Defend Cargo zabezpečuje nákladový prostor vozidel

První skutečně účinné zabezpečení nákladu přináší v těchto dnech na český trh značka Defend. Elektromechanické uzamykání nákladových prostor je k dispozici pod názvem Defend Cargo.

„Snažíme se vždy reagovat na požadavky trhu a tato oblast zabezpečení automobilů byla dosud zcela nepokryta. Ideálním řešením problému je ovládání elektromechanického zámku uvnitř vozidla, který nyní trhu nabízíme,“ uvedl ing. Pavel Vojtek, generální ředitel Defend Group.

Produkt je určen především majitelům lehkých užitkových a nákladních automobilů, a to jak firmám, tak i zájemcům z řad široké veřejnosti. Vysokou užitnou hodnotu zároveň přináší také fleet managerům. Nabízí totiž unikátní řešení zabezpečení nákladu vozidla. Doposud používané zabezpečovací systémy otevírání nákladového prostoru se soustředily čistě na zámkovou vložku. Ta je ale přístupná zvenčí, napadnutelná a pro šikovnější zloděje bez větších problémů překonatelná.

Díky Defend Cargu může řidič nebo osoba odpovědná za bezpečnost nákladu uzamknout nákladový prostor pomocí dotekového čipu. Servomotory s blokovacími prvky, upevněné ke karoserii, zabezpečují všechny dveře najednou při zachování všech stávajících mechanismů. Impuls k zajištění či odjištění přichází k blokovacímu servomotoru z čipového ovladače jeho přiložením ke čtecímu mechanismu. O stavu uzamykání nákladového prostoru informuje světelná dioda na čtecím mechanismu.

Mezi hlavní výhody systému Defend Cargo patří zevnitř umístěný zajišťovací mechanismus, takže není možné napadení zvenčí. Elektronický čip s čtecím mechanismem zajišťuje vysokou bezpečnost ovládání zámku dveří, přičemž neoprávněná výroba duplikátů čipů není možná. Defend Cargo je zcela nezávislý na dalších zabezpečovacích systémech.

„Defend Cargo posunuje úroveň zabezpečení automobilů značky Defend zase o kus dál, a to hned ve dvou aspektech. Jednak vedle mechanického a satelitního způsobu zabezpečení přicházíme se zařízením z oblasti elektromechniky.  Zároveň posilujeme image značky Defend, která si systematicky buduje povědomí u zákazníků coby výrobce skutečně komplexního zabezpečení vozidel, dodal ing. Pavel Vojtek.

 Přesto, že prostor pro náklad lehkých užitkových vozů (LUV) a nákladních automobilů patří z hlediska zabezpečení k nejrizikovějším částem automobilu, ani zdaleka se mu nevěnuje dostatečná pozornost. Přitom prakticky stále hrozí riziko krádeže nákladu – při zastavení na semaforech, během přestávky na jídlo či odpočinek, nebo při delším odstavení vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků