Detaily o Modelu 3 od Tesly. V čem se nejvíce liší od Modelu S?

Detaily o Modelu 3 od Tesly. V čem se nejvíce liší od Modelu S?

Na internetu se objevily zajímavé detaily o novince od Tesly. Zatím nejlevnější vůz v nabídce americké automobilky je v tabulce porovnán s Modelem S. Prý se má jednat o manuál pro prodejce, aby zákazníkům mohli vysvětlit největší rozdíly mezi těmito elektromobily. 

Přetěžuje Tesla své zaměstnance? V továrně prý často omdlévají

Přetěžuje Tesla své zaměstnance? V továrně prý často omdlévají

Podle uvedených údajů má Model 3 zrychlit z nuly na sto za 5,6 sekund. Jen pro porovnání, Model S to zvládne za 2,3 sekundy. Cenově dostupnější vůz pojme pět dospělých osob a nabídne kufr o velikosti přibližně 400 litrů. 

Ochuzen bude také interiér elektromobilu. Pasažéři budou mít k dispozici jen jeden digitální displej o velikosti 15 palců. Zájemci se budou muset uskromnit i při sestavování výbavy vozu. Dostupných konfigurací má být méně než sto. 

Podívejte se na porovnání Modelu S a Modelu 3:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků