Defend Cargo zabezpečuje nákladový prostor vozidel

První skutečně účinné zabezpečení nákladu přináší v těchto dnech na český trh značka Defend. Elektromechanické uzamykání nákladových prostor je k dispozici pod názvem Defend Cargo.

„Snažíme se vždy reagovat na požadavky trhu a tato oblast zabezpečení automobilů byla dosud zcela nepokryta. Ideálním řešením problému je ovládání elektromechanického zámku uvnitř vozidla, který nyní trhu nabízíme,“ uvedl ing. Pavel Vojtek, generální ředitel Defend Group.

Produkt je určen především majitelům lehkých užitkových a nákladních automobilů, a to jak firmám, tak i zájemcům z řad široké veřejnosti. Vysokou užitnou hodnotu zároveň přináší také fleet managerům. Nabízí totiž unikátní řešení zabezpečení nákladu vozidla. Doposud používané zabezpečovací systémy otevírání nákladového prostoru se soustředily čistě na zámkovou vložku. Ta je ale přístupná zvenčí, napadnutelná a pro šikovnější zloděje bez větších problémů překonatelná.

Díky Defend Cargu může řidič nebo osoba odpovědná za bezpečnost nákladu uzamknout nákladový prostor pomocí dotekového čipu. Servomotory s blokovacími prvky, upevněné ke karoserii, zabezpečují všechny dveře najednou při zachování všech stávajících mechanismů. Impuls k zajištění či odjištění přichází k blokovacímu servomotoru z čipového ovladače jeho přiložením ke čtecímu mechanismu. O stavu uzamykání nákladového prostoru informuje světelná dioda na čtecím mechanismu.

Mezi hlavní výhody systému Defend Cargo patří zevnitř umístěný zajišťovací mechanismus, takže není možné napadení zvenčí. Elektronický čip s čtecím mechanismem zajišťuje vysokou bezpečnost ovládání zámku dveří, přičemž neoprávněná výroba duplikátů čipů není možná. Defend Cargo je zcela nezávislý na dalších zabezpečovacích systémech.

„Defend Cargo posunuje úroveň zabezpečení automobilů značky Defend zase o kus dál, a to hned ve dvou aspektech. Jednak vedle mechanického a satelitního způsobu zabezpečení přicházíme se zařízením z oblasti elektromechniky.  Zároveň posilujeme image značky Defend, která si systematicky buduje povědomí u zákazníků coby výrobce skutečně komplexního zabezpečení vozidel, dodal ing. Pavel Vojtek.

 Přesto, že prostor pro náklad lehkých užitkových vozů (LUV) a nákladních automobilů patří z hlediska zabezpečení k nejrizikovějším částem automobilu, ani zdaleka se mu nevěnuje dostatečná pozornost. Přitom prakticky stále hrozí riziko krádeže nákladu – při zastavení na semaforech, během přestávky na jídlo či odpočinek, nebo při delším odstavení vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků