Design trofejí pro vítěze Tour de France je inspirován konceptem Škoda Vision E

Design trofejí pro vítěze Tour de France je inspirován konceptem Škoda Vision E

Vzhled trofejí, kterou zvednou nad hlavy nejlepší závodníci v cíli letošní Tour de France, je zásluha designérů Škody Auto. Pro letošní ročník se nechali inspirovat prvky prvního škodováckého elektromobilu - konceptu Škoda Vision E.

Trofeje jsou celkem čtyři - pro absolutního vítěze, dále pro nejlepšího sprintera, vrchaře a nejlepšího mladého jezdce. Například trofej pro nejlepšího sprintera, kterou v cíli oficiálně předá šéf Škody Auto Bernhard Maier, je vyrobena ze zeleného skla, tak aby ladila s barvou dresu.

Američané si všímají chytrých nápadů Škody. Začaly už v roce 1925

Američané si všímají chytrých nápadů Škody. Začaly už v roce 1925

Představy designérů do praxe převedli skláři firmy Lasvit, kteří zhotovili šedesát centimetrů vysoké a čtyři kilogramy vážící poháry z křišťálového skla.

Škoda je partnerem nejslavnějšího cyklistického závodu světa již od roku 2004. Letos v konvoji oficiálních vozů jely i tři vozy Karoq, což je absolutní a ještě neprodávaná novinka značky.

Vozy Škoda v koloně závodu letos ujedou celkem 2,8 milionu kilometrů.

Škodu Karoq už v Česku lze objednávat. Pod půl milionu zatím nejde

Škodu Karoq už v Česku lze objednávat. Pod půl milionu zatím nejde

    

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků