Designérská hvězda Petera Schreyera stoupá, bude se starat i o Hyundai

Peter Schreyer byl jmenován do funkce prezidenta, který bude dohlížet na designérská střediska Hyundai a Kia. Jeho jmenování ohlásil Woong-Chul Yang, viceprezident Výzkumného a vývojového střediska Hyundai Motor Group v Koreji.
Designérská hvězda Petera Schreyera stoupá, bude se starat i o Hyundai

Woong-Chul Yang při jmenování kromě jiného řekl: „Design je nejen nejviditelnějším aspektem vozu, ale také oblastí, s níž zákazníci navazují silné emocionální spojení. Peter Schreyer disponuje obrovskými zkušenostmi v oboru designu v globálním automobilovém průmyslu a znalostí skupiny Hyundai Motor Group. Tyto cenné kvality nám pomohou postavit základy potřebné k tomu, aby se značky Hyundai a Kia staly vedoucími globálními výrobci automobilů.“ 

Schreyer, který převzal značku Kia v roce 2006, pro ni stvořil novou filozofii. Charakterizovala ji „jednoduchost rovných linií“.

Když přicházel do funkce, řekl: „Vozy Kia jsou snadno přehlédnutelné. Když nějaký spatříte na silnici, nevíte, zde je to korejské či japonské auto. Myslím, že je naprosto zásadní, abyste vůz Kia poznali okamžitě, na první pohled.“

Vozy Kia, které byly navrženy pod jeho vedením, získaly za svůj moderní vzhled mnoho prestižních designérských ocenění, například red dot nebo iF.

 

Kariéra Petera Schreyera

1953 Narozen v Bad Reichenhallu, v Německu
1975-79 Studium na Průmyslové designérské škole aplikovaného umění v Mnichově a na Royal College of Art v Londýně
1994-2002 Vedoucí designu Audi
2002-2006 Vedoucí designu Volkswagen
2006-2012 Šéfdesignér společnosti Kia Motors Corp.
2013 Jmenován prezidentem designérských středisek Hyundai a Kia

 
Designér Peter Schreyer si práci pro značku Kia užívá

Designér Peter Schreyer si práci pro značku Kia užívá

Minitest Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4: Pořád jako pírko!

Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet 4×4 (minitest)

Aktuální Vitara už nějakou dobu spoléhá výlučně na benzínové turbomotory a nedávno k nim nově přibylo i více bezpečnostních systémů. Jak jezdí se čtrnáctistovkou, manuálem a pohonem všech kol?

dnes | Miro Mihálik | 1 příspěvek
Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

11.  12.  2018 | Miro Mihálik | 67 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků