Defend Lock vyrábí nový zámek do nové Škody Octavia

Defend Lock přichází na trh s novinkou určenou prioritně pro novou verzi Škody Octavia. Jde o vysoce účinný zámek zvaný „Twist“, který splňuje vysoké požadavky na bezpečnost a komfortní obsluhu. V interiéru je umístěn v krycí manžetě řadicí páky.

„Ve vývoji nových produktů se snažíme vždy v co největší míře vyhovět požadavkům trhu. V poslední době se klade důraz především na to, aby zařízení bylo designově dobré, estetické, komfortně umístěné v interiéru vozidla a přitom splňovalo nejpřísnější bezpečnostní požadavky. Tyto aspekty nový Twist splňuje dokonale“, uvedl Ing. Pavel Vojtek, generální ředitel společnosti Marbo CZ a.s.

Vývoj nového zámku souvisí s konstrukčním řešením nového vozu Škoda Octavia, která byla zvolena Autem roku 2005. Svými vlastnostmi vychází ze známého typu Rotary Lock, který je klasickým, velmi osvědčeným a žádaným typem zabezpečení a nadále zůstává v nabídce Defend Lock.

Také s novým zámkem „Twist“ souvisí významný úspěch značky Defend Lock. Výrobce a distributor zámků Defend Lock, společnost Marbo CZ a.s. získala od Sdružení automobilového průmyslu právo používat označení „Dodavatel pro Auto roku 2005“.

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

24.  5.  2018 | Miro Mihálik | 16 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků