Designér der Bijl stvořil nejšílenější Rolls-Royce na světě

Holanďan Stef van der Bijl sehnal vrak vozu Rolls-Royce Silver Shadow z roku 1977, z kterého udělal komfortní vůz - nazval ho velmi případně The Lady of Luxury.

Zadní část vozu obsahuje hudební pult, bar z ořechového leštěného dřeva a 21 chladících boxů na šampaňské.

Talentovaný třicetiletý designér přetvořil klasický konzervativní vůz v pravou ozdobu večírků. Práce na vraku mu zabraly dva roky.

Divoce upravený vůz je schválený i pro silniční provoz. Pod kapotou mu bije originální tři sta koňový motor 6.75l V8.

Klepněte pro větší obrázek
Příští projekt designéra? Chce přestavět Bentley S3 a vybavit ho motorem ze Spitfiru.

Designér der Bijl z nizozemského Deventeru není v upravování aut žádným nováčkem. Na svém kontě má třeba VW Transporter z roku 1961. Ten přestavěl na pracoviště pro dýdžeje.

Navíc má obchodnického ducha. S upraveným RR navštívil všechny možné párty v Evropě a nyní ho nabízí k prodeji - prý aby měl na nový projekt.

A cena? 210 000 liber.

Za to nabízí luxusní auto plus 21 lahví Armandu de Brignac.

Foto: profimedia.cz
 
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků