Datsun GO+ MPV: mnoho krásy nepobral, ale sveze sedm pasažérů

Druhým modelem staronové značky Datsun se stává sedmimístné kompaktní MPV s názvem GO+.
Seznam kapitol
  1. Datsun GO+
  2. Fotogalerie

Už letos v březnu jsme vás informovali o záměru koncernu Nissan vzkřísit jméno Datsun, pod nímž svého času prodával své vozy na většině exportních trhů. A to se také stalo. Prvním modelem se stal Datsun GO, který si svoji výstavní premiéru odbyl na konci srpna v Jakartě. Nyní přichází z typu GO odvozená novinka GO+, jež po vzoru nepatrně větší Dacie Lodgy přináší prostornější karoserii schopnou usadit až sedm cestujících.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Datsun GO+ jako druhý model znovuzrozené značky

Zatím jsou obě verze modelu GO určeny výhradně pro Indonésii, ovšem v dohledné době by se měly objevit i na dalších exportních trzích jako alternativa právě ke značce Dacia, s níž Renault slaví úspěchy hlavně na trzích rozvojových zemí. Datsun GO+ je kompaktní MPV se sezením 5+2, takže podobně jako třeba u nového modelu Fiat 500L Living jsou sedadla v třetí řadě brána spíše jako nouzová.

Nissan 360 živě: První znovuzrozený Datsun se jmenuje Go

Nissan 360 živě: První znovuzrozený Datsun se jmenuje Go

Nový Datsun GO+ má celou přední část karoserie až po sloupky B stejnou jako kompakt Datsun GO, navazují pak pozměněné zadní dveře, prodloužená střecha a další pár oken. Rozvor náprav zůstal, možná překvapivě, na nezměněné hodnotě 2 450 mm, novinka je dále 3 995 mm dlouhá (+ 210 mm), jen 1 635 mm široká a 1 485 mm vysoká, což jsou hodnoty shodné s Datsunem GO.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Zadní řada sedadel je brána spíše jako nouzová

Také motory a výbava jsou prakticky stejné jako u menší verze Datsun GO, takže se zákazníci mohou těšit i na zemitě působící panel rádia s možností přehrávat hudbu z chytrého telefonu. O pohon se stará zážehová „dvanáctistovka“ v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol. Výroba obou modelů bude probíhat v indonéské továrně Purwakarta a na místním trhu se objeví na počátku příštího roku. Základní ceny obou verzí mají začínat v přepočtu pod hranicí 6 500 eur.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Datsun GO+
  2. Fotogalerie

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2013
Stav: 53 870 km
Cena: 275 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 436 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 560 000 Kč
Nissan Juke 1,6
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 500 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků