Designér si vzal do parády nové BMW řady 8. Jak by vypadalo jako kabriolet?

Nedávno představený koncept BMW řady 8 je designovou lahůdkou, přesto se někteří grafici rozhodli tento projekt posunout ještě dál. A tady je výsledek.
Designér si vzal do parády nové BMW řady 8. Jak by vypadalo jako kabriolet?

Fanoušky mnichovské automobilky může těšit, že i když je nové BMW řady 8 pouze ve fázi konceptu, se sériovou výrobou se již naplno počítá. Už samotný originál je po designové stránce povedeným kouskem. Grafikovi s přezdívkou X-Tomi to ale nestačilo a připravil pro nás něco navíc.

BMW 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

BMW 8 je oficiálně venku! Kupé mísí sport, modernu i luxus

Jen pár hodin po oficiálním odhalení BMW řady 8 ukázal, jak by luxusní novinka německé společnosti mohla vypadat coby kabriolet. Auto dostalo speciální oranžový lak, posazeno je na 21" kolech z lehkých slitin a oproti originálu se liší jen v několika drobných detailech.

Krátce poté přišel tvůrce ještě s jedním nápadem, tentokrát novinku virtuálně přestavěl do varianty shooting brake. I takto to znovuzrozené "osmičce" sluší a můžeme jen doufat, že se zde BMW třeba nechá inspirovat. Oba návrhy si můžete prohlédnout na fotografiích přiložených níže.

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Policie nasazuje do služby BMW i8. Může s ním ujet 20 000 kilometrů

Pohonná jednotka pro tento model zůstává tajemstvím, zástupci BMW Group ale říkají, že půjde o skutečně výkonný motor. Vůz navíc popisují jako luxusní sportovní auto, které ztělesňuje dynamiku a moderní luxus. Prvních sériových kousků se dočkáme již v příštím roce.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků