Designér Fiatu 500 bude mít na starosti i další modely

Asi netřeba znova opakovat, že Fiatu sklízí s novým modelem 500 obrovské úspěchy a nestíhá ani uspokojovat zájem svých zákazníků (produkce dosáhne tento rok jen 150 tisíc vozů). Z toho důvodu automobilka rozhodla, že designér tohoto vozu, Roberto Giolito, bude stát i za dalšími modely.

Giolito započal své dílo konceptem Trepiuno v roce 2004, který pak proměnil do konečné podoby „pětistovky“. Současný designér ostatních Fiatů, Christopher Reitz, by měl přestoupit k jedné z automobilek Alfa Romeo, Maserati nebo Lancia.

Krize, která donedávna Fiat pronásledovala, bude zřejmě zanedlouho u konce. Zřejmě ani největší optimista by nečekal, že průlomový bude nejmenší z modelů, který si získal davy na svou stranu skutečně obdivuhodným způsobem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 12 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 19 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 205 příspěvků