Dealer Fordu nabízí Mustang s výkonem 800 koní. Cena překvapí

Oficiální dealer Fordu v americkém Ohiu nabízí nový Mustang, který díky úpravám nabídne výkon 600 až 800 koňských sil. Při dalších úpravách dokonce až 1 200 koní.

Cena osmiválcového Mustangu v Česku začíná na 1 190 000 korunách s daní. Za oceánem jsou sice vozy vždy o poznání levnější, přesto je zajímavé, že zde od oficiálního dealera seženete mnohem výkonnější vůz jen o desítky tisíc korun dráže.

Osmisetkoňový kit stojí 49 995 dolarů (1 265 173 korun). V ceně není započítána daň, ale veškeré díly a práce spojená s přestavbou ano. 

Dealer Lebanon Ohio Ford do mustangu s touto cenovkou namontuje dvě turbodmychadla Hellion, nový výfuk, svíčky, či předělanou palivovou soustavu a převodovku.

Vznikne nový Mustang Bullitt? Záběry z továrny v Detroitu naznačují, že ano

Vznikne nový Mustang Bullitt? Záběry z továrny v Detroitu naznačují, že ano

Lze si také objednat pouze sadu zmíněných turbodmychadel. Takový mustang má pak výkon kolem 600 koní a stojí v přepočtu 1 138 000 korun před zdaněním.

Zmíněná sada turbodmychadel je však v obou verzích utlumena, jelikož po nákladnějším předělání motoru, včetně titanových ojnic a dalších odolnějších dílů, jsou ta samá turba schopna zásobovat motor s výkonem až 1 200 koňských sil.

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Dočkáme se nového Shelby GT500? Ano, alespoň podle Googlu…

Přestavba je nabízena také současným majitelům mustangu. Než modrý ovál představí vrcholnou verzi Shelby GT500, jedná se o zajímavou alternativu pro fanoušky, kteří mlsně pokukují po konkurenčním Dodge Challenger Hellcat, který si svůj debut odbude dříve.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

dnes | Milan Lažanský | 27 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 24 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků