Detailní prohlídka Peugeotu 308 SW na 56 fotkách

Ještě jednou se v krátkém sledu podíváme na automobilku Peugeot. Ta totiž spolu s programem pro autosalon v Ženevě zveřejnila také podrobnosti týkající se modelu 308 SW a poměrně bohatou fotogalerii, o kterou se samozřejmě nemůžeme nepodělit.

Peugeot veze do Ženevy dvě premiéry a 28 dalších automobilů

Peugeot veze do Ženevy dvě premiéry a 28 dalších automobilů

Peugeot 308 SW stojí na platformě EMP2. Na rozdíl od hatchbacku má rozvor prodloužený o jedenáct centimetrů, zadní lavice se posunula o 29 mm dozadu a zadní převis narostl oproti hatchbacku o 22 cm. Celkově měří francouzské kombi 4585 mm na délku, 1804 mm na šířku a 1471 mm na výšku.

Údajem pro tuto kategorii nejdůležitějším je zajisté objem zavazadelníku. Ten činí podle metody VDA 610 litrů, přičemž 556 litrů je nad podlahou zavazadelníku a 54 litrů nabízí přihrádky pod podlahou. Pokud je v autě přítomno rezervní dojezdové kolo, zmenší se objem těchto dalších přihrádek na 47 litrů. Po sklopení opěradel se můžete dostat celkově až na 1660 litrů (pokud budeme počítat opět i prostory pod dnem a v autě nebude rezerva).

Test Peugeot 308 1.6 THP: Správným směrem

Test Peugeot 308 1.6 THP: Správným směrem

Nabídka motorizací bude obsahovat benzinové jednotky v rozsahu od 130 do 155 k, včetně nové tříválcové jedna-dvojky e-THP. Dieselové motory budou začínat na 92 koní, maximum pro vznětovou část nabídky má hodnotu 150 k. Hned trojice čtyřválců ponese název BlueHDi, což znamená přítomnost systému SCR a splněné limity normy Euro6. Jde o motory 1.6 BlueHDi ve verzích 100 a 120 k a vrcholný dvoulitr.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Foto: Peugeot
 

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků