Detailní prohlídka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ještě jednou se v krátkém sledu podíváme na automobilku Peugeot. Ta totiž spolu s programem pro autosalon v Ženevě zveřejnila také podrobnosti týkající se modelu 308 SW a poměrně bohatou fotogalerii, o kterou se samozřejmě nemůžeme nepodělit.

Peugeot veze do Ženevy dvě premiéry a 28 dalších automobilů

Peugeot veze do Ženevy dvě premiéry a 28 dalších automobilů

Peugeot 308 SW stojí na platformě EMP2. Na rozdíl od hatchbacku má rozvor prodloužený o jedenáct centimetrů, zadní lavice se posunula o 29 mm dozadu a zadní převis narostl oproti hatchbacku o 22 cm. Celkově měří francouzské kombi 4585 mm na délku, 1804 mm na šířku a 1471 mm na výšku.

Údajem pro tuto kategorii nejdůležitějším je zajisté objem zavazadelníku. Ten činí podle metody VDA 610 litrů, přičemž 556 litrů je nad podlahou zavazadelníku a 54 litrů nabízí přihrádky pod podlahou. Pokud je v autě přítomno rezervní dojezdové kolo, zmenší se objem těchto dalších přihrádek na 47 litrů. Po sklopení opěradel se můžete dostat celkově až na 1660 litrů (pokud budeme počítat opět i prostory pod dnem a v autě nebude rezerva).

Test Peugeot 308 1.6 THP: Správným směrem

Test Peugeot 308 1.6 THP: Správným směrem

Nabídka motorizací bude obsahovat benzinové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, včetně nové tříválcové jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budou začínat na 92 koní, maximum pro vznětovou část nabídky má hodnotu 150 k. Hned trojice čtyřválců ponese název BlueHDi, což znamená přítomnost systému SCR a splněné limity normy Euro6. Jde o motory 1.6 BlueHDi ve verzích 100 a 120 k a vrcholný dvoulitr.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Peugeot
 

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků