Destino se stává realitou. Osmiválcová Karma se představí v Detroitu

Destino se stává realitou. Osmiválcová Karma se představí v Detroitu

V květnu letošního roku se poprvé objevily informace naznačující budoucnost některých exemplářů pocházejících ze série přibližně 1800 vyrobených kusů elektromobilu Fisker Karma. Záměr byl přestavět tyto automobily na pravý opak, tedy na místo elektrického pohonu instaloval pod kapotu výkonný spalovací motor. A ne jen tak ledajaký. Hovořilo se o osmiválci převzatého ze Chevroletu Corvette.

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Vývoj během zhruba půl roku postoupil dál a dnes tu máme nové upřesňující informace. Destino, jak se bude tento vůz jmenovat, se poprvé představí v lednu na autosalonu v Detroitu. Na úvod je připravena produkce 25 kusů, přičemž další mohou být vyrobeny v momentě, kdy se najde dost zájemců a první malá série bude vyprodaná.

Cadillac CTS-V Sport Wagon: první jízdní dojmy

Cadillac CTS-V Sport Wagon: první jízdní dojmy

V nabídce figurují dvě varianty. Jedna bude osazena osmiválcem o výkonu 456 koní, druhá dostane kompresorem přeplňovanou alternativu o výkonu 638 koní. K dispozici by měla být šestistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka.

Co se týká ceny, tak ta se bude pohybovat v okolí 200 000 dolarů. Pokud se najde majitel Fiskeru Karma, který by si eventuálně chtěl taktéž nechat přestavět svůj exemplář na prostornější Chevrolet Corvette, pak i toto bude možné. Stačí si zaplatit 100 000 dolarů.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 1 příspěvek
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků