Deset nejlepších interiérů podle WardsAuto. Uspěl Golf i Rolls-Royce

17 komentářů

bouce
15. dubna • 0:25

absolutně nepraktický... jeden jak druhej. třeba tady přemýšlely, všechno pěkně po ruce http://static2.mascoche.net/clasicos/wp-content/blogs... ...

Radek
27. dubna • 11:28

Mě tam chybí nové C4Picasso. To je designová pecka.

baytik
14. dubna • 17:19

Zrejme hodnoceno podle kiteria Cim vetsi display, tim lepsi ;-)

ggh
13. dubna • 11:53

Osobně mi tam moc nepasuje ta Kia a MB S, který tam je asi jenom, protože to je S-ko. Ta placatá deska s monitory místo klasických přístrojů je humus.

Jan
12. dubna • 11:51

Za mne vede Mazda 3, následovaná Corvette Stingray a Hjundajem. Z žádného ale nejsem nijak super nadšený. Poslední auto, kde si vybavuji relativně pěkně vyvedenou desku byla dnes již nevyráběna Alfa 169.

WinNatural
12. dubna • 11:08

Nevím, nač připomínat odporný Golf, když je tam 2x GM, 2x H/K a 2x Fiat Group. Je to až trapné takto lézt skopčákům do zadnice :-((

Radon
13. dubna • 23:50

když ti připadá Golf odporný, tak které auto z tohoto mainstreamu považuješ za výrazně lepší? Vážně, vybírám auto do 400k, tak ať jsem v obraze ...

baytik
14. dubna • 17:19

Za 400k lze jen tezko koupit Golf v lepsi vybave nez Chudobka, tedy s dost jinym interierem. Mne osobne docela sedla i30 (az na to agresivni modre podsviceni). Naproti tomu Ceed mi krome nejvyssi vybavy prisel dost hnusny. Aktualni Focus je na hrane pouzitelnosti, mozna v podzimni verzi to bude lepsi. Francouzi vyzaduji dost specificky vkus, mne osobne nesedi. Spatna neni Octavka, opet pozor na vybavu. Jeste jsem zvedav na novy Auris, tam jsem nemel prilezitost. No a samozrejme Mazda 3. Ale je to samozrejme silne subjektivni :-)

Hanz
11. dubna • 19:15

Tak pro mě je nejlepší Renault Megane,to bude tím,že jsem na něj zvyklej;-)

Jirka
12. dubna • 9:44

U mně tedy vede ta Mazda.

Radon
13. dubna • 23:47

Za mne by Megane by měl něco udělat s tím divným autorádiem dole a Mazda zase přidat klasický budík s otáčkoměrem, ale jinak dobrý.

David
11. dubna • 17:37

Porota očividně posuzovala jen podle fotek, aniž by si do těchto vozů sedli.Jinak to totiž nedovedu pochopit.

LOL
11. dubna • 16:23

tak z tohohle je hratelný jen MB, Mazda3 a RR. Zbytek buď otřesné obludárium tlačítek, nebo totální nuda.

skol
12. dubna • 9:12

obludarim tlacitek?? ty lingame pozri si interier audi alebo pasatu! tlacitka odhora az dole a zastaraly display z akoze navigaciu za 2000 eu+ U man vitazi to prve GMC. aj preto ze som v nich uz jazdil. su to masiny,
Ako moze cech hodnotit auta ked je najzaujatejsi a najkonzervativnejsi v europe- vid tema skoda octavia, kdyz to ma soused tak my taky..:-D

LOL
12. dubna • 9:39

pasat se naštěstí neumístil. ;-)To první GMC vypadá layoutem jako by ho navrhoval nějaký magor, dá se říct, že jako by vypadlo z oka K.I.T.T. (ale tento seriál se točil hluboko v 80. letech a tehdejší "design" byly krabicoidní plastikové sračky).Pokud se bavíme o "moderním dotykovém" designu, tak třeba Tesla model S (mně osobně dotykové ovládání nebere, ale musím uznat, že designer se vyřádil a nebyl to žádný debil). Auto má být dobře ovladatelné a ovládací prvky účelně a ergonomicky navrženy tak, aby nevyžadovaly přílišnou pozornost a navíc byly dobře dostupné (ideálně po hmatu, tj. aby řidič nemusel přenášet pozornost na to, co zrovna mačká/otáčí/...)A tady nejde o konzervatismus, ale o to, že většina "změn" je jen o tom, že to je buď levnější než kvalitní HW tlačítka/budíky, nebo že se jedná o změnu pro změnu. A to já zcela určitě nepovažuju za pokrok nebo progresi. Nalijme si čistého vína: displej v kapličce je asi tak o 300% levnější, než kvalitně zpracované eletromechanické budíky, které nahrazuje.Závěrem mohu jen konstatovat, že opravdu vkus nemáš. :-D

Vita
13. dubna • 11:02

LOL: thumbs up ;-)

LOL
11. dubna • 16:24

ještě by ušel stingray a equus

Doporučujeme

Články odjinud