Datsun je definitivně zpět. První zákazník si převezme model Go

Datsun je definitivně zpět. První zákazník si převezme model Go

Přesně před dvěma roky oznámil šéf Renault Nissan Alliance Carlos Ghosn záměr oživit značku Datsun. V létě minulého roku pak jeho slova dostala reálnou podobu, když Nissan představil první model této znovuzrozené značky. Ten dostal označení Go. Aktuálně příběh vrácení jména Datsun na automobilový trh dospěl ke svému definitivnímu konci. Ve středu (19.3.) si model Go převezme první zákazník.

Datsun Go přijíždí, kdysi slavná značka vstává z popela

Datsun Go přijíždí, kdysi slavná značka vstává z popela

Datsun primárně míří na indický trh, kde je připraveno více než 120 dealerů (mnoho z nich jsou aktuální dealeři automobilky Nissan). Nepřekvapí tedy, že první zákazník pochází právě z Indie. Nicméně v plánu je brzká expanze na další trhy. Ještě letos se ukáže Datsun pro 21. století v Rusku, Indonésii a v Jižní Africe. Začátkem dubna to bude právě ruský autosalon, kde Datsun představí nový sedan.

Nissan 360 živě: První znovuzrozený Datsun se jmenuje Go

Nissan 360 živě: První znovuzrozený Datsun se jmenuje Go

Datsun Go je dlouhý 3785 mm, široký 1635 mm a vysoký 1485 mm. Rozvor náprav má hodnotu 2450 mm, pod kapotou očekávejte tříválcovou jedna-dvojku kombinovanou s pětistupňovou manuální převodovkou. Pokud vás tento levný hatchback zajímá, můžeme nabídnout naše první dojmy, které jsme nabrali minulý rok v Kalifornii v rámci akce Nissan 360.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků