Designérská hvězda Petera Schreyera stoupá, bude se starat i o Hyundai

28 komentářů

josephko
23. ledna • 14:49

Ten chlapík vyzerá veľmi dobre - najmenej o 15 rokov mladší. Kto by mu hádal 60-ku?

mfmedia
15. ledna • 13:58

Tenhle člověk měl vést design Škody, ale z důvodu neshod s Murat Gunakom Škodovku dostal Thomas Ingenlath. Ten udělal Fabiu, Roomstra a SuperB první generace. Myslím že to je veliká škoda. To byl údajně i jeden z důvodů jeho odchodu.

Jihocech
15. ledna • 14:48

Je to tak, s tímto člověkem si PS nepadl do oka. Jen jsem někde četl, že do nového design centra v Postupimi na post šéfa nakonec místo Schreyera nastoupil právě Ingenlath. To mohla být poslední kapka a důvod k odchodu.

mfmedia
16. ledna • 9:39

Ingenlath taky nakonec utekl k Volvu. Mě se líbili většinou první verze Fabie, Octávie a SuperB - a to dělal tuším Dirk van Braeckel. Ostatní už jen kopírují. Až na pokusy Ingenlatha s Fabii 2 a Roomstrem. Tyhle vozy se mi nelíbí. Tak po dlouhých letech se Škodovkou (od Š105) jsem začal používat i jiné značky (Fiat, KIA, Mitsubishi...)

Zelí
16. ledna • 20:44

Pokud spáchal zločin jménem roomster, tak bůh chraň švédy.

Zelí
15. ledna • 17:24

Takže na šáde zbyl mistr KBN. Už asi nebylo, kde brát. Takže museli dělat výběr z poslední řady. Potěš koště.

Jihocech
15. ledna • 20:59

Jozef měl od VW stipendium na studium Royal College of Art a možnost se podílet na Veyronu. Je tak trochu zavázán... a možná ještě spíš svázán.

Zelí
15. ledna • 14:10

To slyším poprvé. To mohlo být pro schadewagny terno. Ovšem pokud to není kachna typu volím karla.

mfmedia
15. ledna • 14:11
Zelí
15. ledna • 17:20

Vypadá to velmi věrohodně. Člověk nemůže věřit všemu. Internet je plný dezinformací a nátlakové propagandy (viz.akce volím karla). B-]

homer
15. ledna • 2:09

chtěl rozvíjet kolotočářskej styl u VW tak byl odejit , zrovna jako vyrazili barokního sochaře z BMW a brzo poletí i chaotik z MB

furgon
15. ledna • 6:37

No Bangle u BMW povýšil, pozhodně ho nevyrazili

Atomas
15. ledna • 8:50

No samozřejmě, jak chceš vysvětlit akcionářům, že jsi nezvolil špatného šéfdesignéra a elegantně se ho zbavit? Třeba ho povýšíš. Ale to není tento případ. Bangle odešel z BMW v roce 2009...

Ivan
14. ledna • 20:42

Kia sportage dizajnovo sa mi nepáči a oproti predchodzej Kii Sportage je menej miesta v nej hlavne vzadu- mne práve predchodzía sportage je resp má trvacnejši tvar a štýl,terajšia sportage chcela len ohuriť a mnohí jej naleteli...ja mám hyundai Elantru i ked vyzerá zvonka menej mohutne ako analogicky sportage v Elantre je viac miesta ako tzv mohutnej sportage..takže neviem v com je genialita tohoto nemca?! asi vo vonkašej mohutnosti auta
čo asi suvisi s nemeckým ubermenchs-izmom nemcov/ved aj ostatné nemecké autá ako tzv skodovky,passaty a aj suv-ky zvonka mohutne a vnutorne už poskromne!B-]

Zelí
14. ledna • 20:38

Schreyer je mezi světovými designéry muž č.1. Je to tzv. těžká váha.
Je dobře, že se postavil proti firmě, ve které vyrostl. Je to pro lidi ve VW výzva a nutí je to zabrat. A to je dobrá zpráva pro nás, kteří v autech jezdíme. Konkurence je motorem pokroku. Kluci jen to pořádně rozbalte, ať je na co se koukat.

james
14. ledna • 21:49

tak ze by dizajn bol motorom pokroku :) ... to skor to pod kapotou je o pokroku, ale to uz nie je jeho napln prace

Zelí
15. ledna • 11:13

Nepleť si desig se stylingem. Styling je metoda, která se zabývá jen vzhledem. Design je komplexnější a zabývá se vším, včetně těch mechanických střev, alespoń v té fázi, jak to ovlivňuje užití produktu. Čili šéfdesignér sice nekonstruuje přímo motory a podvozky, ale definuje jejich požadovné parametry, takže vlastně stojí nad konstrukcí.

lamal_SK
14. ledna • 18:55

Aby sa z neho nepo*rali, vôbec sa mi tie KIE nepacia, gycove tygrie masky bude mat zachvilu kazda plečka ... nie nepacia sa mi je to povrchny a lacny dizajn a to korejcov respektujem, ale toto nie... hyundai ma ten fluid podarenejsi az na zadne partie i30 ktoré su nechutne kórejsky čapaté

james
14. ledna • 21:46

presne tak.. dizajn na par rokov, uz teraz posobia ako nasrate vysavace tie KIA modely, ale zvezenie je aspon v CEEDe prijemne v tej najvyssej vybave aby som bol presny

bigi25
14. ledna • 19:54

Já myslím, že ten design je sqělý, Schreyer Kiu vytáhl z nudného a tuctového asijského stylu na úplně jiný level, ale protože už nedělá pro koncern, bude ho tu spousta lidí napadat - ti samí, co se rozplývají nad A6kou C5 & Golfem A4, což jsou BTW také Schreyerova dítka...

lamal_SK
14. ledna • 23:06

ked Schreyer niekde odvazda dobru pracu tak je to inde, ale u KIA sa mi nepaci, ten design je strasne gycovy... jedine co sa mi zda ozaj podarene je RIO, ale ceed je desny ta predna maska je na mna moc... pride mi nepodarena a zrazu ide na tom budovat designovu identitu znacky a bude ju mat aj kazdy vacsi model ...

Magnum
14. ledna • 18:06

není nad to když evropan škodí evropským automobilkám, že Péťo :-(

Mirek
14. ledna • 21:34

Můžu se zeptat, jakou značku mobilu, televize, pračky, případně ledničky máš? Pokud jsi takový zaujatý proevropan, doufám, že máš všechno evropské značky. Stejně ti nedoporučuji, aby ses díval na střeva těchto výrobků, možná bys zjistil, že i ty evropské výrobky jsou ze součástek z dálného východu.
A proč si ho Němci nezaplatili a tím nepodrželi? Řekl bych, že konkurence je pro zákazníky docela dobrá, jak cenově, tak pokrokem.

Atomas
14. ledna • 20:27

A on někdo nutí evropské automobilky, aby dělaly ošklivý design? Že ho dělají hrozný, není vina Schreyera, ale třeba Kabana (nebo jak se jmenuje)

kk
15. ledna • 21:10

preco? Nove skodky urcite vyzeraju lepsie ako uzovkove sucasne fabie, priserny Superb.. Jedina ako tak akceptovatelna je O2

Karlos
14. ledna • 19:04

Evropské automobilky si škodí sami když neumí slušně zaplatit schopné lidi.

Jihocech
14. ledna • 21:50

Ne vždy jde o peníze. Zde šlo o příležitost. Protože single-frame (Audi) a Eintopf-design (VW) nic takového nenabízí. A pak tu ještě byly nějaké osobní neshody u Das Auto.

Juraj
14. ledna • 23:05

Tak v tomto prípade išlo o peniaze. Korejci ponukli "petovi" za mesiac tolko penazí, kolko mal u VW za celý rok. A ako vidíme, KIA je jediná značka v europe, ktorá od roku 2006 napreduje a kazdým rokom zvyšuje svoj podiel na europskom trhu. Takže sa to oplatilo. A mimochodom vedenie VW už priznalo, že ho nemali nechať odísť a že to bola chyba.

Doporučujeme

Články odjinud