Detroit 2005: velký přehled novinek (speciál)

13 komentářů

tomaz
27. prosince • 23:38

kdyz se divam na to Ferrari a hned nad nim na Chrysler Firepower, tak si rikam co je spatne, jestli jsou amici opravdu takovy konzumni megalomani, bez spetky citu, vkusu...
zvlaste pohled z profilu je az smutny
kdyz se ale divam na vytvory jako kia KCD, Jeep Gladiator, Suzuki SUV tak mam pocit ze to vyplodil nejaky matfyzak v 3ds max po tom co dohral nfs underground a uz ho nebavilo renderovat chromovane koule s hdr mapou zapadu slunce..

Půjdech
6. ledna • 10:49

To je pravda. Firepower vypadá fantasticky, narozdíl od okoukaného několik let neměněného designu Ferrari.

delph
9. ledna • 15:17

mě se firepower takym moc líbí a pininfarinovo designerske centrum je v pho má moc krásný návrhy..třeba sklenka mattonky a jejich návrh 406 coupe je taky super ale u ferrari se jen opakují...enzo je sice docela hezký ale tam pininfarina zas neměl co říct protože byla potřeba taky funkčnost...

tmz
27. prosince • 23:57

"kdyz, ale kdyz.." kus prizpevku jsem smazal abych to neprotahoval, tak snad bude jasne ze Chrysler Firepower a treba Jeep Gladiator "hazim do jednoho pytle"

Leonardo Cupranek
27. prosince • 12:40

"Základním motorem pod kapotou je pětiválec s objemem 2.5 l a výkonem 110 kW (210 Nm)" ???

Kde by se takovy tyfusovy motor vzal, kdyz mensi a uz dost stary 2.3 V5 (Toledo, Bora, Passat, ...) mel 125kW? Mimochodem v Toledu to byl docela prima motor i kdyz tam davali i lepsi.

Petr Broža
27. prosince • 15:33

V Americe mají poněkud odlišné motory. Stačí kouknout do jakéhokoliv katalogu US cars a uvidíš, jejich třílitry mají třeba jen 170 k...

Leonardo Cupranek
27. prosince • 17:22

No jo, jenze toto byl motor VW (Bora)

Jeniik
6. ledna • 14:27

V americe maji daleko prisnejsi emisni limity, mozna proto. Divit se tomu, ze jeden koncern dela vic motoru o stejnem objemu? To je preci normalni...

Leonardo Cupranek
6. ledna • 17:50

No jo, to je fuk. On to ale neni stejny objem. V Evrope se prodava (nebo vlastne ten motor je uz minulosti - nevim do ceho se aktualne dava) 2.3 V5 125kW. Je to fuk. Jen me zarazilo, ze kvuli Americe udelaj benzinovy 2.5 (o zadnem jimem 2.5 petivalci u VW nevim) a ze ma jeste mensi vykon, nez hoooodne stary 2.3 V5.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Dada
15. ledna • 7:28

Leonar? tak už se uklidni.Jak můžeš srovnávat Am auta s evropskýma.Výroba i evropských aut na vývoz je naprosto něco jiného!!!

Michal
6. ledna • 18:58

Ale zase větší krouťák, tuším 235 Nm.

Petr Broža
27. prosince • 18:53

Ale to přece na věci nic nemění; v USA i VW používá (některé) odlišné motory.

Ája
27. prosince • 9:41

Tak 7L Corveta je fakt hustá! Mňam.

Doporučujeme

Články odjinud