Designér Fiatu 500 bude mít na starosti i další modely

Asi netřeba znova opakovat, že Fiatu sklízí s novým modelem 500 obrovské úspěchy a nestíhá ani uspokojovat zájem svých zákazníků (produkce dosáhne tento rok jen 150 tisíc vozů). Z toho důvodu automobilka rozhodla, že designér tohoto vozu, Roberto Giolito, bude stát i za dalšími modely.

Giolito započal své dílo konceptem Trepiuno v roce 2004, který pak proměnil do konečné podoby „pětistovky“. Současný designér ostatních Fiatů, Christopher Reitz, by měl přestoupit k jedné z automobilek Alfa Romeo, Maserati nebo Lancia.

Krize, která donedávna Fiat pronásledovala, bude zřejmě zanedlouho u konce. Zřejmě ani největší optimista by nečekal, že průlomový bude nejmenší z modelů, který si získal davy na svou stranu skutečně obdivuhodným způsobem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Fiat 500

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 52 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků