Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

Oficiální dealer Fordu v americkém Ohiu nabízí nový Mustang, který díky úpravám nabídne výkon 600 až 800 koňských sil. Při dalších úpravách dokonce až 1 200 koní.

Cena osmiválcového Mustangu v Česku začíná na 1 190 000 korunách s daní. Za oceánem jsou sice vozy vždy o poznání levnější, přesto je zajímavé, že zde od oficiálního dealera seženete mnohem výkonnější vůz jen o desítky tisíc korun dráže.

Osmisetkoňový kit stojí 49 995 dolarů (1 265 173 korun). V ceně není započítána daň, ale veškeré díly a práce spojená s přestavbou ano. 

Dealer Lebanon Ohio Ford do mustangu s touto cenovkou namontuje dvě turbodmychadla Hellion, nový výfuk, svíčky, či předělanou palivovou soustavu a převodovku.

Vznikne nový Mustang Bullitt? Záběry z továrny v Detroitu naznačují, že ano

Vznikne nový Mustang Bullitt? Záběry z továrny v Detroitu naznačují, že ano

Lze si také objednat pouze sadu zmíněných turbodmychadel. Takový mustang má pak výkon kolem 600 koní a stojí v přepočtu 1 138 000 korun před zdaněním.

Zmíněná sada turbodmychadel je však v obou verzích utlumena, jelikož po nákladnějším předělání motoru, včetně titanových ojnic a dalších odolnějších dílů, jsou ta samá turba schopna zásobovat motor s výkonem až 1 200 koňských sil.

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Přestavba je nabízena také současným majitelům mustangu. Než modrý ovál představí vrcholnou verzi Shelby GT500, jedná se o zajímavou alternativu pro fanoušky, kteří mlsně pokukují po konkurenčním Dodge Challenger Hellcat, který si svůj debut odbude dříve.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků