Dealer Porsche (asi) potvrdil příchod Cayman GT4 RS s motorem 4,0 l

Australský dealer Porsche na Instagramu nejspíš nechtěně potvrdil přípravu ostré verze Caymanu GT4 s přídomkem RS.

O řidičské nirváně v podobě ještě ostřejšího Porsche Cayman GT4 se nyní mohou fanoušci značky bavit zcela vážně. To vše díky instagramovému účtu dealera Porsche Centre Brisbane.

Vedle fotky GT4 se totiž objevil popisek, který v překladu zněl asi takto: "Díky obrovskému zájmu je GT4 RS na cestě - s větším výkonem a čtyřlitrovým plochým šestiválcem se tomuto limitovanému modelu dostane hodně pozornosti." S informací přišel web CarAdvice, poté byl příspěvek z instagramu smazán.

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Zmíněný "čtyřlitr" bude pocházet z modelu 911 GT3 RS. Dá se předpokládat, že výkonem kolem 500 koní bude disponovat i po umístění mezi nápravy caymanu. To představuje slušný nárůst oproti 385 koním z motoru o objemu 3,8 ve standardní, již vyprodané, GT4.  Vůz 911 GT3 RS pro změnu v rámci blížícího se faceliftu dostane agregát o objemu 4,2 litru.

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Speciálního Porsche vzniklo jen pár desítek. Jedno teď může být vaše

Cayman GT4 RS  zatím žádný oficiální zdroj automobilky nepotvrdil. Fanoušci však mohou doufat, že zpráva australského dealera vyústí v brzké představení limitované edice, třeba již na březnovém autosalonu v Ženevě...

Fotogalerii GT4, dosud nejvýkonnější verze modelu Cayman, naleznete zde:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků