Designér Fiatu 500 bude mít na starosti i další modely

Asi netřeba znova opakovat, že Fiatu sklízí s novým modelem 500 obrovské úspěchy a nestíhá ani uspokojovat zájem svých zákazníků (produkce dosáhne tento rok jen 150 tisíc vozů). Z toho důvodu automobilka rozhodla, že designér tohoto vozu, Roberto Giolito, bude stát i za dalšími modely.

Giolito započal své dílo konceptem Trepiuno v roce 2004, který pak proměnil do konečné podoby „pětistovky“. Současný designér ostatních Fiatů, Christopher Reitz, by měl přestoupit k jedné z automobilek Alfa Romeo, Maserati nebo Lancia.

Krize, která donedávna Fiat pronásledovala, bude zřejmě zanedlouho u konce. Zřejmě ani největší optimista by nečekal, že průlomový bude nejmenší z modelů, který si získal davy na svou stranu skutečně obdivuhodným způsobem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků