Dealer Porsche (asi) potvrdil příchod Cayman GT4 RS s motorem 4,0 l

Australský dealer Porsche na Instagramu nejspíš nechtěně potvrdil přípravu ostré verze Caymanu GT4 s přídomkem RS.

O řidičské nirváně v podobě ještě ostřejšího Porsche Cayman GT4 se nyní mohou fanoušci značky bavit zcela vážně. To vše díky instagramovému účtu dealera Porsche Centre Brisbane.

Vedle fotky GT4 se totiž objevil popisek, který v překladu zněl asi takto: "Díky obrovskému zájmu je GT4 RS na cestě - s větším výkonem a čtyřlitrovým plochým šestiválcem se tomuto limitovanému modelu dostane hodně pozornosti." S informací přišel web CarAdvice, poté byl příspěvek z instagramu smazán.

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Zmíněný "čtyřlitr" bude pocházet z modelu 911 GT3 RS. Dá se předpokládat, že výkonem kolem 500 koní bude disponovat i po umístění mezi nápravy caymanu. To představuje slušný nárůst oproti 385 koním z motoru o objemu 3,8 ve standardní, již vyprodané, GT4.  Vůz 911 GT3 RS pro změnu v rámci blížícího se faceliftu dostane agregát o objemu 4,2 litru.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Cayman GT4 RS  zatím žádný oficiální zdroj automobilky nepotvrdil. Fanoušci však mohou doufat, že zpráva australského dealera vyústí v brzké představení limitované edice, třeba již na březnovém autosalonu v Ženevě...

Fotogalerii GT4, dosud nejvýkonnější verze modelu Cayman, naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 26 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků