David Richards daroval svým jezdcům v Praze vozy Aston Martin

David Ricahrds, šéf společnosti Prodrive, která provozuje také závodní divizi Aston Martin, navštívil Prahu. Stalo se tak za účelem tiskové konference spolu s týmem Charouz Racing Systém o tom, jak bere britsko-český projekt LMP1 v závodech Le Mans series.

Své piloty, kterými jsou Stefan Műcke, Jan Charouz a Tomáš Enge, obdaroval kromě malých modelů také skutečnými vozy Aston Martin Vantage. Tato trojice jezdců se objeví v tomto roce i v legendární čtyřiadvacetihodinovce Le Mans.

V posledním závodu v Monze se dvojici Műcke/Charouz z týmu Charouz Racing System nedařilo tolik jako v prvním závodě. Vůz Lola Aston Martin mírně protestoval, tedy konkrétně jeho palivové čerpadlo. Posádka proto byla nucena absolvovat delší zastávku boxech. Nakonec se jim podařilo vybojovat celkově osmé místo ve třídě LMP1.

O to větší radost zaznamenala posádka Enge/Garcia britské stáje Modena, která dokázala svůj Aston Martin DBR9 přivést do cíle na prvním místě ve své třídě LMGT1.

Výsledky, 1000km Monzy:

1. Lamy, Sarrazin (Por.Fr./Peugeot 908 HDi FAP) 173 kol 
2. Premat, Rocknefeller (Fr., Něm./Audi R10 TDI) -47,672
3. Primat, Tinseau (Švýc., Fr./Pescarolo Judd) -4 kola
4. Kerr, Hall, Jouanny (oba Brit.,Fr./Creation –Aim) -4 kola
5. M. Gene, Minassian (Špa. Fr./Peugeot 908 HDi FAP) -6 kol
6. Capello, McNish (It.Brit./Audi R10 TDI) -7 kol
7. Tappy, Ickxová, Short (Brit., Belg, Brit/Pescarolo Judd) -7 kol
8. Charouz, Mücke (ČR, Něm./Lola Aston Martin) -15 kol

LMGT1:

1. Enge, Garcia (ČR, Špa./Aston Martin DBR9) 159 kol
2. Beretta, Moreau, Goueslard (Mon., oba Fr/Corvette C6R) -12,254
3. Blanchemain, Dumez, Manopoulos (Fr/Corvette C6R) -4 kola

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Lola Aston Martin LMP1 týmu Charouz Racing Systems

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin DBR9 týmu Modena

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

22.  8.  2017 | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků