Delta4x4 Grand Cherokee SRT-8, zběsile po poušti

Na trhu není mnoho opravdu výkonných vozů, které se mohou pustit směle do terénu. To byl zřejmě důvod, aby němečtí úpravci terénních vozů delta4x4 přišli s opravdu zajímavým dílem.

To je odvozeno od klasického Jeepu Grand Cherokee SRT-8. Již tak výkonný vůz kategorie mixující SUV a off-road nadopovali a upravený "indián" poskytuje výkon 372 kW (505 k). Což je o 55 kW (75 k) více, než kolik nabídne sériový model.

Vše má na svědomí upravená řídící jednotka, upravené sání s novým filtrem a kompletně vyměněné výfukové potrubí se závodními katalyzátory. Ve finále to znamená, že Cherokee zvládne stovku pod pět sekund.

Kdo by k takové úpravě čekal řádné snížení bude na omylu. Delta4x4 na to šli zcela jinak. Celý vůz šel naopak nahoru a to o rovných 100 mm. Je to způsobeno jednak použitím 23" kol s pneu 305/40 a druhak i úpravou samotného odpružení.

Jak sami výrobci říkají, vše je podřízeno tomu, aby si mohl řidič užívat pouštních závodů. Dostatečný výkon, trvalý náhon na všechna kola a také speciální osvětlení vozů, které umožní výbornou viditelnost i v noci.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
delta4x4 Grand Cherokee SRT-8 
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků