kdyz se divam na to Ferrari a hned nad nim na Chrysler Firepower, tak si rikam co je spatne, jestli jsou amici opravdu takovy konzumni megalomani, bez spetky citu, vkusu...zvlaste pohled z profilu je az smutnykdyz se ale divam na vytvory jako kia KCD, Jeep Gladiator, Suzuki SUV tak mam pocit ze to vyplodil nejaky matfyzak v 3ds max po tom co dohral nfs underground a uz ho nebavilo renderovat chromovane koule s hdr mapou zapadu slunce..
To je pravda. Firepower vypadá fantasticky, narozdíl od okoukaného několik let neměněného designu Ferrari.
mě se firepower takym moc líbí a pininfarinovo designerske centrum je v pho má moc krásný návrhy..třeba sklenka mattonky a jejich návrh 406 coupe je taky super ale u ferrari se jen opakují...enzo je sice docela hezký ale tam pininfarina zas neměl co říct protože byla potřeba taky funkčnost...
"kdyz, ale kdyz.." kus prizpevku jsem smazal abych to neprotahoval, tak snad bude jasne ze Chrysler Firepower a treba Jeep Gladiator "hazim do jednoho pytle"
"Základním motorem pod kapotou je pětiválec s objemem 2.5 l a výkonem 110 kW (210 Nm)" ???
Kde by se takovy tyfusovy motor vzal, kdyz mensi a uz dost stary 2.3 V5 (Toledo, Bora, Passat, ...) mel 125kW? Mimochodem v Toledu to byl docela prima motor i kdyz tam davali i lepsi.
V Americe mají poněkud odlišné motory. Stačí kouknout do jakéhokoliv katalogu US cars a uvidíš, jejich třílitry mají třeba jen 170 k...
No jo, jenze toto byl motor VW (Bora)
V americe maji daleko prisnejsi emisni limity, mozna proto. Divit se tomu, ze jeden koncern dela vic motoru o stejnem objemu? To je preci normalni...
No jo, to je fuk. On to ale neni stejny objem. V Evrope se prodava (nebo vlastne ten motor je uz minulosti - nevim do ceho se aktualne dava) 2.3 V5 125kW. Je to fuk. Jen me zarazilo, ze kvuli Americe udelaj benzinovy 2.5 (o zadnem jimem 2.5 petivalci u VW nevim) a ze ma jeste mensi vykon, nez hoooodne stary 2.3 V5.
Leonar? tak už se uklidni.Jak můžeš srovnávat Am auta s evropskýma.Výroba i evropských aut na vývoz je naprosto něco jiného!!!
Ale zase větší krouťák, tuším 235 Nm.
Ale to přece na věci nic nemění; v USA i VW používá (některé) odlišné motory.
Tak 7L Corveta je fakt hustá! Mňam.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.