Dealeři Nissanu nechtějí prodávat Infiniti v Evropě

Asi jen fanoušci značky Infiniti mají radost z plánovaného příchodu této luxusní odnože Nissanu na evropské trhy. Prodejci ovšem z tohoto plánu nadšeni nejsou.

Nissan totiž chce tyto vozy prodávat v samostatných autosalonech, tedy mimo současné showroomy Nissanu a to by stálo prodejce nemalé peníze. Luxusní prodejny by totiž museli platit ze svého.

Původně se plánovalo, že Infiniti minimálně v počátku bude součástí nynějších showroomů a až získají jméno a určitou tradici, budou vybudovány samostatné prodejny.

Nissan chce tímto krokem mírně předběhnout obdobnou situaci u Toyoty, která přišla do Evropy také se zcela neznámou značkou Lexus. Té trvalo poměrně dlouho, než si získala přízeň zákazníků a to přesto, že za oceánem má tato značka dobrý zvuk.

Kde a zda vůbec se bude Infiniti v Evropě prodávat uvidíme v příštím roce. Dá se ovšem očekávat, že v počátku půjde jen o kusové prodeje, neznámé vozy to mají v konzervativní Evropě těžké...

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků