Designér der Bijl stvořil nejšílenější Rolls-Royce na světě

Holanďan Stef van der Bijl sehnal vrak vozu Rolls-Royce Silver Shadow z roku 1977, z kterého udělal komfortní vůz - nazval ho velmi případně The Lady of Luxury.

Zadní část vozu obsahuje hudební pult, bar z ořechového leštěného dřeva a 21 chladících boxů na šampaňské.

Talentovaný třicetiletý designér přetvořil klasický konzervativní vůz v pravou ozdobu večírků. Práce na vraku mu zabraly dva roky.

Divoce upravený vůz je schválený i pro silniční provoz. Pod kapotou mu bije originální tři sta koňový motor 6.75l V8.

Klepněte pro větší obrázek
Příští projekt designéra? Chce přestavět Bentley S3 a vybavit ho motorem ze Spitfiru.

Designér der Bijl z nizozemského Deventeru není v upravování aut žádným nováčkem. Na svém kontě má třeba VW Transporter z roku 1961. Ten přestavěl na pracoviště pro dýdžeje.

Navíc má obchodnického ducha. S upraveným RR navštívil všechny možné párty v Evropě a nyní ho nabízí k prodeji - prý aby měl na nový projekt.

A cena? 210 000 liber.

Za to nabízí luxusní auto plus 21 lahví Armandu de Brignac.

Foto: profimedia.cz
 
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků