Defend Cargo zabezpečuje nákladový prostor vozidel

První skutečně účinné zabezpečení nákladu přináší v těchto dnech na český trh značka Defend. Elektromechanické uzamykání nákladových prostor je k dispozici pod názvem Defend Cargo.
Defend Cargo zabezpečuje nákladový prostor vozidel

„Snažíme se vždy reagovat na požadavky trhu a tato oblast zabezpečení automobilů byla dosud zcela nepokryta. Ideálním řešením problému je ovládání elektromechanického zámku uvnitř vozidla, který nyní trhu nabízíme,“ uvedl ing. Pavel Vojtek, generální ředitel Defend Group.

Produkt je určen především majitelům lehkých užitkových a nákladních automobilů, a to jak firmám, tak i zájemcům z řad široké veřejnosti. Vysokou užitnou hodnotu zároveň přináší také fleet managerům. Nabízí totiž unikátní řešení zabezpečení nákladu vozidla. Doposud používané zabezpečovací systémy otevírání nákladového prostoru se soustředily čistě na zámkovou vložku. Ta je ale přístupná zvenčí, napadnutelná a pro šikovnější zloděje bez větších problémů překonatelná.

Díky Defend Cargu může řidič nebo osoba odpovědná za bezpečnost nákladu uzamknout nákladový prostor pomocí dotekového čipu. Servomotory s blokovacími prvky, upevněné ke karoserii, zabezpečují všechny dveře najednou při zachování všech stávajících mechanismů. Impuls k zajištění či odjištění přichází k blokovacímu servomotoru z čipového ovladače jeho přiložením ke čtecímu mechanismu. O stavu uzamykání nákladového prostoru informuje světelná dioda na čtecím mechanismu.

Mezi hlavní výhody systému Defend Cargo patří zevnitř umístěný zajišťovací mechanismus, takže není možné napadení zvenčí. Elektronický čip s čtecím mechanismem zajišťuje vysokou bezpečnost ovládání zámku dveří, přičemž neoprávněná výroba duplikátů čipů není možná. Defend Cargo je zcela nezávislý na dalších zabezpečovacích systémech.

„Defend Cargo posunuje úroveň zabezpečení automobilů značky Defend zase o kus dál, a to hned ve dvou aspektech. Jednak vedle mechanického a satelitního způsobu zabezpečení přicházíme se zařízením z oblasti elektromechniky.  Zároveň posilujeme image značky Defend, která si systematicky buduje povědomí u zákazníků coby výrobce skutečně komplexního zabezpečení vozidel, dodal ing. Pavel Vojtek.

 Přesto, že prostor pro náklad lehkých užitkových vozů (LUV) a nákladních automobilů patří z hlediska zabezpečení k nejrizikovějším částem automobilu, ani zdaleka se mu nevěnuje dostatečná pozornost. Přitom prakticky stále hrozí riziko krádeže nákladu – při zastavení na semaforech, během přestávky na jídlo či odpočinek, nebo při delším odstavení vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků