Destino se stává realitou. Osmiválcová Karma se představí v Detroitu

Destino se stává realitou. Osmiválcová Karma se představí v Detroitu

V květnu letošního roku se poprvé objevily informace naznačující budoucnost některých exemplářů pocházejících ze série přibližně 1800 vyrobených kusů elektromobilu Fisker Karma. Záměr byl přestavět tyto automobily na pravý opak, tedy na místo elektrického pohonu instaloval pod kapotu výkonný spalovací motor. A ne jen tak ledajaký. Hovořilo se o osmiválci převzatého ze Chevroletu Corvette.

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Řešení pro Fisker Karma? Osmiválec 6,2 l z Cadillacu CTS-V

Vývoj během zhruba půl roku postoupil dál a dnes tu máme nové upřesňující informace. Destino, jak se bude tento vůz jmenovat, se poprvé představí v lednu na autosalonu v Detroitu. Na úvod je připravena produkce 25 kusů, přičemž další mohou být vyrobeny v momentě, kdy se najde dost zájemců a první malá série bude vyprodaná.

Cadillac CTS-V Sport Wagon: první jízdní dojmy

Cadillac CTS-V Sport Wagon: první jízdní dojmy

V nabídce figurují dvě varianty. Jedna bude osazena osmiválcem o výkonu 456 koní, druhá dostane kompresorem přeplňovanou alternativu o výkonu 638 koní. K dispozici by měla být šestistupňová manuální nebo pětistupňová automatická převodovka.

Co se týká ceny, tak ta se bude pohybovat v okolí 200 000 dolarů. Pokud se najde majitel Fiskeru Karma, který by si eventuálně chtěl taktéž nechat přestavět svůj exemplář na prostornější Chevrolet Corvette, pak i toto bude možné. Stačí si zaplatit 100 000 dolarů.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků