Po dlouhých letech se DeLorean vrací na scénu! DeLorean

Po dlouhých letech se DeLorean vrací na scénu! | DeLorean

Řada nadšenců očekávala návrat tvarů ikonického DMC-12. DeLorean

Řada nadšenců očekávala návrat tvarů ikonického DMC-12. | DeLorean

Exemplární příklad moderního retra, jenže přesně to se nekoná. DeLorean

Exemplární příklad moderního retra, jenže přesně to se nekoná. | DeLorean

Alespoň ne v takové míře, jak jsme doufali. DeLorean

Alespoň ne v takové míře, jak jsme doufali. | DeLorean

Nejnovější počin reinkarnované značky se jmenuje Alpha5 a sice má obrovské výklopné dveře jako DMC-12, i žaluzie na zadním okně, ale jinak míří dost odlišným směrem. DeLorean

Nejnovější počin reinkarnované značky se jmenuje Alpha5 a sice má obrovské výklopné dveře jako DMC-12, i žaluzie na zadním okně, ale jinak míří dost odlišným směrem. | DeLorean

Štíhlou siluetu se zaoblenými křivkami podtrhují velká černá kola a úzké světlomety. DeLorean

Štíhlou siluetu se zaoblenými křivkami podtrhují velká černá kola a úzké světlomety. | DeLorean

Výsledkem umírněných linií je koeficient vzduchu 0,23. DeLorean

Výsledkem umírněných linií je koeficient vzduchu 0,23. | DeLorean

Světelné lamely vzadu matně připomínají originál. DeLorean

Světelné lamely vzadu matně připomínají originál. | DeLorean

Stejně nostalgicky působí kryt zadního okna.  DeLorean

Stejně nostalgicky působí kryt zadního okna.  | DeLorean

Nádherným detailem je LED pás světel na hraně vyklopených dveřích. DeLorean

Nádherným detailem je LED pás světel na hraně vyklopených dveřích. | DeLorean

Výsledkem umírněných linií je koeficient odporu vzduchu 0,23. DeLorean

Výsledkem umírněných linií je koeficient odporu vzduchu 0,23. | DeLorean

Přestože jde o dvoudveřové kupé, je Alpha5 dlouhé 4 995 mm, široké 2 044 mm a se zavřenými dveřmi 1 370 mm vysoké. DeLorean

Přestože jde o dvoudveřové kupé, je Alpha5 dlouhé 4 995 mm, široké 2 044 mm a se zavřenými dveřmi 1 370 mm vysoké. | DeLorean

Design vozu není nijak utajen, o pohonné soustavě toho ale značka dala vědět jen málo. DeLorean

Design vozu není nijak utajen, o pohonné soustavě toho ale značka dala vědět jen málo. | DeLorean

DeLorean pouze zmínil zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlost 241 km/h. DeLorean

DeLorean pouze zmínil zrychlení z 0 na 100 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlost 241 km/h. | DeLorean

Díky baterii s kapacitou 100 kWh ujede Alpha5 na jedno nabití 483 km. DeLorean

Díky baterii s kapacitou 100 kWh ujede Alpha5 na jedno nabití 483 km. | DeLorean

To by mělo platit pro základní model, takže pravděpodobně vstoupí na trh i výkonnější verze. DeLorean

To by mělo platit pro základní model, takže pravděpodobně vstoupí na trh i výkonnější verze. | DeLorean

Interiér nesoucí se v minimalistickém duchu rezignoval na většinu fyzických tlačítek. DeLorean

Interiér nesoucí se v minimalistickém duchu rezignoval na většinu fyzických tlačítek. | DeLorean

Veškeré funkce jsou dostupné prostřednictvím centrální dotykové obrazovky. DeLorean

Veškeré funkce jsou dostupné prostřednictvím centrální dotykové obrazovky. | DeLorean

Také za volantem s plochou spodní hranou se nachází rozměrná obrazovka. DeLorean

Také za volantem s plochou spodní hranou se nachází rozměrná obrazovka. | DeLorean

Bonusem je sezení i pro cestující vzadu, kam by neměl být problém se dostat vzhledem k velkým dveřím a absenci středového sloupku. DeLorean

Bonusem je sezení i pro cestující vzadu, kam by neměl být problém se dostat vzhledem k velkým dveřím a absenci středového sloupku. | DeLorean

Sériové produkce je od roku 2024 plánována v Itálii, zatímco pohonné ústrojí poskytne dodavatel z Velké Británie. DeLorean

Sériové produkce je od roku 2024 plánována v Itálii, zatímco pohonné ústrojí poskytne dodavatel z Velké Británie. | DeLorean

Výrobní kapacita je nastavena na 88 kusů. DeLorean

Výrobní kapacita je nastavena na 88 kusů. | DeLorean

Následovat bude derivát s V8 a připravena je i produkce elektrického sedanu a vodíkového SUV. DeLorean

Následovat bude derivát s V8 a připravena je i produkce elektrického sedanu a vodíkového SUV. | DeLorean

DeLorean Alpha5  DeLorean

DeLorean Alpha5  | DeLorean

DeLorean Alpha5  DeLorean

DeLorean Alpha5  | DeLorean

DeLorean Alpha5  DeLorean

DeLorean Alpha5  | DeLorean

DeLorean Alpha5  DeLorean

DeLorean Alpha5  | DeLorean

Řada nadšenců očekávala návrat tvarů ikonického DMC-12. DeLorean
Exemplární příklad moderního retra, jenže přesně to se nekoná. DeLorean
Alespoň ne v takové míře, jak jsme doufali. DeLorean
Nejnovější počin reinkarnované značky se jmenuje Alpha5 a sice má obrovské výklopné dveře jako DMC-12, i žaluzie na zadním okně, ale jinak míří dost odlišným směrem. DeLorean
27
Fotogalerie

DeLorean Alpha5 je startem zajímavé budoucnosti reinkarnované značky. Nadchne i pertolheady, slibuje

Návrat v podobě elektromobilu jsme čekali, ale karoserie v mnohých budí rozporuplné dojmy. Na originál vzpomíná jen náznaky. S pohonem už je to lepší, ale budeme si muset počkat.

Po dlouhých letech se DeLorean vrací na scénu! Řada nadšenců očekávala návrat tvarů ikonického DMC-12. Exemplární příklad moderního retra, jenže přesně to se nekoná. Alespoň ne v takové míře, jak jsme doufali. Nejnovější počin reinkarnované značky se jmenuje Alpha5 a sice má obrovské výklopné dveře jako DMC-12, i žaluzie na zadním okně, ale jinak míří dost odlišným směrem.

Štíhlou siluetu se zaoblenými křivkami podtrhují velká černá kola a úzké světlomety. Světelné lamely vzadu matně připomínají originál. Nádherným detailem je LED pás světel na hraně vyklopených dveřích.  Elegantní je integrace krytu nabíjecího portu na předním levém blatníku. Výsledkem umírněných linií je koeficient vzduchu odporu 0,23. Přestože jde o dvoudveřové kupé, je Alpha5 dlouhé 4995 mm, široké 2044 mm a se zavřenými dveřmi 1370 mm vysoké.

Interiér nesoucí se v minimalistickém duchu rezignoval na většinu fyzických tlačítek. Veškeré funkce jsou dostupné prostřednictvím centrální dotykové obrazovky. Také za volantem s plochou spodní hranou se nachází rozměrná obrazovka. Bonusem je sezení i pro cestující vzadu, kam by neměl být problém se dostat vzhledem k velkým dveřím a absenci středového sloupku.

Design vozu není nijak utajen, o pohonné soustavě toho ale značka dala vědět jen málo. DeLorean pouze zmínil zrychlení z 0 na 96 km/h za 3,4 sekundy a maximální rychlost 241 km/h. Díky baterii s kapacitou 100 kWh ujede Alpha5 na jedno nabití 483 km. To by mělo platit pro základní model, takže pravděpodobně vstoupí na trh i výkonnější verze.

Sériové produkce je od roku 2024 plánována v Itálii, zatímco pohonné ústrojí poskytne dodavatel z Velké Británie. Výrobní kapacita je nastavena na 88 kusů. Následovat bude derivát s V8 a připravena je i produkce elektrického sedanu a vodíkového SUV.

Doporučujeme

Články odjinud