Destino se stává realitou. Osmiválcová Karma se představí v Detroitu

Destino se stává realitou. Osmiválcová Karma se představí v Detroitu

V květnu letošního roku se poprvé objevily informace naznačující budoucnost některých exemplářů pocházejících ze série přibližně 1800 vyrobených kusů elektromobilu Fisker Karma. Záměr byl přestavět tyto automobily na pravý opak, tedy na místo elektrického pohonu instaloval pod kapotu výkonný spalovací motor. A ne jen tak ledajaký. Hovořilo se o osmiválci převzatého ze Chevroletu Corvette.

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Vývoj během zhruba půl roku postoupil dál a dnes tu máme nové upřesňující informace. Destino, jak se bude tento vůz jmenovat, se poprvé představí v lednu na autosalonu v Detroitu. Na úvod je připravena produkce 25 kusů, přičemž další mohou být vyrobeny v momentě, kdy se najde dost zájemců a první malá série bude vyprodaná.

Cadillac CTS-V Sport Wagon: první jízdní dojmy

Cadillac CTS-V Sport Wagon: první jízdní dojmy

V nabídce figurují dvě varianty. Jedna bude osazena osmiválcem o výkonu 456 koní, druhá dostane kompresorem přeplňovanou alternativu o výkonu 638 koní. K dispozici by měla být šestistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka.

Co se týká ceny, tak ta se bude pohybovat v okolí 200 000 dolarů. Pokud se najde majitel Fiskeru Karma, který by si eventuálně chtěl taktéž nechat přestavět svůj exemplář na prostornější Chevrolet Corvette, pak i toto bude možné. Stačí si zaplatit 100 000 dolarů.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků