De Tomaso Nuova Pantera na prodej. Podívejte se na tento zapomenutý klenot

Italská značka De Tomaso měla nádhernou barvitou historii, bohužel ale velmi krátkou. Teď je na prodej jeho zapomenutý koncept - De Tomaso Nuova Pantera.

I přes několikanásobné pokusy o oživení značky De Tomaso, se nikdy zpět na výsluní nevrátila. Pokud ale máte choutky na koupi nějakého toho kousku, nyní je na prodej jeden z posledních modelů.

Jedná se o klenot, který vlastně ani nikdy pořádně neexistoval. Koncept z roku 1999 s názvem De Tomaso Nuovo Pantera měl být oslavou ke 40. výročí značky. Bohužel nikdy nespatřil světlo světa.

Smutný konec De Tomaso završil v roce 2003 konkurz a značka ukončila své působení, právo na název si pak odkoupili Číňané.

Současný majitel De Tomaso Nuovo Pantera se rozhodl prototyp prodat. Po silnici se v něm však už neprojedete, auto je naprosto oholené od všech mechanických součástek, nemá světlomety a ani interiér.

K dražbe bude nabízen v Londýně a vyvolávací cena se odhaduje na 110 000 dolarů.

Foto:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 295 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 737 km
Cena: 90 000 Kč
Renault Thalia 1,2
Rok výroby: 2007
Stav: 156 317 km
Cena: 50 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 871 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 360 000 Kč
Skoda Octavia 2
Rok výroby: 2013
Stav: 83 866 km
Cena: 239 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků
Test: Pět důvodů, proč je teď Opel Insignia favoritem střední třídy

Opel Insignia Grand Sport

Naší recenzí tentokrát prošel Opel Insignia Grand Sport.

5.  9.  2017 | Milan Lažanský | 23 příspěvků