Kapitoly článku:
Mercury Montego
Nový pětisedadlový sedan třídy midsize. Vzhledem k tomu, že Mercury je součástí koncernu Ford, není divu, že jde prakticky jen o Ford 500 v jiném kabátku. Shodná je délka 5 098 mm i rozvor náprav 2 868 mm. I v interiéru najdete mnoho shodných prvků (např. klasické fordovské hodiny na středovém tunelu), odlišná je jen vnější maska a záď. I pod kapotou se nachází stejný motor, třílitrový šestiválec V6 s výkonem 147 kW při 5650 otáčkách a točivým momentem 270 Nm při 4500 otáčkách. Motor má rozvod DOHC a čtyři ventily na válec a vystačí si s obyčejným naturalem (v Americe Unleaded 87). K motoru si můžete zvolit šestirychlostní automat nebo převodovku CVT s plynule měnitelným převodem.
Ford 500 v bledě modrém
Pontiac G6
G6 je nový sedan se sportovním nádechem, který se do prodeje dostane v polovině tohoto roku. Předzvěstí jeho vzhledu byla stejnojmenná studie, kterou Pontiac ukázal na loňském autosalonu. Byla o poznání dynamičtější a více připomínala kupé, ale ani sériová podoba není příliš usedlá. Model se bude nabízet ve dvou verzích, ta silnější bude mít přízvisko GT; slabší verze se na trhu objeví až o rok později. Pontiac G6 patří do třídy midsize, čemuž odpovídá délka: 4 802 mm a rozvor 2 852 mm.
Verze G6 bude vybavena čtyřválcem 2.4 l s výkonem 127 kW při 6000 ot. a točivým momentem 230 Nm při 4400 ot. Motor má moderní konstrukci s rozvodem DOHC a čtyřmi ventily na válec. Model G6 bude vybaven čtyřmi kotoučovými brzdami, ABS bude za příplatek a vyjede na plechových 16" kolech 215/60 R16. Verzi G6 GT bude pohánět šestiválec 3.5 l V6 s výkonem 127 kW při 4800 otáčkách a točivým momentem 278 Nm při 4400 otáčkách. Motor má rozvod OHV a dva ventily na válec. ABS je standardem, stejně jako 17" litá kola 225/50 R17. Oba modely jsou standardně vybaveny automatickou čtyřstupňovou převodovkou, GT nabídce možnost manuálního řazení.
Sériové provedení G6
A takto vypadala studie z loňského autosalonu v Detroitu
Pontiac Solstice
Nový roadster Solstice se objeví na trhu v roce 2006 a vzhledově bude vycházet ze studie zveřejněné na letošním autosalonu v Detroitu. Je pravděpodobné, že bude postaven na stejné platformě jako Opel Speedster - obě značky patří pod General Motors. Roadster bude pohánět čtyřválec 2,4 l o výkonu 127 kW při 6400 ot., maximální točivý moment tohoto atmosférického agregátu činí 230 Nm při 4400 otáčkách. Motor bude přes pětistupňový manuál pohánět 18" kola 245/45 R18 a měl by stát okolo 20 tisíc dolarů. ABS nebude standardní výbavou tohoto drobečka. Rozměry: 3994 x 1819 x 1274 mm, rozvor 2415 mm.