Děsivý crash test mimo zavedené normy. Slisovaný Leaf si vedl překvapivě dobře

iPace  |  18. 11. 2019 13:49

jakto ze ty Leafy hned nehorej a cele neshorej a pak to nomeusi lezet 3 dny v lazni aby to znova nechylo?

a ted vazne, u celniho narazu je krasne videt jak na podvozku rozbusky odbouchnou kabelaz od baterie aby nehrozilo zraneni elektrinou

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  18. 11. 2019 14:10

A proč je to bez kol? Se bojí, co by udělala setrvačnost s cca 4x15kg?

Odpovědět  |   | 
Assire var Anahid  |  18. 11. 2019 14:50

Asi proto, že pro daný test kola nebyla potřebná. A proč riskovat patnáctikilový projektil poletující neřízeně někde kolem?

Odpovědět  |   | 
17listopad kde byl Zeman?  |  18. 11. 2019 16:00

To je jedno. Pointa je, jak to neni podle euro n cap tak to neni zadna hitparada. V ruskych zpravach se bezne ukazuji nehody jak z auta koukaji nohy, nebo chlapek lezi vyvraceny z poza volantu na zadni sedadla pod jiz odstrizenou strechou a hasici jeho telo vytahuji. Takze jezdete s rozmyslem vuci sobe i okoli.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  18. 11. 2019 17:04

Nemyslím. Na čelním nárazu je krásně vidět jak kabina zůstala takovou šílenou peckou intaktní. Na to že to je rána na malou plochu je to fakt obdivuhodné. Tady je vidět že čelní náraz dle ENCAP strukturu kabiny velmi dobře řeší. U bočního nárazu nezbývá než konstatovat že to je asi nad rámec dnešních konstrukčních možností u vozu této kategorie (rozuměj - nikdo tu potřebnou extrémně vysokou tuhost karoserie nechce zaplatit). Ale ta rána je fakt až nesmyslná, na takovou pecku je potřeba aspoň metr deformační zóny, a ta na boku jaksi není.

Odpovědět  |   | 
iPace  |  18. 11. 2019 18:51

pravdepodobne nemeli tak vysoke ty kolecka na kterych auto jelo bokem, a tim jak by kola dreli o zem by to asi nedostali na potrebnou rychlost narazu

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  18. 11. 2019 19:55

Spíš pro to, že by kinetická energie buď utrhla kus auta, nebo by se to auto omotalo kolem sloupu úplně

Odpovědět  |   | 
iPace  |  19. 11. 2019 09:37

se podivej na tu drahu, nemaj tam vodice pro kola, takze auto by tim navyjakem mozna ani neroztahly pokud by melo kola proto take tento test dela ADAC na stojicim vozidle a naraz zajistuje pohybujici se prekazka

Odpovědět  |   | 
Jančo Šicko  |  18. 11. 2019 22:36

Horia hlavne Tesly. Od 2013 pri autonehodach, alebo samovznietenim horeli 28X.Tesla musela softverovo znížiť kapacitu (skrátiť dojazd) asi o 5%,aby nepretazovali lithiove baterky.

Odpovědět  |   | 
Majkl  |  19. 11. 2019 12:09

Nebo jsou jen silně medializované.

Odpovědět  |   | 
Moik  |  19. 11. 2019 11:24

Fuj, zase budu jezdit o něco pomalej...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

dnes | Petr Schnagl | 1 příspěvek
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 141 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 80 příspěvků

Nejčtenější články

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, která pomůže v boji proti pirátům silnic

Nová Škoda Octavia dostala vychytávku, kter…

Škodovka je nejenom u nás vyhlášená svými chytrými řešeními. V případě nové Octavie ukázala, že i malý detail v interiéru může být hodně přínosný.

13.  11.  2019 | | 248 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A