cenovku zvící bezmála 900.000 Kč?

16.  6.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

VW T-Cross 1.0 TSI DSG

Volkswagen rozštěpil Polo na dva samostatné modely. Oplastované CrossPolo je minulostí a jeho pozici zastoupila novinka jménem T-Cross. Nabízí kromě zvýšené stavby karoserie ještě něco?

15.  6.  2019 | Miro Mihálik | 64 příspěvků

Nejčtenější články

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.000 Kč vybavenější nekoupíte

Levná Škoda Octavia Tour je zpátky. Za 440.…

Verze Tour má v historii Škody Octavia tradici. Nyní se vrací i ve třetí generaci a opět kombinuje bohatou výbavu s atraktivní cenou.

29.  5.  2019 | | 193 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Kamiq. Má plechová kola a poklice

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Škoda včera zveřejnila ceny nového crossoveru Kamiq. Vůz láká na bohatou bezpečnostní a komfortní výbavu, v základu to ale po vizuální stránce není žádná hitparáda.

12.  6.  2019 | | 117 N/A
Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů. Vision iV hlava prostě nepobere!

Řídili jsme Škodu budoucnosti za 90 milionů…

Výstavní koncepty rozhodně nejsou určeny k tomu, aby se s nimi jezdilo. Přesto se s vámi už poněkolikáté můžeme podělit o jízdy dojmy, tentokrát se Škodou Vision iV. A ta rozhodně není pouhý výstřel do tmy.

2.  6.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilustracích. Takhle by se vám líbila?

Nová Škoda Octavia na dosud nejlepších ilus…

Čtvrtá generace Škody Octavia by se měla poprvé ukázat ještě před koncem letošního roku. Ruský grafik při tvorbě přiložených ilustrací vycházel z dosud zveřejněných špionážních snímků.

3.  6.  2019 | | 51 N/A
Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otcové zamykali hlavně své dcery

Motorkářský gang na skútrech? Před Mods otc…

Jak si představujete motorkářský gang? Určitě ne takhle. A to šlo o jeden z nejnebezpečnějších!

26.  5.  2019 | | 11 N/A