Deset nejhledanějších automobilek letošního roku podle Googlu

Deset nejhledanějších automobilek letošního roku podle Googlu

Konec roku představuje vždy období plné různých statistik. Jednu takovou nám poskytla společnost Google. Ta sestavila žebříček deseti automobilek, které byly letos na českém internetu nejvyhledávanější. Velká překvapení nečekejte.

Byznys | Statistiky

Český trh v listopadu 2014: Top 10 modelů a pořadí značek

Největšímu zájmu českých uživatelů se těší automobilka Škoda Auto, na druhém místě následuje konkurence v podobě značky Hyundai, který dokázal přeskočit třetí Volkswagen. Nejhledanější prémiovou automobilkou je BMW, které obsadilo v TOP 10 celkově čtvrté místo.

Ojetiny | Život řidiče | Škoda | Statistiky | Škoda Fabia

Nejoblíbenější ojeté auto českých řidiček je stříbrná Škoda Fabia

Mezi nejlepší desítku se vešla ještě pátá automobilka Peugeot, šestý Mercedes-Benz, sedmý Citroën, osmý Renault, devátá pak skončila korejská Kia a jako desátou nejvyhledávanější automobilku označily statistiky Googlu japonskou Toyotu.

TOP 10 nejhledanějších automobilových značek na Googlu za rok 2014
1 Škoda Auto
2 Hyundai
3 Volkswagen
4 BMW
5 Peugeot
6 Mercedes-Benz
7 Citroën
8 Renault
9 Kia 
10 Toyota
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků