Panda je druhým nejmenším vozem italského Fiatu, hned za miniaturním Seicentem. Základní cena činí velmi dobrých 214 900 korun s motorem 1.1 40 kW. A právě tuto základní verzi, o níž se předpokládá, že se bude prodávat nejlépe, jsme si půjčili pro obvyklý megatest.
Kapitoly článku:
- Panda je nadějí Fiatu, oficiální fotografie mini autíčka
- Vzhled a velikost Pandy, zavazadlový prostor
- Základní výbava, ceny příplatkových prvků, interiér, palubní deska
- Palubní deska, odkládací prostory, sedačky, místo vpředu a vzadu
- Motor, spotřeba, řazení, chybí posilovač
- Srovnání s konkurencí, zhodnocení, plusy a minusy, přehled výbav
- Technické parametry všech motorizací
V současné době nemá značka Fiat v Česku, ale ani ve světě, příliš dobrou pověst, za což může nevalná kvalita zpracování starších vozů. Na začátku nového tisíciletí ovšem Fiat hodně investoval do výrobních procesů se snahou maximálně tuto kvalitu zvýšit. Prvním produktem „nové éry“ je Stilo, které opustilo kulaté tvary předchůdců (Bravo, Brava) a nastolilo nový trend jak z hlediska designu (ostré hrany), tak z hlediska celkové kvality vozů. Panda je druhým zcela novým modelem, který má špatné pověsti zatopit. Čas ukáže, zda se Fiatu podaří zákazníky přesvědčit o tom, že vyrábí vozy špičkové kvality.
Oficiální fotografie
Začnu trochu netradičně, a sice oficiálními fotografiemi výrobce. Ať máte hned na začátku představu, o jakém autu je řeč...
Fiat Panda je hrdým nositelem titulu Car of the year 2004
Verze pro rok 2004: Panda 4x4, Panda SUV a Panda Abarth
Čtyřmístné uspořádání interiéru je dostupné od verze Dynamic; tehdy jsou dělená zadní
sedadla v poměru 50:50
Celkový pohled do interiéru --- Interiér verze Dynamic --- Interiér verze Emotion se
liší především rádiem a automatickou klimatizací
Tip: Stáhněte si plakáty Pandy z naší stále rostoucí databáze!
Článek ještě nekončí, samotný test začíná v další kapitole.