Test: Škoda Octavia kombi se vším všudy a ještě s mnohým  navrch

Test: Škoda Octavia kombi se vším všudy a ještě s mnohým navrch

Testovali jsme Škodu Octavii kombi v té nejlepší výbavě. Co všechno si můžete do Octávie pořídit a jak se s takovým autem jezdí?

Škoda Octavia

Jak se jezdilo





Parádní motor





Luxus za příplatek





Nepraktická handsfree



Hlášení zelené vlny





Nezasmykuje



Střecha dělá problémy



Poznámka:

Počítač se hodí



Pár připomínek





Za co vlastně platíte?


  • interiér v kůži: 55 400 Kč
  • ESP: 21 700 Kč
  • autorádio Symphony, CD měnič: 24 500 Kč
  • climatronic: 17 400 Kč (místo původní poloautomatické klimatizace)
  • boční airbagy: 8 900 Kč
  • multifunkční volant: 9 900 Kč
  • tempomat: 12 000 Kč
  • hliníková kola 16": 10 500 Kč
  • elektricky ovládané střešní okno: 19 800 Kč
  • podélný střešní nosič: 5 500 Kč
  • signalizace vzdálenosti při parkování: 9 000 Kč
  • tažné zařízení: 9 500 Kč
  • xenonové světlomety: 22 500 Kč
  • elektricky ovládané sedadlo řidiče: 23 300 Kč


Ano i ne



Škoda Octavia

Škoda Octavia je nejprodávanější automobil v ČR a současně nejprodávanější model značky Škoda. V roce 2020 byla uvedena na trh Octavia IV – čtvrtá generace novodobé Octavie, tentokrát se čtyřmi variantami pohonů: spalovací motor, mild-hybrid, plug-in hybrid a stlačený zemní plyn.

Ceny a výbava • První jízda Škody Octavia RS iV • Škoda Octavia Scout • Hybridní modely • Škoda Octavia RS • Test Škoda Octavia 2.0 TDI Evo

Doporučujeme

Články odjinud