Redaktor je barbar... Co k tomu vice dodat? Soucasna 3kova rada je suverene nejlepsim autem ve sve tride a to se znacnym naskokem. To je duvod, proc se takhle dobre prodava! Kdybychom meli aplikovat logiku autora tohoto clanku, tak maji v Cechach vyrabene repliky Lotusu Seven (par kousku rocne) stejnou prestiz jako vozy Pagani Zonda (take par kousku rocne) :-O
Nejlepší v čem? V užitných vlastnostech? Komfortu? Prostornosti? Ceně? Nebo je dobrá např. v jízdních vlastnostech, výkonech apod. které ne každého zajímají?
Zde je i mapkahttp://www.finfacts.com/irelandbusinessnews/publish/article_10008722.shtml
Nevím,co si o číslech myslet.Mám sice jen oficiální čísla prodejů z původní 15 EU+Norsko a Island za 1.pololetí 2006 a tam měl Mégane už 248.176 ks a 1.místo,např. Astra 179.010 ks,G.Punto 134.077 ks,Passat 129.768ks(tam by to odpovídalo).Ale pokud by se k prodejům ve výše uvedených přihodil i zbytek Evropy,tak Mégane musí být v první desítce, vítězství Astry se mi nezdá, leda že by ji lidé začali nějak hromadně skupovat.....nicméně osobně je mi to fuk,kolik kdo prodal,nejsem akcionář žádné automobilky,ale třeba s tím Mégane,to by se ve 2.pololetí 2006 musela zastavit výroba,aby se tak propadl. Myslím,že zdroj mám dost nezpochybnitelný,neb oficiální katalog Mondialu,tak to by byl jo průser,kdyby tam byla čísla jen tak,od pasu,to ani omylem. Jde jen o to,že mám-li oficiální čísla za 1. pololetí,nemůže se až tak dramaticky(pominu-li zastavení výroby) nic moc změnit,proporčně. Snad jenom zbytek Evropy něco málo ovlivnil, ale tam se prodává tak zoufale málo aut(ex-bolševické země),že to nemůže udělat 50 tis nějakého modelu.B-]
nic si z toho nedělej,pan Ondrašík byl asi včera zase na pivu a píše to,co slyšel v hospodě.Přečti si jeho dnešní články a je to jasné:-D:-D
A že slyšel dobře, viz link dole.
Patrik sice něco psal, ale maximum informací by mělo být v článku. Napište co je ta Evropa, když tak udělejte druhý článek, a tam to už můžete rozepsat na ty 3-4 roky.
Ahoj, statistiky acea jsou dělané jinak, jenom podle značek, ne podle modelů. Evropa se dá chápat jako EU-15 nebo EU-23 plus další země, které nejsou členy EU, proto je u statistik vždycky třeba vědět, co bylo pod slovo "Evropa" zařazené. Článek tady v AR má jiný zdroj, viz dole odkaz od BRAAFFa na irské zprávy - a ty zase pocházejí od firmy JATO Dynamics, která se na sledování údajů o autech specializuje, ovšem na její website se dostanou jenom členové (předpokládám, že platící). To zhruba, abychom si udělali jasno o zdrojích informací.Nějaké přehledy za několik let, ze kterých by šel namalovat grat vývoje prodejů by si i amatér mohl vytáhnout právě z ACEA. Komu stačí ČR, může si podobný domácí úkol udělat ze statistik SDA a uvidí, jak se vyvíjí pozice značek nebo i modelů u nás. :-)
kurňa, jak to že tam není aspoň jedna :-D
protože Čechy jsou jen malý kotlík v Evropě a o světe ani nemluvě
BMW patri tam kam ma - mezi tuctova auta.
Když se podíváme do souhrnů ACEA, prodeje osobních aut v EU 23+ESVO. vidíme z přehledů značek, že prodeje jednotlivých modelů nejsou totéž jako celkové prodejní výsledky značky, neřkuli skupiny. A tak GM přes výborný úspěch Astry ztratilo podíl na trhu proti r. 2005 (10,3 proti 10,7 %), ztratil Renault (8,6 proti 9,8 %), PSA (13,1 proti 13,5%) i Ford (10,6 proti 10,7 %), zatímco "největší" VW si celkově polepšilo (20,3 proti 19,4% (v tom Škoda 2,8 proti 2,7 %)), stejně jako Fiat (7,5 proti 6,5 %) a Toyota (5,8 proti 5,4 %) a BMW (5,2 proti 5,1%). Daimler-Chrysler zůstal na svém (6,0 proti 6,0%). Mezi "malými" značkami (kolem 2 % podílu) je patrné zlepšení Hondy, Mazdy a Suzuki a na druhé straně výpadek Hyundaie a Kie po jejich loňských domácích potížích. U Nissanu přes celkové zhoršení (2,0 proti 2,3 %) zaujme markantní zvýšení prodejů v prosinci (+50 %), které z něj v relativních číslech dělá skutečného skokana měsíce. Jsou to relativní údaje a těžko dělat z jednoho roku nějaké závěry, bylo by nutné vzít v úvahu výsledky aspoň za 3-4 roky, aby se ukázala nějaká tendence. Z tendence by pak bylo patrné, které skupiny/značky postupně ztrácejí podíl na evropském trhu a v čí prospěch.
By ma zaujimalo, ci je tam rozlisenie medzi punto a Grande punto alebo novym a starym cliom. Ale aj tak je zaujimava hodnota golfu. btw. narast passatu mozno suvisi so zvysenim dph v nemecku, ze si nemci viacej dopriali ako by to bolo normalne, nie?
Rozlišení mezi generacemi v tom není.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.