Delta 4x4 Tiguan: dvě auta, dva charaktery?

Německý úpravce Delta 4x4 u nás není příliš znám. To ale neznamená, že jeho produkty hrají na trhu druhé housle.

Portfolio upravených vozů společnosti Delta 4x4 tvoří povětšinou auta německé produkce a to zejména „lidové vozy“. Pro první crossover z dílny Wolfburgské automobilky si návrháři z této společnosti přichystali sadu optického a technického vylepšení, a to jak pro silniční, tak pro off-roadovou verzi.

Podívejme se nejprve na on-road verzi, která je díky novým tlumičům blíže k zemi o celých 30 mm a díky rozšířeným blatníkům nabral vůz na robustnosti. Další kosmetické úpravy bychom hledali jen stěží, protože ty se dále odvíjejí od individuálních potřeb toho kterého zákazníka. Na výběr budou i kola v rozměrech od 16 do 22 palců. Na předváděné verzi byly použity slitinové disky Hellow Spoke o rozměrech 21 palců.
 
Co se týče stylingu off-roadové verze, zde byly zásahy již poněkud drastické a mírně připomínají černo-oranžové Porsche Cayenne upravené Gemballou. K této verzi je standardně dodáván nový bodykit, který se však nemusí každému líbit. Na bocích přibyly nerezové trubky, podvozek a motor pak kryjí hliníkové plechy. Boční profil zdobí 18-ti palcové oranžové disky Sins. Snad jediná skutečně potřebná úprava bylo použití nových tlumičů, které zvýšily světlou výšku vozu o 30 mm.
 

Závěrem vzpomeňme ještě modifikace motoru, jež jsou pro obě verze stejné. Jako základ pro úpravy posloužil vznětový dvoulitr s výkonem 103 kW a maximálním točivým momentem 320 Nm. Po úpravách motoru se celkový výkon vyšplhal na 125 kW a „krouťák“ na 384 Nm. Maximální rychlost činí 198 km/h a zrychlení z klidu na 100 km/h zvládne tento nadopovaný Tiguan za 9,8 sekundy.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Delta 4x4 VW Tiguan
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků