Defend Cargo zabezpečuje nákladový prostor vozidel

První skutečně účinné zabezpečení nákladu přináší v těchto dnech na český trh značka Defend. Elektromechanické uzamykání nákladových prostor je k dispozici pod názvem Defend Cargo.

„Snažíme se vždy reagovat na požadavky trhu a tato oblast zabezpečení automobilů byla dosud zcela nepokryta. Ideálním řešením problému je ovládání elektromechanického zámku uvnitř vozidla, který nyní trhu nabízíme,“ uvedl ing. Pavel Vojtek, generální ředitel Defend Group.

Produkt je určen především majitelům lehkých užitkových a nákladních automobilů, a to jak firmám, tak i zájemcům z řad široké veřejnosti. Vysokou užitnou hodnotu zároveň přináší také fleet managerům. Nabízí totiž unikátní řešení zabezpečení nákladu vozidla. Doposud používané zabezpečovací systémy otevírání nákladového prostoru se soustředily čistě na zámkovou vložku. Ta je ale přístupná zvenčí, napadnutelná a pro šikovnější zloděje bez větších problémů překonatelná.

Díky Defend Cargu může řidič nebo osoba odpovědná za bezpečnost nákladu uzamknout nákladový prostor pomocí dotekového čipu. Servomotory s blokovacími prvky, upevněné ke karoserii, zabezpečují všechny dveře najednou při zachování všech stávajících mechanismů. Impuls k zajištění či odjištění přichází k blokovacímu servomotoru z čipového ovladače jeho přiložením ke čtecímu mechanismu. O stavu uzamykání nákladového prostoru informuje světelná dioda na čtecím mechanismu.

Mezi hlavní výhody systému Defend Cargo patří zevnitř umístěný zajišťovací mechanismus, takže není možné napadení zvenčí. Elektronický čip s čtecím mechanismem zajišťuje vysokou bezpečnost ovládání zámku dveří, přičemž neoprávněná výroba duplikátů čipů není možná. Defend Cargo je zcela nezávislý na dalších zabezpečovacích systémech.

„Defend Cargo posunuje úroveň zabezpečení automobilů značky Defend zase o kus dál, a to hned ve dvou aspektech. Jednak vedle mechanického a satelitního způsobu zabezpečení přicházíme se zařízením z oblasti elektromechniky.  Zároveň posilujeme image značky Defend, která si systematicky buduje povědomí u zákazníků coby výrobce skutečně komplexního zabezpečení vozidel, dodal ing. Pavel Vojtek.

 Přesto, že prostor pro náklad lehkých užitkových vozů (LUV) a nákladních automobilů patří z hlediska zabezpečení k nejrizikovějším částem automobilu, ani zdaleka se mu nevěnuje dostatečná pozornost. Přitom prakticky stále hrozí riziko krádeže nákladu – při zastavení na semaforech, během přestávky na jídlo či odpočinek, nebo při delším odstavení vozidla.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků