Detaily o Modelu 3 od Tesly. V čem se nejvíce liší od Modelu S?

Detaily o Modelu 3 od Tesly. V čem se nejvíce liší od Modelu S?

Na internetu se objevily zajímavé detaily o novince od Tesly. Zatím nejlevnější vůz v nabídce americké automobilky je v tabulce porovnán s Modelem S. Prý se má jednat o manuál pro prodejce, aby zákazníkům mohli vysvětlit největší rozdíly mezi těmito elektromobily. 

Elektromobily | Tesla

Přetěžuje Tesla své zaměstnance? V továrně prý často omdlévají

Podle uvedených údajů má Model 3 zrychlit z nuly na sto za 5,6 sekund. Jen pro porovnání, Model S to zvládne za 2,3 sekundy. Cenově dostupnější vůz pojme pět dospělých osob a nabídne kufr o velikosti přibližně 400 litrů. 

Ochuzen bude také interiér elektromobilu. Pasažéři budou mít k dispozici jen jeden digitální displej o velikosti 15 palců. Zájemci se budou muset uskromnit i při sestavování výbavy vozu. Dostupných konfigurací má být méně než sto. 

Podívejte se na porovnání Modelu S a Modelu 3:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků