Dealeři Nissanu nechtějí prodávat Infiniti v Evropě

Dealeři Nissanu nechtějí prodávat Infiniti v Evropě

Asi jen fanoušci značky Infiniti mají radost z plánovaného příchodu této luxusní odnože Nissanu na evropské trhy. Prodejci ovšem z tohoto plánu nadšeni nejsou.

Nissan totiž chce tyto vozy prodávat v samostatných autosalonech, tedy mimo současné showroomy Nissanu a to by stálo prodejce nemalé peníze. Luxusní prodejny by totiž museli platit ze svého.

Původně se plánovalo, že Infiniti minimálně v počátku bude součástí nynějších showroomů a až získají jméno a určitou tradici, budou vybudovány samostatné prodejny.

Nissan chce tímto krokem mírně předběhnout obdobnou situaci u Toyoty, která přišla do Evropy také se zcela neznámou značkou Lexus. Té trvalo poměrně dlouho, než si získala přízeň zákazníků a to přesto, že za oceánem má tato značka dobrý zvuk.

Kde a zda vůbec se bude Infiniti v Evropě prodávat uvidíme v příštím roce. Dá se ovšem očekávat, že v počátku půjde jen o kusové prodeje, neznámé vozy to mají v konzervativní Evropě těžké...

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 436 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 560 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků