Děsí Tesla Model 3 německé konkurenty? Odpověď chystá Audi i BMW

32 komentářů

Kuk Vykuk
18. května • 3:46

BMW má bobky.
BMW Says “We’re In The Midst Of An Electric Assault” From Tesla
Nevim proč, když tak pěkně začali.
http://insideevs.com/bmw-says-were-in-the-mids... ...

Antiautomat
16. května • 19:19

mam za to ze vyvoj bude nasledovny:a/ elektricka kara bude vysadou len tej coraz mensej vrstvy s nadpriemernym prijmom. No, image sa samozrejme hodi, aj ked planete prd pomohli, ale budu sa vydavat za chvalyhodny nasledovaniahodny priklad. Ze na to bezny obcan mat nebude, to je zanedbatelna vec. Je to jeho problem.
b/ firmy za masivnej podpory nadnarodnych zaujmovych skupin mozu do toho ist. Cize sa bude sa vo velkom kradnut a podvadzat a nejaky ten politik si postavi nejaku tu vilu.
c/ plebsu ostane riksa, samozrejme 3x do roka na emisku a technicku a samozrejme len k akreditovanym spolocnostiam /rozumej pobociek vlastnika majitela tej spomenutej vily/. Skratka ako to obvykle chodi v EU. Ked si to zhrniem, kupovat teraz novu karu, pokial stara slape, je najlepsi sposob ako zo seba spravit totalneho kkta.

Art Vandelay
16. května • 13:12

No tolko hluposti ako v tychto komentoch hore som uz davno necital. Chlapci, studujte problematiku a a potom si robte nazory, aj ti ktori su za aj ti proti elektrickym autam.

Patrik
15. května • 21:26

Není potřeba dělat všude nabíječky dá se dobíjet bezdotykove ze silnice..... In

runner42
16. května • 11:43

Souhlas, MČ Praha 13 už rok šetří peníze na opravu povrchu v Bucharově ulici, běž jim říct že místo 5 mají ušetřit 100 mega a že se těch 500 metrů místo na 4 týdny zavřou na rok, aby si tři elektromobily co tu projedou denně mohly ze silnice při průjezdu dobít 1 Wh.Schválně, jestli tě jen vyhodí nebo rovnou pošlou do Bohnic.

Ficus
15. května • 20:38

Děsí mne spíš co chytráků ví, kolik síť nevydrží nabít aut. Mám dva elektromobily, a baterky obou mají cca 32kWh. Dohromady teda 64kWh. Nabíjí se ale tolik, kolik se ten den projelo. Dohromady to bejvá tak okolo 20-30 kWh, někdy ani to ne. To není ani polovina toho, co spolkne obývanej domek vytápěnej elektrikou za den. Domky rostou jako houby po dešti, a nikdo nemá z ničeho hrůzu. Nabíjíme zeména v noci, kdy spotřeba energie na vytápění domků klesá. Obyčejně jedno auto bere tak okolo 15A z jedný fáze. Kde je teda ta tragédie? Nejste tragédi vy, co nemáte ani ponětí co je elektromobil, a jen imr buzíte, jak je to v prdeli? Tomu se říká, malování čerta na zeď, anebo svékání klahot, když je brod ještě daleko. Votravujete s blackoutama a podobnejma strašákama, a nevíte nic. Přečtete si leda článek o superchargerech, který berou 3x 150A, a už vám straší v hlavě. Nabíjí se doma a v klidu. Jasný? Sídliště nechte bejt, tam když to budou potřebovat, atk si poraděj i bez vás.

Petr
21. května • 21:46

Zajímalo by mě, kolik kilometrů s těmi elektromobily najezdíte když spotřebujete jen polovinu baterky. A co v zimě? Taky jen polovinu? Já si nedokážu představit že bych 8 hodin měl baterku elektromobilu v -20 venku a chtěl po ní dojezd nějaký. Nebo když po práci pojedu rovnou 200-300km. To asi ten elektromobil taková slává nebude. A bohužel každý není jako vy, většinou lidé bydlí na sídlišti kde se to opravdu ze dne na den nezmění ta situace a u nás vše trvá 100x déle než v jiných zemích. Takže určitě to nebude tak, že za 10 let budou na každém sídlišti alespoň 2 nabíječky elektroauta! A nedovedu si představit, že bych si otevřel okno a vyhodil kabel na 220V z paneláku abych si nabil auto.. Stopoval bych, jak dlouho tam ten kabel vydrží :D Dlouho bych určitě nečekal. A ke všemu jak to takhle udělá 30 lidí tak to opravdu síť neudrží .. :)

Hloupej Honza
22. května • 8:17

Sídliště jsou problém také Německa, Francie, Británie

Hloupej Honza
16. května • 8:32

U nás spousta lufťáků má o víkendu problém s cirkulárkou, čerpadlem kdy to pak vyhodí pojistky na trafačce na konci vesnice. To samé vodovod. O víkendu voda skoro neteče.Pochybuju, že ti škudlilové co tam mají chatu a pár Pražských důchoců co tam bydlí furt přispějou na nové dráty.

milanekjablonecak
15. května • 23:37

Taky dobrej příspěvek, jenže tady se nehraje o nějaký dvě skoroauta nebo nějaký domky, chce se trochu jaksi zamyslet globálně, jak říkal jeden tajemník a pak už to vypadá všechno trochu jinak, publikováno xkrát, lze to dohledat.

Hloupej Honza
15. května • 13:38

Audi a BMW se děsí Tesly ? Nebo spíš dělají něco pro EU? S tím kolik Tesla vyrobí vozů, za jakou cenu a v jaké kvalitě, které nejsou všude dotované státem se Tesly v mnoha aspektech nemusí bát ani Seat nebo Lada.

123
15. května • 21:56
Hloupej Honza
16. května • 8:35

jo těch 1,1 miliardy aut co jezdí na celém světě jsou třídy Phaeton a zákazník za ně chce dát jako za Teslu S.
A jestli mě neklame paměť nebyl takhle Phaeton a Brouk 2 auto které se prodávalo jen díky USA?

123
16. května • 19:52

To je přeci naprosto irelevantní, kolik aut kde jezdí a kolik se jich ročně prodává, samozřejmě, že drahých aut se nikdy neprodá tolik jako těch levnějších. To ovšem nemění nic na tom, že ve své třídě je pro konkurenci Tesla totéž,co na trhu se smartphony ještě donedávna Apple: ten, kdo udává trend.

123
16. května • 19:52

To je přeci naprosto irelevantní, kolik aut kde jezdí a kolik se jich ročně prodává, samozřejmě, že drahých aut se nikdy neprodá tolik jako těch levnějších. To ovšem nemění nic na tom, že ve své třídě je pro konkurenci Tesla totéž,co na trhu se smartphony ještě donedávna Apple: ten, kdo udává trend.

runner42
15. května • 13:05

To je masáž, to je masáž... 9 článků o elektromobilech za týden, to máme 500 článků za rok. Zřejmě nějaká předplacená kvóta v rámci utváření veřejného mínění.V souvislosti s tím působí množství v ČR registrovaných elektromobilů ročně v počtu 250 kusů jako podařený vtip, a to z toho ještě jde půlka na reexport :DV rámci vyváženosti prosím každý třetí den článek třeba o GT86 :-D

Kuk Vykuk
17. května • 1:44

To jsou články pro tebe, když ty je máš tak rád, tak co by pro tebe redakce neudělala :-D

runner42
17. května • 9:20

Spíš masáž veřejnosti, aby si to proboha koupili.
Jako třeba té popelnice i3 se prodala za pět let třetina naplánované kapacity a je to pro BMW pěkně ztrátové vozidlo.Takže tlačí přes média.

Kuk Vykuk
18. května • 2:00

Počkej až tě se svým elektropekáčem začne masírovat psycho-píár oddělení ze Šchodofky, to se z toho posefeš až se ti zadře prdel :-D;-)B-]

panhajzl
15. května • 18:45

Eurounijni spindiry rozposlaly noty, co je potreba ovcim dat sezrat

Kankunen
15. května • 13:01

Udělat pro jakoukoliv zavedenou automobilku elektromodel by nebyl žádný problém. Řízení pohonu je dávno zmáknuté a používá se v každé fabrice. Tesla těží z vytvořené ekobubliny, investoři investují, dotace dotují a zákazníci jsou dotovaní. Fungovat takto všechny fabriky, tak brzy dojdou peníze na dotace i investice. V budoucnost elektromobilu věřím, ale napřed bude muset někdo vynalézt vhodnou baterku.

Pepa
15. května • 20:49

Udělat pro jakoukoliv zavedenou automobilku elektromodel by nebyl žádný problém?Jo a proč tedy například VW nedokáže udělat ani stejně dobrý elektromobil jako Hyundai.
Viz EGolf a Ioniq.

tom
16. května • 13:52

A ty vis, jak znělo zadani tech aut? Podle jakých specifikaci byla vyvíjena?

Atomas
16. května • 8:47

To bude odpovědností před akcionáři a vlastníky firmy. Ti očekávají každoročně zisk a takto jsou klasické automobilky vedené. Akcionáře zajímá zisk a ne slib možného budoucího zisku (bublina). Kdokoliv dokáže vyrobit cokoliv, ale vygenerovat zisk je zásadní...

Kuk Vykuk
17. května • 1:57

No jo hošánci z VW Vlkohradu nedokázali udělat ani konkurenceshopnýho elektrickýho Phaetona tak to radši zařízli ;-)B-]
CEO VW Herbert Diess v Ženevě přiznal, že Tesla S nastavila laťku tak vysoko, že se jim zhroutili plány na elektrický Phaeton, který měl přijít 2020 a měl nahradit jejich ukončenou spalovací verzi. Důvody můžou bejt různý, od technickejch po finanční, ale faktem je že "model S" od VW prostě nebude.
https://electrek.co/2017/03/09/tesla-model-s-... ... “We were quite far advanced with the next Phaeton but it became clear it wasn’t enough of a leap forwards. A modern large saloon has to be competitive and have an advantage over the Tesla, which is the benchmark and in many regions dominates the segment. Now, if we go back there, we have to take Tesla seriously, and of course that is what we are doing with our electric strategy.”

bzzz
15. května • 13:43

Neni to jen o bateriich. Vsechny elektromobily bude potreba nekde nejak dobijet. A kdyz uz nahodou vyresime otazku zdroju, distribuce a uchovavani energie, zjistime, ze pro osobni dopravu uz jaksi neni misto a budeme muset resit dopravu obecne, coz se automobilkam, energo spolecnostem a vladam bude jiste po vsech mega-investicich libit ;-)

Gašpo
15. května • 15:14

Tak vyriešiť otázku dobíjania je ďaleko vačší problém, než sa zdá.
Pozrite sa na dnešné sídlisko. Áut tam parkuje všademožne neuveriteľné množstvo. A teraz si predstavte že sú to elektromobily, ktoré je treba dobíjať. Budú visieť z každého okna predlžovačky? Ale nie každý má to šťastie že parkuje zrovna pod svojím oknom.
Jasne, elektrofans začnú básniť, že sa budú u všetkých parkovacích miest i pozdĺž obrubníkov budovať prípojné miesta, niektorí dokonca budú tvrdiť že rovno pod asfaltom bude zariadenie pre indukčné dobíjanie a podobné rozprávky. Lenže ani súčasná distribučná sieť elektriky nie je schopná to utiahnuť, muselo by sa začať budovať všetko úplne znova. A kto to zaplatí, veď nie sú peniaze ani na látanie deravých ciest. Je to proste fantazmagória. Možno sú dotácie, granty a naivný akcionári schopní nejaký čas držať Muskovu bublinu pri živote. Ale aby sa to stalo všeobecne rozšírenou záležitosťou to je na tak dlhú dobu, že za ten čas možno príde nejaký lepší systém. Možno sa podarí nejak rozumne vyriešiť vodíkový pohon, ktorý má proti klasickým elektromobilom práve tú obrovskú výhodu tankovania pdobne praktického, ako majú súčasné vozidlá na fosílne palivá.

Peter
15. května • 16:08

Pozor, nemýľte si príčinu s následkom a zamyslite sa. Keby ste mali kúpiť nové auto a parkujete ho pred panelákom, bol by to elektromobil? Sotva. Ja by som ho kúpil, keďže mám garáž so zásuvkou vedľa domu. Takže elektroauta najprv pokryjú garáže, na parkoviská sa presunú POTOM čo tam vzniknú dobíjacie stanice, nie predtým. Človek si občas kúpi blbosť, ktorú nevyužije, ale pri investícii milion a viac CZK si už takúto vec ROZHOHDNE premyslí.
Štát NAJPRV pokryje navýšenie infraštruktúry (stavať novú elektráreň je vlhký sen každého politika a jeho kamarátov, len aby k tomu boli príčiny!), POTOM s veľkou pompou pritiahne nabíjačky na sídlisko a kým sa to stane, elektromobily budú dosť lacné na to, aby si ich paneláci nakúpili. Že sa medzitým pokryjú (už značne pokročilejšími) solárnymi panelmi strechy je samo sebou. A s batériami to isté a to ako s tými v aute, tak s tými na streche. Autom dochádzam do práce, 95% mojich ciest je do 100 km za deň, takže aj súčasná Tesla je naddimenzovaná keby sa dobíjala každú noc. Na dlhé cesty si nechám v garáži benzíňáka, alebo si ho občas požičiam, tých pár obchoďákov, čo križuje štát každý deň si holt nechá dízla.
Konšpiračné teórie o tom, ako nás zničia elektromobily spolu s jaštermi s kozmu a členmi bildenbergu sú logické až kým sa nad nimi človek nezamyslí. Potom sú to ....čoviny ;)

milanekjablonecak
15. května • 23:31

Ty brďo, ty máš dobrý teorie, kam na to chodíš? Stát postaví, benzíňák na dlouhý cesty, nejdřív si to koupěj ty s garáží a pak se to zlevní, Tesla je naddimenzovaná atd., co tam máš dál? Bože můj, konspirace a končí to p.íčovinama, klasickej Slovák, od všeho má klíče.

Gašpo
15. května • 17:22

Áno, "štát"sa postará, "štát" postaví. "Štát" je ako matka Tereza, je predurčený pre páchanie dobra a ak sa vám to nepáči, on vás k tomu "dobru" dotiahne ako fagana za uši.
Ten váš štát nie je schopný hospodáriť ani s vyrovnaným rozpočtom, žije na dlh, je to parazit ktorý lepí úroky svojich dlhov novými požičkami.
Tak si snívajte tie svoje ilúzie ďalej, ak budete čakať na ten váš posraný štát, tak to v tomto storočí nič nehrozí, našťastie.B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Peter
16. května • 9:30

Štát "sa" nespostará, postará sa trh, v tomto prípade záujem voličov, to je holt rovnaký trh ako každý iný z pohľadu tých, čo na nich zarábajú. Teraz je v móde za miliony stavať námestia, za pár rokov sa budú za miliony stavať nabíjačky ak to bude v móde.
V šuplíku som našiel knižku čo nás čaká v budúcnosti z roku 1990, všetko presne vyšlo až do roku 1992, teraz sme už mali byť v dobe kamennej po tom, čo došla ropa. Došla? Ani nie, autá žerú polovicu, olejové elektrárne sú rarita... Je to super? NIE. Ale zas tak strašne sa tu nemáme, buďme trochu realisti.

panhajzl
15. května • 18:44

Joooo,to je dobre napsane. Misto elektronesmyslu budeme potrebovat offroad s tuhejma.napravama. pak se zdrazi "dopravni" elektrika a bude to stejne cely na dve veci. Stat nefunguje pro obcany, ale aby je jen co nejvic odrbal!

Doporučujeme

Články odjinud