David Richards daroval svým jezdcům v Praze vozy Aston Martin

David Ricahrds, šéf společnosti Prodrive, která provozuje také závodní divizi Aston Martin, navštívil Prahu. Stalo se tak za účelem tiskové konference spolu s týmem Charouz Racing Systém o tom, jak bere britsko-český projekt LMP1 v závodech Le Mans series.

Své piloty, kterými jsou Stefan Műcke, Jan Charouz a Tomáš Enge, obdaroval kromě malých modelů také skutečnými vozy Aston Martin Vantage. Tato trojice jezdců se objeví v tomto roce i v legendární čtyřiadvacetihodinovce Le Mans.

V posledním závodu v Monze se dvojici Műcke/Charouz z týmu Charouz Racing System nedařilo tolik jako v prvním závodě. Vůz Lola Aston Martin mírně protestoval, tedy konkrétně jeho palivové čerpadlo. Posádka proto byla nucena absolvovat delší zastávku boxech. Nakonec se jim podařilo vybojovat celkově osmé místo ve třídě LMP1.

O to větší radost zaznamenala posádka Enge/Garcia britské stáje Modena, která dokázala svůj Aston Martin DBR9 přivést do cíle na prvním místě ve své třídě LMGT1.

Výsledky, 1000km Monzy:

1. Lamy, Sarrazin (Por.Fr./Peugeot 908 HDi FAP) 173 kol 
2. Premat, Rocknefeller (Fr., Něm./Audi R10 TDI) -47,672
3. Primat, Tinseau (Švýc., Fr./Pescarolo Judd) -4 kola
4. Kerr, Hall, Jouanny (oba Brit.,Fr./Creation –Aim) -4 kola
5. M. Gene, Minassian (Špa. Fr./Peugeot 908 HDi FAP) -6 kol
6. Capello, McNish (It.Brit./Audi R10 TDI) -7 kol
7. Tappy, Ickxová, Short (Brit., Belg, Brit/Pescarolo Judd) -7 kol
8. Charouz, Mücke (ČR, Něm./Lola Aston Martin) -15 kol

LMGT1:

1. Enge, Garcia (ČR, Špa./Aston Martin DBR9) 159 kol
2. Beretta, Moreau, Goueslard (Mon., oba Fr/Corvette C6R) -12,254
3. Blanchemain, Dumez, Manopoulos (Fr/Corvette C6R) -4 kola

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lola Aston Martin LMP1 týmu Charouz Racing Systems

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin DBR9 týmu Modena

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků