Defender od Osprey Cars dostal americké svaly. Pod kapotou má V8 z Chevy Corvette

Máme tu další povedený restomod. Terénní Land Rover dostal nejen nový pohon, ale také řadu dalších parádních úprav.

Klasické auto, nová technika. Dle tohoto receptu vznikají v poslední době velmi zajímavé projekty, ke kterým se řadí i tento Land Rover Defender v podání úpravců Osprey Cars ze Severní Karolíny. Pod jeho kapotou najdeme osmiválec LS3 o objemu 6,2 litru, který dává výkon 324 kW (441 k) a točivý moment 567 Nm. Řazení obstarává šestistupňový automat, síla jde na kola skrze rozvodovku LT230, kterou Land Rover používal už v roce 1983. Laděný výfuk dodá skvělý zvuk, brzdové a palivové vedení jsou pak z nerezu.

Land Rover Defender V8 má české ceny. Pod tři miliony nejde, barvami nenadchne

Land Rover Defender V8 má české ceny. Pod tři miliony nejde, barvami nenadchne

Úprav doznal také podvozek s novými nápravami, pružinami, tlumiči, lepším řízením a přidaným stabilizátorem. Karoserie je lakována speciálním odstínem Nara Bronze, osmnáctipalcová kola obutá do terénních pneumatik Cooper nesou značku Kahn. Přední i zadní světla jsou diodová.

TEST Land Rover Defender 110 S D240: Nový pacholek se už z lesa nebojí

TEST Land Rover Defender 110 S D240: Nový pacholek se už z lesa nebojí

Uvnitř se může na kožené sedačky usadit až devět osob. Stropnice je čalouněna Alcantarou, z hlediska komfortu přibylo elektrické stahování předních oken, bezklíčové odemykání, navigace i parkovací kamera. Co dodat, je to lahůdka!

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

včera | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera