Dealerům v Číně klesají prodeje, je jich příliš mnoho

Asociace čínských prodejců automobilů zveřejnila statistiky, podle kterých vloni meziročně klesnul odbyt o 9 %.
Dealerům v Číně klesají prodeje, je jich příliš mnoho

Rozmach automobilového průmyslu v Číně nevykazuje pouze růstové parametry. Podle tvrzení Čínské asociace dealerů v roce 2012 prodal každý z dealerů v průměru 901 nových automobilů, přičemž rok před tím to bylo 990 vozů, což znamená meziroční pokles o citelných 9 %. Letos se v Číně počítá s nárůstem celkových prodejů osobních automobilů na 21 mil., ovšem průměrný odbyt dealerů má klesnout až na 860 vozů.

Pro zajímavost, v USA se průměrný roční prodej dealerů pohybuje mezi 500 a 600 jednotkami. V Číně jde zřejmě jen o průvodní jev konsolidace poměrů mezi tamními prodejci dané tuhnoucím konkurenčním prostředním a bujícím počtem prodejních míst. Nejnovější statistika zároveň ukazuje, že 90 % automobilů se prodalo ve velkoměstech, zejména pak v těch podél východního pobřeží země.

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

dnes | Jan Mička | 4 příspěvky
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků