Detroit 2004: Aston Martin, BMW, Dodge, Ferrari a Ford

Čtvrtého ledna začala v americkém Detroitu nejdůležitější automobilová výstava roku. Seznamte se s novinkami Aston Martin DB9 Coupé/Volante, BMW 6 Coupé/Cabrio, Dodge Magnum a Sling Shot, Ferrari 612 Scaglietti, či Ford Mustang GT a 500. Aktualizováno 6. ledna 15:00
Detroit 2004: Aston Martin, BMW, Dodge, Ferrari a Ford
Seznam kapitol
  1. Aston Martin DB9 Coupé/Volante, BMW Series 6 Coupé
  2. BMW 6 Series Cabrio, Dodge Magnum, Dodge Sling Shot
  3. Ferrari 612 Scaglietti, Ford Mustang GT, Ford 500

Tip: Přečtěte si také další shrnující články o novinkách ostatních značek na detroitském autosalonu 2004. Jedině na AutoRevue.cz najdete přehled nejvýznamnějších novinek!


Aston Martin DB9 Coupe

Tato novinka vystřídá na trhu svého staršího sourozence jménem DB7, jenž si během deseti let života získal srdce sedmi tisíc zákazníků. Takový úspěch bude velmi těžké napodobit. Výrobce ale novému modelu věří, neboť generální ředitel automobilky Ulrich Bez uvedl: „Bezpochyby se jedná o nejlepší Aston Martin všech dob.“ Pod kapotou se hřeje celohliníkový dvanáctiválec o objemu 6.0 l s výkonem 331 kW (450 k) při 6000 ot a točivým momentem 580 Nm při 5000 ot. Další informace ve starší bleskovce.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Interiér je nadmíru povedený

Aston Martin DB9 Volante

DB9 Volante je otevřenou verzí dříve představeného kupé. Zatímco DB9 Coupé se na trhu objeví už letos na jaře, Volante si budete moci koupit až na podzim. Model má elektricky ovládanou látkovou střechu, která se otevře za 17 sekund po stisknutí tlačítka. Zavazadlový prostor není nijak velký, jen 197 litrů, ale pro to majitele není důležité; DB9 Volante není automobil na stěhování nábytku. Kabriolet má stejný motor jako kupé, tedy šestilitr s výkonem 331 kW. S ním zrychlí DB9 Volante na stovku za méně než pět sekund. Cena vozu by se měla pohybovat okolo 150 tisíc eur.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

BMW 6 Series Coupé

Silné kupé vycházející designově z nového BMW 5 a 7, oproti sedmičce je ale záď podstatně umírněnější. I přes tento ústupek se designeři nezalekli kritických hlasů a stojí si pevně za svým. V novém šestkovém kupé se dokonale snoubí sportovní duch s elegancí a luxusem. Rozměry 4820 mm × 1855 mm × 1373 mm napovídají, že vnitřní prostor bude jeho silnou stránkou. Srdcem šestky, respektive její první verze s označením 645Ci, je osmiválec o objemu 4.4 l: výkon 245 kW a točivý moment 450 Nm při 3600 ot./min. V Evropě se tento model už delší dobu prodává, a to včetně českého trhu. Další informace ve starší bleskovce.

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Aston Martin DB9 Coupé/Volante, BMW Series 6 Coupé
  2. BMW 6 Series Cabrio, Dodge Magnum, Dodge Sling Shot
  3. Ferrari 612 Scaglietti, Ford Mustang GT, Ford 500

bazar

BMW 5 3
Rok výroby: 2008
Stav: 183 232 km
Cena: 274 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 213 397 km
Cena: 152 000 Kč
BMW X3 2
Rok výroby: 2007
Stav: 138 913 km
Cena: 240 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 156 564 km
Cena: 176 000 Kč
BMW 3 2
Rok výroby: 2001
Stav: 253 345 km
Cena: 62 000 Kč
BMW X6 3
Rok výroby: 2008
Stav: 182 352 km
Cena: 530 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků